Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Weer beginnen met paardrijden, maar waar? Wageningen/Arnhem

 
Profiel   

Hoi hoi!! :)

Ik zit er al een tijdje over te denken om weer (na de lockdown) te beginnen met paardrijden. Maar zoals de titel al verklapt, heb ik geen idee waar ik dit het beste kan doen. Ik heb heel vroeger (lees: 5-6 jaar geleden) voor het laatst les (< een jaar) gehad, dus je kan mij scharen onder de complete beginners :')
Ik ben woonachtig in de omgeving Wageningen - Arnhem - Ede, dus ik zoek een manege daar in de buurt. Het is wel een must dat het goed bereikbaar is met het openbaar vervoer voor als de locatie meer dan 10 km van mijn woonplaats (Renkum) vandaan is. Ik heb wel gratis OV, maar geen rijbewijs en auto haha.

Het liefst zou ik ergens western willen leren rijden, maar engels lijkt mij net zo leuk (en daar is ook makkelijker een stal voor te vinden). Ik ben student, dus mijn budget is niet heel groot, het liefst dus geen al te dure maneges :o

Ik hoop dat jullie Bokkers mij verder kunnen helpen met het vinden van een leuke manege of stal!

(Ik hoop dat het topic hier goed staat, anders mijn excuses haha)


Groetjes,

Bridleless
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 22:06 



 
Profiel   

Oh dit is precies wat ik ook zoek! Ik volg even mee :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 22:13 



 
Profiel   

Kijk eens naar manege quadenoord. Ik heb daar altijd met veel plezier gereden. Prachtige omgeving voor buitenritten. En de paarden hebben het daar erg goed. Overdag staan de paarden daar in de hele grote wei en in de zomer zelfs 24/7.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 22:14 



 
Profiel   

Ik kom zelf niet uit de buurt, maar weet dat ze ook een studenten rijvereniging hebben in Wageningen, Hipac. Misschien kun je daar eens informeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 22:20 



 
Profiel