manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kentucky
Berichten: 12
Geregistreerd: 10-11-04

manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 11:26

ik rij al 10 jaar op dezelfde manege en ik heb het nog steeds naar mij zin ik rij vaak op de paarden van de eigenaar in de les en als ik tijd heb en ik ben voor 3en op stal dan kan ik meestal nog wel rijden voor mij zelf en heel soms krijg ik dan ook les

[b]voor degene die een verzorgpaard hebben en je rijd op een manege dan had ik nooit van de manege afgegaan want als je verzorgpaard word verkocht en er komt geen nieuwe voor in de plaats dan heb je niks meer en dan kan je op de wacht lijst staan ik ken iemand die het heb meegemaakt maar het is een hint

lailapri

Berichten: 22134
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 12:27

je kan ook een nieuwe verzorgpony zoeken.... En misschien word hij wel niet verkocht, toen ik laila nog verzorgte had ik en met haar les en op de manege les, koste me 25 euro per week zo'n beetje, en op de manege leerde ik niets meer zowat dus voor andere les gekozen, geen spijt gehad trouwens en uiteindelijk laila nog gekocht.

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Re: manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 16:24

kentucky schreef:
ik rij al 10 jaar op dezelfde manege en ik heb het nog steeds naar mij zin ik rij vaak op de paarden van de eigenaar in de les en als ik tijd heb en ik ben voor 3en op stal dan kan ik meestal nog wel rijden voor mij zelf en heel soms krijg ik dan ook les

[b]voor degene die een verzorgpaard hebben en je rijd op een manege dan had ik nooit van de manege afgegaan want als je verzorgpaard word verkocht en er komt geen nieuwe voor in de plaats dan heb je niks meer en dan kan je op de wacht lijst staan ik ken iemand die het heb meegemaakt maar het is een hint