Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight
Poekkie schreef:just_kiki schreef:
Je bedoelt de manege, die niets liet weten op haar bericht dat ze daar niet mee akkoord ging?
Ik doel op beiden, maar zeker ook op ts die daadwerkelijk een uur had geboekt. Mag hopen dat je hier wat stoer doet, maar in het echte leven wel respectvoller met mensen omgaat.
DuoPenotti schreef:Nou nou Sunnda, van jou manier van communiceren word ook niemand blij.
Ik vind zowel ts als de manege erg gebrekkig in de duidelijkheid.
Hoeveel moeite was het voor ts geweest om te vragen hoe het nu zat?
Had ze dit geneuzel nu ook niet gehad.
Soms gaan dingen gewoon 2 kanten op. Of je in je recht staat of niet, scheelt wel vaak een hoop gedoe.
DuoPenotti schreef:Zoals ik zie, maar ben natuurlijk geen jurist, zou je die 30 euro moeten betalen, die heb je namelijk niet tijdig (gewoon niet) afgezegd.
Maar die 60 niet.
Wat ik niet begrijp is dat toen je er niets meer over hoorde niet zelf nog even contact hebt opgenomen.
Zo van is dat half uur akkoord zo niet dan ga ik elders kijken.
Was wel een erg kleine moeite geweest.
Sclimpre schreef:DuoPenotti schreef:Zoals ik zie, maar ben natuurlijk geen jurist, zou je die 30 euro moeten betalen, die heb je namelijk niet tijdig (gewoon niet) afgezegd.
Maar die 60 niet.
Wat ik niet begrijp is dat toen je er niets meer over hoorde niet zelf nog even contact hebt opgenomen.
Zo van is dat half uur akkoord zo niet dan ga ik elders kijken.
Was wel een erg kleine moeite geweest.
Als iemand die kleine moeite had moeten doen is het wel de manège. Zij zijn de professionele partij in deze. Een telefoontje, een mail, een sms, om het even. Elke HA of tandarts bevestigt tegenwoordig de afspraken dan moet een manège dat ook maar kunnen.
DuoPenotti schreef:Nou stel ik vraag of de smid kan de 30e en ik krijg geen antwoord stuur ik inderdaad even een berichtje hoe het zit.
Ik zou zelf die duidelijkheid gewoon willen.
of ik zou sturen een paar dagen eerder, helaas heb ik geen reactie meer gehad, dus ik heb ergens anders geboekt.
OOK dat leert mensen te communiceren, zonder dat je met advocaten (die duurder zijn dan de les) moet gaan dreigen.
Overigens blijkbaar communiceer ik fijn, heb niet eens zomaar een advocaat te bellen Lijkt wel een film
DuoPenotti schreef:Nou stel ik vraag of de smid kan de 30e en ik krijg geen antwoord stuur ik inderdaad even een berichtje hoe het zit.
Ik zou zelf die duidelijkheid gewoon willen.
of ik zou sturen een paar dagen eerder, helaas heb ik geen reactie meer gehad, dus ik heb ergens anders geboekt.
OOK dat leert mensen te communiceren, zonder dat je met advocaten (die duurder zijn dan de les) moet gaan dreigen.
Overigens blijkbaar communiceer ik fijn, heb niet eens zomaar een advocaat te bellen Lijkt wel een film
Poekkie schreef:Sclimpre schreef:Als iemand die kleine moeite had moeten doen is het wel de manège. Zij zijn de professionele partij in deze. Een telefoontje, een mail, een sms, om het even. Elke HA of tandarts bevestigt tegenwoordig de afspraken dan moet een manège dat ook maar kunnen.
Een manege heeft geen fulltime secretaresse of receptionniste hoor
Dat hun laatste manier van communiceren niet door de beugel kan en mijn bereidheid er nu ook wel af zou zijn, ben ik volledig met je eens.
Maar maar alles in de schoenen van de manege schuiven is niet fair. Zowel manege als ts waren niet duidelijk. De manege zal ook een paard en instructeur hebben ingepland voor piet snot.
neetoch schreef:DuoPenotti schreef:Nou stel ik vraag of de smid kan de 30e en ik krijg geen antwoord stuur ik inderdaad even een berichtje hoe het zit.
Ik zou zelf die duidelijkheid gewoon willen.
of ik zou sturen een paar dagen eerder, helaas heb ik geen reactie meer gehad, dus ik heb ergens anders geboekt.
OOK dat leert mensen te communiceren, zonder dat je met advocaten (die duurder zijn dan de les) moet gaan dreigen.
Overigens blijkbaar communiceer ik fijn, heb niet eens zomaar een advocaat te bellen Lijkt wel een film
Dat doe ik normaliter ook zo regelen met hs en andere professionals waar ik op regelmatige basis contact mee heb.
Maar als mijn hs ineens gaat sturen op mijn vraag voor een bekapping rondom, dat die er alleen nog maar ijzers ondergooit voor een flinke meerprijs, bedank ik hem ook vriendelijk en ben ik er per direct klaar mee.
Dat vind ik echt wel zo van de zotte dat die manege dat doet. Je vraagt om een half uur prive les van 30 euro en je krijgt een betaalverzoek voor een heel uur met een half uur opzadelen etc. uitleg erbij waar je dus ook doodleuk het dubbele voor mag betalen.
Sky schreef:@Kristy, ze hebben hem zelf geannuleerd of eigenlijk veranderd in een andere les. Ik heb gevraagd of het mogelijk was bij ze om een les van 30 minuten te rijden, omdat ze dit dus zelf hadden aangepast in een ander soort les. Daarom heb in hem niet schriftelijk geannuleerd, omdat zij hem zelf eigenlijk al geannuleerd hadden en vervangen.
Ik snap de verwarring, dus ik wilde ze tegemoet komen en de les van 30 minuten betalen, maar als ze mij niet te woord wilt staan, maar uitscheld... Dan niet.
Ik kijk in ieder geval naar het juridisch loket en de voorbeelden die hier gedeeld zijn qua brieven!
DuoPenotti schreef:Nou stel ik vraag of de smid kan de 30e en ik krijg geen antwoord stuur ik inderdaad even een berichtje hoe het zit.
Ik zou zelf die duidelijkheid gewoon willen.
of ik zou sturen een paar dagen eerder, helaas heb ik geen reactie meer gehad, dus ik heb ergens anders geboekt.
OOK dat leert mensen te communiceren, zonder dat je met advocaten (die duurder zijn dan de les) moet gaan dreigen.
Overigens blijkbaar communiceer ik fijn, heb niet eens zomaar een advocaat te bellen Lijkt wel een film
DuoPenotti schreef:Nou nou Sunnda, van jou manier van communiceren word ook niemand blij.
Ik vind zowel ts als de manege erg gebrekkig in de duidelijkheid.
Hoeveel moeite was het voor ts geweest om te vragen hoe het nu zat?
Had ze dit geneuzel nu ook niet gehad.
Soms gaan dingen gewoon 2 kanten op. Of je in je recht staat of niet, scheelt wel vaak een hoop gedoe.
DuoPenotti schreef:@neetoch
Nee niet vriendelijk van ts, onduidelijk van ts.
Zoals ik al aangaf, 60 euro vind ik raar, maar die 30 zou ik niet zo gek vinden. TS heeft een datum en tijd en niet geannuleerd.
Heeft alleen dat extra geannuleerd.
Communicatie van beide partijen is slecht. Alles op de mangege schuiven vind ik niet correct.
Daarnaast horen we nu alleen ook maar het verhaal van ts, ik zou graag die andere kant ook eens horen.
neetoch schreef:DuoPenotti schreef:Nou stel ik vraag of de smid kan de 30e en ik krijg geen antwoord stuur ik inderdaad even een berichtje hoe het zit.
Ik zou zelf die duidelijkheid gewoon willen.
of ik zou sturen een paar dagen eerder, helaas heb ik geen reactie meer gehad, dus ik heb ergens anders geboekt.
OOK dat leert mensen te communiceren, zonder dat je met advocaten (die duurder zijn dan de les) moet gaan dreigen.
Overigens blijkbaar communiceer ik fijn, heb niet eens zomaar een advocaat te bellen Lijkt wel een film
Dat doe ik normaliter ook zo regelen met hs en andere professionals waar ik op regelmatige basis contact mee heb.
Maar als mijn hs ineens gaat sturen op mijn vraag voor een bekapping rondom, dat die er alleen nog maar ijzers ondergooit voor een flinke meerprijs, bedank ik hem ook vriendelijk en ben ik er per direct klaar mee.
Dat vind ik echt wel zo van de zotte dat die manege dat doet. Je vraagt om een half uur prive les van 30 euro en je krijgt een betaalverzoek voor een heel uur met een half uur opzadelen etc. uitleg erbij waar je dus ook doodleuk het dubbele voor mag betalen.