manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kentucky
Berichten: 12
Geregistreerd: 10-11-04

manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 11:26

ik rij al 10 jaar op dezelfde manege en ik heb het nog steeds naar mij zin ik rij vaak op de paarden van de eigenaar in de les en als ik tijd heb en ik ben voor 3en op stal dan kan ik meestal nog wel rijden voor mij zelf en heel soms krijg ik dan ook les

[b]voor degene die een verzorgpaard hebben en je rijd op een manege dan had ik nooit van de manege afgegaan want als je verzorgpaard word verkocht en er komt geen nieuwe voor in de plaats dan heb je niks meer en dan kan je op de wacht lijst staan ik ken iemand die het heb meegemaakt maar het is een hint

lailapri

Berichten: 22134
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 12:27

je kan ook een nieuwe verzorgpony zoeken.... En misschien word hij wel niet verkocht, toen ik laila nog verzorgte had ik en met haar les en op de manege les, koste me 25 euro per week zo'n beetje, en op de manege leerde ik niets meer zowat dus voor andere les gekozen, geen spijt gehad trouwens en uiteindelijk laila nog gekocht.

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Re: manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 16:24

kentucky schreef:
ik rij al 10 jaar op dezelfde manege en ik heb het nog steeds naar mij zin ik rij vaak op de paarden van de eigenaar in de les en als ik tijd heb en ik ben voor 3en op stal dan kan ik meestal nog wel rijden voor mij zelf en heel soms krijg ik dan ook les

[b]voor degene die een verzorgpaard hebben en je rijd op een manege dan had ik nooit van de manege afgegaan want als je verzorgpaard word verkocht en er komt geen nieuwe voor in de plaats dan heb je niks meer en dan kan je op de wacht lijst staan ik ken iemand die het heb meegemaakt maar het is een hint


Goeie hint, maar heeft voor mij geen zin, ik heb een verzorgpony waar ik op reed(nu niet meer omdat ik er te groot voor ben geworden) En als ik nu met de manege was gestopt, en ik wilde er weer mee beginnen, hoef ik niet op de wachtlijst, ik kan gewoon weer in een les geplaatst worden Knipoog En mijn verzorgponytjes worden niet verkocht, die mensen hebben ze aan huis staan, en geven veel om de dieren.

Danielle01

Berichten: 233
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Leiderdorp!!!

Re: manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 19:02

EEY!
Ik heb ook altijd gelest op een manege totdat ik bij mijn huidige verzorgadres kwam. Heb niks te klagen...pony's die ik reed zijn verkocht, maar hebben ook weer nieuwe gekocht.

Ik heb het gehad hoor, dat ik een tijdje geen verzorgpony heb gehad...en toen ben ik inderdaad naar de manege gegaan. In de lessen was ook geen plaats meer, maar ik had al die tijd prive les gehad en had dus eigenlijk ook geen zin meer om in een groep te rijden. De oplossing: gewoon prive les rijden! Daar is vaak wel tijd voor hoor, ook al is het maar een half uurtje!!

En wat dacht je van een pony huren? Gewoon voor 1 uurtje ofsow?? Kan toch bijna altijd wel...tenminste bij ons op de manege wel.

En dan nog iets, vaak krijgen mensen les op hun verzorgpony. En om dan ook nog eens te lessen op de manege is wel heel veel gevraagd denk ik. En ik denk dat dat ook niet zo heel erg leuk is....kan je beter je geld aan een extra privélesje uitgeven!