Prijs verzorgpaard, erg veel ??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antheya
Berichten: 1772
Geregistreerd: 01-01-05

Prijs verzorgpaard, erg veel ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 23:17

hey, een vriendin van mij heeft een verzorgpony gevonden , het is een Kwpn van ong 1.60 en gewoon recreatief , ze mag er bijna alles mee doen , dus net van haar zelf maar ze vragen er wel 85 euro per maand voor, is dit erg veel ? ik heb zelf geen verstand van prijzen voor verzorgpaarden maar ik wou t even weten....
xXx Do

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Prijs verzorgpaard, erg veel ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 00:49

Ik heb nooit voor een verzorgpaard hoeven betalen.
Ik vind het eigenlijk een beetje raar, maar aan het andere kant is het logisch want ze verzorgt en rijdt op de paard.
Ik weet niet zo of 85 euro veel is maar imo niet echt veel want als het je eigen paard is moet je dan wel heel veel meer betalen Lachen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Re: Prijs verzorgpaard, erg veel ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 00:57

als het met die 85 euro ook echt "haar" paard is vind ik het een redelijke prijs hoor.

Achterom
Berichten: 23040
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Prijs verzorgpaard, erg veel ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 09:46

Mag ze alle dagen komen etc?

Dan vind ik het geen gekke prijs hoor Lachen

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Re: Prijs verzorgpaard, erg veel ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 09:48

Ik betaal niets voor m'n verzorgpaard.
Ik rijd der 3-4 keer per week en ik mag er zowat alles mee Lachen.

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Re: Prijs verzorgpaard, erg veel ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 12:10

Het ligt er wel aan hoeveel dagen ze mag komen voor dat geld.