Verzorgpony/paard gezocht in Almere!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djerada
Berichten: 543
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Almere

Verzorgpony/paard gezocht in Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 22:04

Hay Hay!
Na ik ben Yerma, 12 jaar...
En ben opzoek naar een verzorgpony/paard.
PRECIES een jaar woon ik hier nu in Almere en ben dus al heel lang opzoek naar een (bij)verzorgpony('s). Ik zeg BIJverzorgpony omdat ik namelijk al 5 andere verzorgpaardjes heb in Huizen, waar ik eerst woonde. Ik heb nu ongeveer 4 jaar rijervaring en ben al heel lang paardjesgek! Haha! Tong uitsteken Knipoog Ik rijd nu op manege Lies beuker in de gevorderde les, maar op mijn vorige manege (Schildknecht, Eemnes) reed ik in de vergevorderde les. Ik ben dus opzoek naar een verzorgpaard/pony. Meerdere mag ook, lijkt me ook leuk! Ik wil/kan (helaas) geen bijdrage leveren. Dit vind ik zelf eigenlijk een beetje onzinnig want ik help U met de verzorging van uw paard. Rijden zou ik erg leuk vinden, maar het moet niet. Zou wel leuk zijn. Ik kan meerdere klussen en gewoon u helpen met het verzorgen van het paardje. Zoals: Uitmesten, water verschonen, poetsen, vegen, wandelen, rijden, longeren etc. Ik kan ook een klein beetje vrijheidsdressuur, maar dit ben ik nog aan het oefenen bij mijn andere verzorgpony's. Wedstrijden rijden zou ik ook super vinden, is natuurlijk ook niet noodzakelijk! Ik kan ook dingen voor u doen zoals; kast opruimen, hele stal leeghalen, stal schoonmaken etc. De rede is dus dat ik een bijverzorgpaardje zoek, omdat mijn verzorgpony's in Huizen een beetje ver weg staan, dus kan ik daar maar 1 (heel soms 2) keer per week heen kan gaan. Over een aantal jaar, wil ik een eigen paard, en ik wil dan ook weten of ik het aankan, om elke dag naar mijn paardje te gaan! Ik zit nu in de 1ste, en dus kan ik waarschijnlijk op dit moment niet iedere dag komen... Omdat tja, ik zit met mijn huiswerk enzo Boos! Maar ongeveer 2 of 3 keer per week ofzo kan ik wel.... Op woensdag kan dus sowieso niet omdag ik dan paardrijdles heb en dan op stal ben tot hooguit 6 uur... Dus dat gaat niet! Clown Na ik denk dat ik nu genoeg over mezelf heb verteld..

BENT U EN UW PAARDJE WAT IK ZOEK? OF KEN(T) JIJ/U IEMAND DIE MIJ KAN HELPEN?? REAGEER DAN PLEASE OP DIT TOPIC...... WANT IK HOOP ECHT OP EEN VERZORGPAARDJE!!

Koesyaahs & een HUG van Mii!

Quidou
Berichten: 6514
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Verzorgpony/paard gezocht in Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 22:20


Otjuh

Berichten: 2218
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Den Haag

Re: Verzorgpony/paard gezocht in Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 22:31


djerada
Berichten: 543
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Almere

Re: Verzorgpony/paard gezocht in Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 18:23

Ja das misschien wel waar, maar ik zag nog meerdere topics erover en opzicht gaat dit ook over verzorgpony's toch? Clown Tong uitsteken En misschien kijkt iemand hier ipv bij gezocht.... Lachen Maja..... dus nog niemand heeft wat ik zoek? Boos! jammer!
Oo ja, het liefst bereikbaar op de fiets! Ik woon in Almere-stad!

Koesyaahs & een HUG van Mii!!

Anoniem

Re: Verzorgpony/paard gezocht in Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 12:14

toch moet dit in het andere forum Knipoog

dit gaat over verzorgpony's en manegepony's...

Topics over verzorgpony's gezocht moeten dus in het andere forum