Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wil ik nog verder met rijden of stop ik definitief?

 
Profiel   

Ik ben dit jaar "gestopt" met paardrijden maar ik mis het zo ontzettend erg. Ik heb waarschijnlijk nog een rittenkaart, maar die manege heeft (waar ik op moet) gemene paarde , of nou ja gemeen. Ik ben gewoon bang voor ze :') nee en niet diegene die niks doen maar sommige bijten en schoppen echt, dat vind ik echt super eng.
De les waarin ik reed was voor mij vrij saai en het zelfde, ik zat ook met veel jongere kinderen.
Ik zie dat er nieuwe paarden zijn, misschien dat ik het weer een kans wil geven.

Wat denken jullie?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:22 



 
Profiel   

Maak lekker je rittenkaart op en ga dan om je heen kijken of er andere clubs zijn waar je je fijner voelt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:24 



 
Profiel   

Mijn idee, zoek een andere manege waar je je prettig bij voelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:44 



 
Profiel   

Kun je niet vragen of je op een vast paard mag of een aantal paarden die je wel vertrouwd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:46 



 
Profiel   

Je kunt ook vragen een paar lessen van je rittenkaart in te leveren voor een (korte) privéles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 15:37 



 
Profiel   

Ik zou kijken voor een andere manege, als ze zo moeilijk doen over je rittenkaart(ergernissen topic), zal het waarschijnlijk niet zo goed zijn voor de sfeer als je daar je gelijk in wilt halen. Dus ik zou een leukere manege zoeken (:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 15:59 



 
Profiel   

Andere manege zoeken, misschien is er wel een kleinere stal waar je kunt gaan lessen! Of huur een paard waar jij je goed bij voelt voor elke week.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 16:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen