Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Herfstkamp/instructieweek gezocht!

 
Profiel   

Misschien een spelt in een hooiberg, ik heb al flink gegoogled en bokt afgezocht, maar nog niks kunnen vinden.

Ik ben enorm dol op 'ponykampen' en dat soort dingen. Begeleidt al jaren kampen en ga elke zomer naar t reelaer voor een weekje trektocht.

Toch blijft het zo ontzettend leuk! En zou ik graag in de herfstvakantie ook zoiets doen. Het liefst de hele week. Ik had al weekend bij poelenburgh gevonden (waar ik al eerder op week ben geweest) maar kan verder niet zoveel vinden voor de 18+ die ik ondertussen toch echt wel ben.

Misschien zijn er mensen op bokt die nog ideeën hebben.

Ik vind heel veel leuk, van wat serieuzer tot een heleboel spelletjes! Alleen is het wel vakantie, dus gezelligheid hoort er best bij en graag maak ik een buitenritje en springen en crossen is helemaal favoriet.

Niet onbelangrijk, ik heb geen eigen paard, heel heel heel eventueel voor echt de perfecte plek kan er mogelijk wel een eigen (bijrijd) pony mee.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 22:36 



 
Profiel   

El rancho de verano. Hoort bij het fjordenpaard in een Drenthe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 06:29 



 
Profiel   

Les Chevaux heeft ook ponykampen voor volwassenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 07:31 



 
Profiel   

El rancho ken ik, ben vroeger naar het fjordenpaard geweest, maar is niet helemaal mijn ding.

En beide hebben jammer genoeg geen kamp in de herfstvakantie.

Ik zoek specifiek in de herfstvakantie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 07:41 



 
Profiel   

Prinsenstad in Delft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 08:31 



 
Profiel   

Ik woon zelf in Delft, dus dan zoek ik liever iets verder weg. Kan ook niks vinden over een kamp op hun site?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 09:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen