Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 75 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Werken bij de manege...

 
Profiel   

Ja hoor, morgen is het dierendag en het is gelijk officieel: heerlijk werken bij de manege! Dus dat wordt voeren/aanvegen/harken/spin rag weghalen ect ect ect... :) Na al dat geteken wel een heerlijke omwisseling alhoewel het wel wennen zal worden. Ook heb ik al meegekregen dat ik helaas niet mijn mobiel tijdens werk mag gebruiken dus dan óf afgeven óf gewoon thuis laten. Paar dagen geleden was ik al begonnen maar ojee, was een beetje te vroeg ermee, niet op de afgesproken dag begonnen. (20e ipv 4 oktober)

Maar nu dierendag eraan komt (4 okt!) is het ook gelijk mijn eerste OFFICIELE! werkdag. Door weer en wind op je fiets naar werk (goed, eerste helft met de metro) maar daarna weet ik wel de route. Hopelijk komt alles goed.

Onwards to Hitland! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 15:24 



 
Profiel   

Ik zou je mobiel wel meenemen naar je werk en dan daar uitzetten en afgeven, kan je hem voor je naar huis gaat weer meenemen. Stel dat er onderweg iets zou gebeuren kan je altijd bellen.
Heel veel succes en plezier morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 15:33 



 
Profiel   

justdiesel schreef
Ik zou je mobiel wel meenemen naar je werk en dan daar uitzetten en afgeven, kan je hem voor je naar huis gaat weer meenemen. Stel dat er onderweg iets zou gebeuren kan je altijd bellen.
Heel veel succes en plezier morgen!

Hmmm....... Decisions, decisions... :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 15:57 



 
Profiel   

Vind je dat zo'n moeilijke keuze?
Wat als je met een lekke band komt te staan onderweg?
Dan zou je niet eens kunnen bellen dat je later komt, of iemand bellen die je komt helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 16:23 



 
Profiel   

Mobiel afgeven of thuis laten? Gewoon in je zak mag niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 16:47 



 
Profiel   

Ik denk dat iemand daar wel een telefoon heeft die ts evt. kan lenen. Veel plezier ts! Ik begin mijn stage op de manege, erg leuk. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 16:58 



 
Profiel   

Anastasia24 schreef
Ik denk dat iemand daar wel een telefoon heeft die ts evt. kan lenen. Veel plezier ts! Ik begin mijn stage op de manege, erg leuk. :)

Oh leuk, wat ga jij daar dan doen? Vorige keer had ik mijn mobiel ook bij me de (valse-start) eerste keer. Moest ik ineens ook inleveren. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 20:58 



 

Mobiel inleveren? Dat vind ik eigenlijk wel een beetje vreemd. Als jij op de weide bent en er gebeurd wat terwijl de rest op stal is bijvoorbeeld wil je wel snel iemand erbij kunnen roepen. Ik noem maar even een voorbeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:03 



 
Profiel   

_lauraaa_ schreef
Mobiel inleveren? Dat vind ik eigenlijk wel een beetje vreemd. Als jij op de weide bent en er gebeurd wat terwijl de rest op stal is bijvoorbeeld wil je wel snel iemand erbij kunnen roepen. Ik noem maar even een voorbeeld.

Wil mijn net-nieuwe baan niet op het spel zetten dus ik ga maar voor thuis laten. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:04 



 
Profiel   

Het gaat denk ik meer in dit geval dat coonart geregeld foto’s plaatst zonder toestemming hier.
En dat ze daarom willen dat hij hem niet heeft.
Er is gezegd eerder of hier of elders dat hij zaken moest verwijderen of niet meer welkom was.

Dus ik zeg meenemen maar daar uitzetten en in je tas laten of afgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:07 



 
Profiel   

Maar stel je komt onderweg met de metro in een vertraging terecht dan kan je de manege bellen om te zeggen dat je later bent.
Dat staat ook wat netter.

Ik zou je mobiel meenemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:08 



 
Profiel   

moonfish13 schreef
Het gaat denk ik meer in dit geval dat coonart geregeld foto’s plaatst zonder toestemming hier.
En dat ze daarom willen dat hij hem niet heeft.
Er is gezegd eerder of hier of elders dat hij zaken moest verwijderen of niet meer welkom was.

Dus ik zeg meenemen maar daar uitzetten en in je tas laten of afgeven.

Uhmmm dat was bij de Capelse hoor (waar ik ook niet meer kom!) en van de 4 Tinkers is duidelijk met toestemming van de eigenares! :)

Anyways, morgen nieuwe eerste werkdag. Hopelijk geen regen op de TERUGweg... :')

Raar maar iets later komen vinden ze blijkbaar niet erg. Want de vorige keer kwam ik om 10:20 terwijl ze om 10:00 beginnen. :) Maakte ze geen probleem van!


Laatst bijgewerkt door CoonArt op 03-10-21 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:10 



 
Profiel   

Ik zou hem ook zeker meenemen. Je kunt hem dan gewoon standaard bij binnenkomst afgeven.
Het eerste wat je dan doet bij aankomst is hem inleveren. Zo kun je het niet vergeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:11 



 
Profiel   

Lijkt me juist belangrijk dat iedereen een mobiel bij heeft. Mocht er wat gebeuren dan kun je sneller hulp inroepen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:13 



 
Profiel   

Heb je goede regenkleding? :)

Veel plezier morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:14 



 
Profiel   

Of dat daar of bij de Capelse was, het kan heel goed de reden zijn.
Ik snap trouwens dat je zelf het kwaad niet ziet maar mensen vinden het vaak gewoon niet fijn.
De tinkers weet ik dat het mag, maar de Capelse heeft denk ik wel vaker aangegeven het niet te willen voor ze hiermee kwamen.
En ik had dik 10 jaar terug op mijn werk al dat ze wilden dat telefoons in werktijd verboden waren.
En ik nam echt enkel op als er wat was zeer zeer zelden, maar teveel mensen konden er niet afblijven.
Toen was het gewoon iedereen inleveren, niet ene persoon wel andere niet.
Terwijl ik hem prima had mogen houden qua gebruik zei mijn bazin, maar ze moest één lijn trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:18 



 
Profiel   

moonfish13 schreef
Of dat daar of bij de Capelse was, het kan heel goed de reden zijn.
Ik snap trouwens dat je zelf het kwaad niet ziet maar mensen vinden het vaak gewoon niet fijn.
De tinkers weet ik dat het mag, maar de Capelse heeft denk ik wel vaker aangegeven het niet te willen voor ze hiermee kwamen.
En ik had dik 10 jaar terug op mijn werk al dat ze wilden dat telefoons in werktijd verboden waren.
En ik nam echt enkel op als er wat was zeer zeer zelden, maar teveel mensen konden er niet afblijven.
Toen was het gewoon iedereen inleveren, niet ene persoon wel andere niet.
Terwijl ik hem prima had mogen houden qua gebruik zei mijn bazin, maar ze moest één lijn trekken.

Ja da's bij Hitland ook het geval, en het staat ook wel raar en het leidt af van het werk. :)

Biks2 schreef
Heb je goede regenkleding? :)

Veel plezier morgen!

Ja hoor! Effe een goeie poncho mee en het komt goed. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:21 



 
Profiel   

Veel succes morgen.

GSM zou ik wel meenemen maar afgeven bij binnenkomst. Je weet idd nooit wat er op de terugweg naar huis gebeurt (lekke band met fiets, vertraging metro en iemand kunnen verwittigen).

Ik werk in een magazijn als orderpicker en gsm's zijn in principe ook verboden op de werkvloer. Een paar collega's pakken die toch mee maar als er dan iets met de gsm gebeurt zoals vallen en scherm stuk bv is het eigen risico en dus eigen kosten niet die van verzekering werk want staat duidelijk vermeld dat gsm in kleedkamer in je locker moet blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:38 



 
Profiel   

Zou je mobiel wel meenemen . Als er onderweg iets is moet je gewoon kunnen bellen . Je kan tegenwoordig verder niet echt meer ergens bellen of iemand moet behulpzaam zijn.
Heb je daar geen kluisje waar je tas en zo in kan doen ?
En anders gewoon asn de begeleiding af geven die passen er goed op

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 22:06 



 
Profiel   

genja schreef
Zou je mobiel wel meenemen . Als er onderweg iets is moet je gewoon kunnen bellen . Je kan tegenwoordig verder niet echt meer ergens bellen of iemand moet behulpzaam zijn.
Heb je daar geen kluisje waar je tas en zo in kan doen ?
En anders gewoon asn de begeleiding af geven die passen er goed op

Denk dat ik het afgeef (toch maar), you never know! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 22:08 



 
Profiel   

Onder welke steen leeft die werkgever van je??

Dat ie het niet op prijs stelt dat je allerlei privé-dingen gaat regelen tijdens het werk lijkt me logisch, maar:

Benfan schreef
Lijkt me juist belangrijk dat iedereen een mobiel bij heeft. Mocht er wat gebeuren dan kun je sneller hulp inroepen.

Dus kan jouw tegenvraag zijn: waar zijn de communicatiemiddelen?

Mijn werkgever vindt het juist goed dat je je eigen mobiel ook mee neemt (we hebben allemaal mobiel van het werk) zodat je in serieuze noodgevallen twee opties tot communiceren hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 22:25 



 
Profiel   

Hagelslag hieronder omschrijft het wat beter :)


Laatst bijgewerkt door SincereQ op 03-10-21 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 22:37 



 
Profiel   

ikke schreef
Onder welke steen leeft die werkgever van je??

Dat ie het niet op prijs stelt dat je allerlei privé-dingen gaat regelen tijdens het werk lijkt me logisch, maar:

Benfan schreef
Lijkt me juist belangrijk dat iedereen een mobiel bij heeft. Mocht er wat gebeuren dan kun je sneller hulp inroepen.

Dus kan jouw tegenvraag zijn: waar zijn de communicatiemiddelen?

Mijn werkgever vindt het juist goed dat je je eigen mobiel ook mee neemt (we hebben allemaal mobiel van het werk) zodat je in serieuze noodgevallen twee opties tot communiceren hebt.



Ik geloof dat het voor coonart beter is.
Zodat hij geen afleiding heeft en fijn kan werken

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 22:38 



 
Profiel   

Veel succes en vooral veel met je nieuwe baan :D Ik duim voor je dat het mee valt met de regen.

Ik begin morgen ook met mijn nieuwe baan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 22:40 



 
Profiel   

ikke schreef
Onder welke steen leeft die werkgever van je??

Dat ie het niet op prijs stelt dat je allerlei privé-dingen gaat regelen tijdens het werk lijkt me logisch, maar:

Benfan schreef
Lijkt me juist belangrijk dat iedereen een mobiel bij heeft. Mocht er wat gebeuren dan kun je sneller hulp inroepen.

Dus kan jouw tegenvraag zijn: waar zijn de communicatiemiddelen?

Mijn werkgever vindt het juist goed dat je je eigen mobiel ook mee neemt (we hebben allemaal mobiel van het werk) zodat je in serieuze noodgevallen twee opties tot communiceren hebt.


Ik vind het zelfs link om op zo een plaats geen mobiel mee te hebben. Je kan zo lelijk en makkelijk gewond raken tussen paarden. Daarbij als er wat gebeurd met iemand anders hoef je niet weg te gaan om hulp te halen. Iemand bij ons brak haar bovenarm arm (in zaandam was dit) omdat ene paard ineens achteruit trapte. Was ze achterop het land, kon ze met een kapotte arm terug lopen omdat ze geen telefoon bij zich had. Iemand anders had haar bekken gebroken na en val, was alleen en geen telefoon bij zich. Moest ze kruipende de bak uit, het terrein over, naar de stallen, en dan bovenop de kast lag de telefoon.. wat zal dat pijn gedaan hebben. Of een gewond paard van het land gehaald, direct de eigenaar van het paard en de staleigenaar gebeld. IPV dat ik eerst het paard moest meesleuren, op stal zetten, naar het huis lopen, zeggen wat er is gebeurd. Nee, mobiel is juist enorm belangrijk.. in mijn ogen.

Daarbij mogen ze je jou telefoon helemaal niet afnemen. Maar dat is weer wat anders

Ik heb juist altijd mijn mobiel bij mij als ik naar de paarden ben, en weet bijna iedereen mijn telefoon's code. Mocht er wat gebeuren, dan kan er altijd iemand bij mijn telefoon en kan ik altijd bellen (of iemand met min telefoon bellen mocht dat nodig zijn)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 22:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 75 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen