Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Sporthorloge/Smartwatch met paardrij functie

 
Profiel   

Hoi, ik ben opzoek naar een sporthorloge/Smartwatch met de functie paardrijden. Verder maakt het niet erg veel uit, als het maar voor Android is. Bedankt alvast! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 17:31 



 
Profiel   

Ik volg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 17:33 



 
Profiel   

Hoi, ik zag toevallig een topic met de volgende titel : "smartwacht met paardrijfactiviteit"

Misschien dat je daar tips kunt vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 22:27 



 
Profiel   

Ik gebruik een Garmin horloge. Met paardrijden gebruik ik dan de functie 'Overige'. In Garmin Connect of Strava zet ik mijn activiteit na de upload handmatig op 'Paardrijden'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 13:44 



 
Profiel   

Ik heb een polar, daar kun je paardrijden gewoon selecteren als sport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 13:52 



 
Profiel   

Ik heb een Fitbit. Hij kent paardrijden zelf niet, maar herkent wel 'activiteit' op basis van hartslag/verhoogde activiteit. Hij plaatst dit dan zelf onder 'Sport'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 14:06 



 
Profiel   

Ik heb een Polar ignite 2 en kan inderdaad gewoon paardrijden als sport kiezen. Eventueel kan er ook nog een hartslagmeter voor een paard aan gekoppeld worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 15:04 



 
Profiel   

Ik heb de garmin viva active 4s; heel fijn horloge. Speciale functie paardrijden zit er niet op.
Wel kun je bijvoorbeeld als cardio toevoegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 15:58 



 
Profiel   

Omdat het hier niet goed past verplaats ik dit topic naar HTT Huis Tuin en Techniek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-22 09:27 



 
Profiel   

Hier ook een Polar gekocht om dezelfde eis. Ik gebruik nu vier jaar Polar en ik ben echt heel tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-22 09:29 



 
Profiel   

Hier een garmin Venu. Sportfunctie overig gebruiken voor registratie en na afloop in de app activiteit aanpassen naar paardrijden. Zo track ik alsnog nauwkeurig mijn ritjes. Zonder dat hij de passen van mijn paard aanziet voor mijn stappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 10:59 



 
Profiel   

Wat wil je dat hij kan/meet?

Ik heb een Polar Vantage M en die heeft paardrijden als sportprofiel. Die meet daarbij dan ook GPS dus je kan aan het eind zien welke figuren je in de bak hebt gereden _O- of je buitenrit terugzien. Ook zie je gegevens als gemiddelde snelheid, je eigen hartslag etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 11:08 



 
Profiel   

Snippergroen schreef
Wat wil je dat hij kan/meet?

Ik heb een Polar Vantage M en die heeft paardrijden als sportprofiel. Die meet daarbij dan ook GPS dus je kan aan het eind zien welke figuren je in de bak hebt gereden _O- of je buitenrit terugzien. Ook zie je gegevens als gemiddelde snelheid, je eigen hartslag etc.


En de hoogtemeters die je maakt tijdens een buitenrit!

Alleen de binnenbaan krijg ik hele gekke figuren van, dat is ook wel logisch. De buitenbaan pakt ie heel erg goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 11:11 



 
Profiel   

meisje_ schreef
Ik heb de garmin viva active 4s; heel fijn horloge. Speciale functie paardrijden zit er niet op.
Wel kun je bijvoorbeeld als cardio toevoegen.


die heb ik ook maar je kunt de functie paardrijden er wel op zetten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 11:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen