Manege Aquadelta - Patricia

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Manege Aquadelta - Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 17:11

Wie reed er tussen jan en april vorig jaar bij Manege Aquadelta en kent mijn paardje Patrica van daar? Ik wil graag weten hoelang ze daar gestaan heeft en wat er met haar gedaan werd.

Als je iets weer laat het dan even weten....

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Manege Aquadelta - Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:05

heey

helaas kan ik jou paardje niet en ben ik in die tijd ook niet daar geweest
wel wil ik jou iets vragen Bloos Tong uitsteken rijdt jij daar nu of kom jij daar weleens ??
is het trouwens de manege in zeeland ? bij spijkenisse enz

nou als dat die is wil je us kijken of ze Pjotr ( een bont shetje ) en smokey ( was toendertijd een veulentje, met schimmel moeder. ) nog hebben

en of ze remy ( een haflinger ) en baltimore ( volgens mij een grote bruine pony ) nog hebben


groetjes jennifer

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Manege Aquadelta - Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 15:13

Ik ken alleen nog Hidalgo.. zo heette een paardej daar waar ik eens een buiten rit op heb gemaakt.. Groot donkerbruin paard Tong uitsteken

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Manege Aquadelta - Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 15:16

Manege Aquadelta gaat weg, dat wordt compleet gesloopt. De eigenaren zetten een nieuwe stal op in Dreischor. Ong 10km verder op. Ik weet op het moment niet of het een handelsstal/privestal wordt of dat ze verder met de manege gaan.

Spijkernisse ligt in de verste verte niet eens in zeeland!! Aquadelta ligt/lag in Bruinisse.

Baltimore ken ik zelfs nog, die arme knol zal ondertussen wel ruim 30 zijn.
Maar mag ik aannemen dat je daar een manegepaard vandaan gekocht heb? Want kwam er wel zo'n jaar of 4 geleden en kan je wel ong vertellen hoe de lessen gaan hoor.

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Manege Aquadelta - Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:42

heey

nee idd bruinisse Bloos sorry

nee ik heb daar geen paard gekocht. maar ben 3 x op vakantie geweest daar in het park. en ben ook daar gaan rijden
de eerste keer heb ik op Remy gereden. toen op baltimore en nog een keer op een pony

en pjotr die vond ik altijd super lief..

kent iemand van jullie een van hun ?? en kunnen jullie Mona ? een kleinere pony was dat

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Manege Aquadelta - Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 20:58

Ik heb het vandaag even nagevraagd, maar het blijft gewoon een manege
en zal gaan heten (als ik dit goed heb) stal de balans oid.
Typische naam Rolleyes

Moet je eerlijk zeggen dat Pjotr en Remy mij echt niet bekend voor komen. Alleen Baltimore staat daar denk ik nog van de oude garde en misschien die andere vosmerrie. Maar daar weet ik de naam ff niet van. Patricia komt me iig niet bekend voor. Mona mona..... hmmm nee denk niet dat ik die ken.

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Manege Aquadelta - Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:18

oh ok

wel zielug die arme baltimore
hij is nu al zo oud. en moet dus nog meelopn Verdrietig

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Manege Aquadelta - Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 15:06

Nee ik rij of reed niet bij die manege, maar ik heb mijn paard daar gekocht.
Ze was voor zover ik weet ook geen manegepaard, maar stond daar voor de handel. Andere paarden ken ik daar dan dus ook niet.

Ik hoopte meer te weten te komen over hoelang ze daar gestaan heeft enzo, als iemand daar rijdt zou die dan misschien eens bij mensen die daar altijd rondlopen kunnen informeren of ze iets van haar weten? Ik weet dat er een meisje daar was die nogal gek met haar was, ik heb bij koop dan ook mijn kaartje afgegeven zodat ze contact met me op kon nemen, maar dat is nooit gebeurd. Ik heb het vermoeden dat mijn kaartje nooit bij haar terecht is gekomen.

Wie kan mij helpen?????

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Manege Aquadelta - Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 15:55

Dat ligt er aan aan wie je het kaartje hebt mee gegeven?
Weet je misschien hoe het meisje zelf heette of hoe oud ze was?
Wat is de afstamming van Patricia?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Manege Aquadelta - Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 16:07

Ik meen dat het meisje van mijn leeftijd was ongeveer, dus zo rond de twintig, maar dat weet ik helaas niet zeker. De naam is toenertijd wel genoemd, maar weet ik echt niet meer. Het kaartje heb ik aan Jacco gegeven toen ze Patricia kwamen brengen. Patricia is een KWPN Inferno x Volckmar en was 7 toen ik haar kocht. Het gaat om het paard van mijn avator.
Inderdaad werd ze op stal "die Inferno"genoemd, misschien dat je daar dus iets mee op schiet. Verder heeft ze kreupel gelopen, naar zeggen omdat ze met ijzers de beenstand hebben willen corrigeren, hetgeen wat vreemd is omdat ze al 7 was. Ze stond op een van de stallen in de buurt van de ingang naar de binnenbak volgens mij tegenover een ponietje wat in een box stond die niet met standaard boxwanden maar volgens mij gewoon met hout gemaakt was. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Manege Aquadelta - Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 19:55

Als je het kaartje aan Jacco heb meegegeven dan heeft ze het zeker weten niet gekregen, maar ik zal even in mijn kennissenkring rond vragen.