manege het weidepad, elsje, sarah, chamira, jennah

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jen_iis

Berichten: 602
Geregistreerd: 13-01-05
Woonplaats: linschoten

manege het weidepad, elsje, sarah, chamira, jennah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 22:29

wie weet waar elsje, silvano, jennah, sarah en chamira gebleven zijn? elsje was mn lievelings pony.. ze zijn allemaal verkocht toen manege het weidepad dichtging. weet iemand waar ze zijn ? hier een beschrijving :

elsje:

kleur: vosje
ras: shetlander
leeftijd: ong. 11 jaar .
verder: grote shetlander, ze was erg dik maar kan er nu wel weer af zijn.t is een merry


silvano:

kleur: bruin met zwarte manen
ras: arabier
leeftijd: ong. 2 jaar.
verder: t is een veulentje van de moeder gildiz. de vader ben ik ff vergeten! verder is t een hengstje


jennah:

kleur: heeeeeeel licht vosje met nog lichtere manen
ras: arabier
leeftijd: ?
verder: ze is slecht gebouwd ( sorrie kim .. ) en heeft littekens. maar ze is echt een schatje en bokt nooit. zoekt ook nooit ruzie ofzo ..


sarah :

kleur: vos-roan
ras: shet
leeftijd:9
verder: ze is waarschijnlijk verkocht met elsje, ze is een kleine shet. met een bolle neusrug. daardoor lijkt ze een bol hoofdje te hebben.


chamira:

kleur: bruin met zwarte manen
ras: arabier
leeftijd: 5 (ong.)
verder: ze is een prachtig gebouwd arabiertje. haar broertje is silvano en haar moeder gildiz. haar vader weet ik niet. ze kan mooi aan de teugel lopen en ze heeft een baby-hoofdje!


dat was t.. alvast bedankt als je reageerd!

Kruimzzz

Berichten: 862
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: Schoonebeek

Re: manege het weidepad, elsje, sarah, chamira, jennah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:59

Heb je misschien een foto van chamira????
Want ze de beschrijving lijkt erg op een pony die ik ken

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Re: manege het weidepad, elsje, sarah, chamira, jennah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 14:56

Hallo, nou ik kan je wel een stuk verder helpen, hoor. Mijn Fjorden Naisven & Kjeld staan nu op het Weidepad en Silvano is inmiddels ook van mij. Hij staat in de opfok in de Vlist, maar als je een keertje wilt kijken ben je van harte welkom!

Sara & Elsje zijn samen naar iemand in Polsbroek gegaan en die is er erg blij mee, hun kindertjes rijden erop.

Jennah is naar iemand gegaan die haar in IJsselstein op de Achtersloot heeft gestald. Marieke Vermeulen heeft nog contact met die mensen.

Gildiz & Joy zijn naar een stal in Kamerik gegaan. Lisa de Vogel kan je hier meer over vertellen.

Chamyra staat op een pensionstal in Woerden en is van Marjolein.

jen_iis

Berichten: 602
Geregistreerd: 13-01-05
Woonplaats: linschoten

Re: manege het weidepad, elsje, sarah, chamira, jennah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 22:23

Naisven schreef:
Hallo, nou ik kan je wel een stuk verder helpen, hoor. Mijn Fjorden Naisven & Kjeld staan nu op het Weidepad en Silvano is inmiddels ook van mij. Hij staat in de opfok in de Vlist, maar als je een keertje wilt kijken ben je van harte welkom!

Sara & Elsje zijn samen naar iemand in Polsbroek gegaan en die is er erg blij mee, hun kindertjes rijden erop.

Jennah is naar iemand gegaan die haar in IJsselstein op de Achtersloot heeft gestald. Marieke Vermeulen heeft nog contact met die mensen.

Gildiz & Joy zijn naar een stal in Kamerik gegaan. Lisa de Vogel kan je hier meer over vertellen.

Chamyra staat op een pensionstal in Woerden en is van Marjolein.


waar joy en gildiz staan weet ik nu , lisa is een vriendin van mij Haha!
K ga binnen kort nog is eventjes kijken. naar elsje wil ik nog blijven zoeken want ik mis haar echt .. Bloos

jen_iis

Berichten: 602
Geregistreerd: 13-01-05
Woonplaats: linschoten

Re: manege het weidepad, elsje, sarah, chamira, jennah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 22:23

jen_iis schreef:
Naisven schreef:
Hallo, nou ik kan je wel een stuk verder helpen, hoor. Mijn Fjorden Naisven & Kjeld staan nu op het Weidepad en Silvano is inmiddels ook van mij. Hij staat in de opfok in de Vlist, maar als je een keertje wilt kijken ben je van harte welkom!

Sara & Elsje zijn samen naar iemand in Polsbroek gegaan en die is er erg blij mee, hun kindertjes rijden erop.

Jennah is naar iemand gegaan die haar in IJsselstein op de Achtersloot heeft gestald. Marieke Vermeulen heeft nog contact met die mensen.

Gildiz & Joy zijn naar een stal in Kamerik gegaan. Lisa de Vogel kan je hier meer over vertellen.

Chamyra staat op een pensionstal in Woerden en is van Marjolein.


waar joy en gildiz staan weet ik nu , lisa is een vriendin van mij Haha!
K ga binnen kort nog is eventjes kijken. naar elsje wil ik nog blijven zoeken want ik mis haar echt .. Bloos


maar wel heeel heeeel heeeeel erg bedankt !