sommmige mensen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EngeltjeS

Berichten: 16639
Geregistreerd: 06-06-03

sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 12:31

denken dat ze goed kunnen rijden... terwijl dat niet altijd zo is! (dus beter dan jou!)

k word er best gek van...
gister, was ik op de manege, voor de gezellig heid, en sommige meiden op msn, beweren dat ze beter dan mij kunnen rijden. (jaa ik ben gevorderd en ik kan goed rijden!(hun woorden) )
k had ze gister gezien, nooh.... t was een gevorderde les met trekken Scheve mond nie normaal!

hebben jullie dat ook weleens op de manege?
dat ze zich beter dan jou voelen? terwijl dat niet zo is????????
baah soms word ik gewoon gek van ze dus...

plaat hier jou reactie!

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 13:29

Heb ik ook!
Daar is zo'n kind die daar altijd helpt, en denkt ook altijd dat ze alles beter weet, denkt dat onze lesgeefster niet zonder haar kan Rolleyes En niemand kan iets goed doen, behalve als diegene vriendin is van de lesgeefster of daar een eige pony heeft staan. Gisteren nog: Zij had iemand geholpen met een pony ( ze denkt natuurlijk dat wij niet weten hoe we de beugels moeten verstellen, terwijl sommige niet eens de kans krijgen om dat te leren Verward ) Die pony schok ergens van, en liep de richting in waar zij naartoe liep (er achter aan dus) Ander meisje dat daar ook helpt zei dat ze uit moest kijken, zij draaide zich om, en degene die er op zat kreeg meteen een grote bek, dat ze uit moest kijken en blablabla. En ook nog dat ze daar niet tegen kon. Dan denk ik ook: als je er toch niet tegen kan dat die kleine kinderen misschien niet weten wat ze op dat moment moeten doen, ga er dan niet helpen, ze is altijd shagerijnig, Toen ik op de pony moest waar zij op had gereden, wou ze die beugels gaan verstellen, maar ik had zoiets van ik doe dat zelf wel, krijg ik ook geen gezeur dat die beugels volgens haar te lang of te kort zijn. Dus ik zei, ze zitten goed hoor. Toen keek ze me ook echt zo aan van dat kind is gek Haha! En dan staat ze daar zo over te zeiken, toen ze weg was heb ik ze zelf versteld, niemand die gaat zeuren dat ze te lang of te kort zijn. Haha! Daarom wil ik ook nooit op de pony waar zij altijd op rijd, want dan krijg je daar weer gezeur van.

MissRoxyy

Berichten: 2022
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Arnhem

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 15:14

achjaaah zulke mensen he... ,gewoon denken 'zak toch lekker in de *****' Clown majaa je zult altijd wel van zulke mensen tegen komen die denken dat ze beter zijn dan jou maar daar moet je gewoon maling aan hebben Knipoog
groetjes roxanne

Eloise
Berichten: 333
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Londen

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 15:45

hmm ja ook last van= is niet leuk.

we hebben zo`n meisje op school en die zei dat ze een vette hengst evrzorgde die 3 jaar was.
Dus ik vroeg: mag ik een keer mee?
toen zat ze echt zo van hm hm eigenlijk niet maar vooruit

Daar aangekomen probeerde ze onder het rijden uit te komen.
Ze zat er nog maar nauwelijk sop of ze lag er alweer af.

Komt die eigenaar naar buiten die begint tegen haar te schreeuwen dat ze er helemaal niet op mag rijden en bla bla.

ik zat daar zo tussen in van : hm ja het zal wel.
maar ja nou heeft ze geen grote mond meer Haha!


p.s. dit is mijn 200e bericht Haha!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 17:39

Gelukkig geen last (meer) van Lachen
Maar ik kan het me goed voorstellen hoe irritant je dat vind!

wendiiY

Berichten: 325
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: op een stoel achter de computer in nederland, zuidholland, dordrecht ;)

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:57

ja Dat is bij ons dus ook..
dna zegge ze van zo dat paard loop bij haar niet gelijk aan de teugel ofzo en bij hun wel
maar hun zitte te zage als ik weet niet wat
er is ook iemand die haa rpony helemaal in mekaar sloeg en der zwepen erop brak en dan zegge als ik ene keer boos riep van stilstaan hallo schreeuw niet zo je moet altijd lief voor hem zyn enzo
daar erger ik me echt dood aan

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 19:21

bij ons op de manege iemand met eigen pony, stomme doos, ik erger me dood aan haar Boos!
rijd ze op haar pony met slof en martingaal tegelijk Verward ze doet alleen normaal tegen dat beest in parcours, in de les als ze hij even niet doet wat ze vraagt zet ze hem stil schopt ze hem door en hij moet stil blijven staan Stoom uit je oren gelukkig zegt mijn instructeur daar dan ook wat van (word 'redelijk' boos op zo'n moment terwijl hij nooit boos wordt).. daarom rijd ze ook niet meer in de les.. ook doet ze om stoer te doen lange sporen aan enzo, ze rijd pony's in met slof en sporen van 4 cm! dan komt het stoom me uit de oren, keimakkelijk beestje superlief enzo en zij moet dat dan zo doen..
haar eigen pony doet alles voor haar en zij vern**kt hem zo.. daar kan ik echt zo kwaad om worden, en dan te bedenken dat ze wel mooi 16 is en niet zo'n pennymeisje van 8 hè!

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 09:19

BrittKitt schreef:
bij ons op de manege iemand met eigen pony, stomme doos, ik erger me dood aan haar Boos!
rijd ze op haar pony met slof en martingaal tegelijk Verward ze doet alleen normaal tegen dat beest in parcours, in de les als ze hij even niet doet wat ze vraagt zet ze hem stil schopt ze hem door en hij moet stil blijven staan Stoom uit je oren gelukkig zegt mijn instructeur daar dan ook wat van (word 'redelijk' boos op zo'n moment terwijl hij nooit boos wordt).. daarom rijd ze ook niet meer in de les.. ook doet ze om stoer te doen lange sporen aan enzo, ze rijd pony's in met slof en sporen van 4 cm! dan komt het stoom me uit de oren, keimakkelijk beestje superlief enzo en zij moet dat dan zo doen..
haar eigen pony doet alles voor haar en zij vern**kt hem zo.. daar kan ik echt zo kwaad om worden, en dan te bedenken dat ze wel mooi 16 is en niet zo'n pennymeisje van 8 hè!

Ach ja, hier ken ik wel meer mensen van Knipoog
Maar ik kan er ook zoooo boos om worden Stoom uit je oren
Jemig, als je dat doet, doe het dan ook in t parcours heb ik het idee.. Of helemaal niet!
Ik ken iemand en die trekt altijd in zijn mond maar als der vader erbij is doet ze poeslief alsof ze netjes aan het rijden is.. Verward

Achterom
Berichten: 23042
Geregistreerd: 28-09-04

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 10:33

Die houd je toch...

Ooit had ik een bijrijdpony die erg mooi was om te zien, al zeg ik het zelf Cool
Hij kon erg mooi lopen, en zodoende had hij op de manege waar we weleens de bak huurden ook wel wat fans.
Die fans vonden het niet zo leuk dat ik ze niet op de pony liet (hij was nogal gevoelig, erg makkelijk te verpesten, er zat al jaren werk in) dus gingen er over mij ook de raarste verhalen rond. Vooral een meisje vond dat ze hem veel beter zou kunnen rijden Boos!
Dus toen heb ik maar eens meegedaan met een van hun manegewedstrijdjes, sowieso al een klasse hoger dan het bewuste meisje, en heb een dijk van een proef neergezet.

Nooit meer wat van gehoord Haha!

MissRoxyy

Berichten: 2022
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Arnhem

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 11:06

wendytjeG schreef:
Die houd je toch...

Ooit had ik een bijrijdpony die erg mooi was om te zien, al zeg ik het zelf Cool
Hij kon erg mooi lopen, en zodoende had hij op de manege waar we weleens de bak huurden ook wel wat fans.
Die fans vonden het niet zo leuk dat ik ze niet op de pony liet (hij was nogal gevoelig, erg makkelijk te verpesten, er zat al jaren werk in) dus gingen er over mij ook de raarste verhalen rond. Vooral een meisje vond dat ze hem veel beter zou kunnen rijden Boos!
Dus toen heb ik maar eens meegedaan met een van hun manegewedstrijdjes, sowieso al een klasse hoger dan het bewuste meisje, en heb een dijk van een proef neergezet.

Nooit meer wat van gehoord Haha!


hahahaha juist en zo moet dat Haha! wuhahaha Haha!

amandatjuh88
Berichten: 1318
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: alkmaar

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 15:34

Ja dat had ik eerst ook,
Der was op mijn vorige manege een meisje met een eigen paard.
Die was zo arogant, ze kon alles beter enz. en als zij op de hoefslag ree moest je aan de kant gaan enz. Toen had ik een keer zo een grote bek gegeven en der een keer had geslagen en toen was ze bang voor mij Tong uitsteken

Nu heb ik het niet meer omdat ik ervan af ben Tong uitsteken

Dus mensen... gewoon voor jezelf opkommen!!

Groetjes!

MissRoxyy

Berichten: 2022
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Arnhem

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 17:41

amandatjuh88 schreef:
Ja dat had ik eerst ook,
Der was op mijn vorige manege een meisje met een eigen paard.
Die was zo arogant, ze kon alles beter enz. en als zij op de hoefslag ree moest je aan de kant gaan enz. Toen had ik een keer zo een grote bek gegeven en der een keer had geslagen en toen was ze bang voor mij Tong uitsteken

Nu heb ik het niet meer omdat ik ervan af ben Tong uitsteken

Dus mensen... gewoon voor jezelf opkommen!!

Groetjes!



juist!! gewoon schijt hebbe wuhahaha Haha!

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 18:43

alleen zou ik het houden op die grote bek geven Clown
dat slaan zou ik wel achterwege laten Schijnheilig (of ze moet eeeecht iets heel fouts gezegt hebben tegen mij of een vriendin)

djerada
Berichten: 543
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Almere

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:06

Dat is zoooo hinderlijk en irritant!!!! Sterkte!! Tong uitsteken
Ik heb het ook welleens. En dan is het niet met woorden maar dan gedragen ze zich echt zo. Op mijn nieuwe manege valt 't wel mee. Maar er is iemand (rijd sinds kort een les hoger dan ik), die doet net of ze heel goed kan rijden. Dan doet ze net of ze de 'queen' is en alles. Het is dan niet tegen mij maar gewoon eigenlijk in 't algemeen. Ook een aantal kinderen zeggen dan tegen mij: " Ze doet net of ze beter dan iedereen kan rijden... ahum! Ik vind jou beter rijden dan haar, hoor! En dat ze naar de volgende les is, vind ik nog erger...." Dan heb ik zoiets van: Na ik weet niet of ik beter dan haar kan rijden enzo, hoef ik ook niet echt.. maar hoe ze doet is echt lomp!!!
Gewoon negeren of uitlachen Clown haha nee fatu! Tong uitsteken
Kusss YerrY

Bke4
Berichten: 409
Geregistreerd: 28-02-05

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:15

Ja tuurlijk is zo bij iedereen... En elke manege hoor Lachen

Bij ons op manege is dat ook zo..
Maar vermits ik m'n eigen nog nooit heb zien rijden, maar anderen wel al veel kan ik niet zeggen van ik rij beter dan die of die persoon..

Wel weet ik ongeveer wie snel valt (als een paard eens bokt) en wie niet snel valt... En welke paarden...

Leer er al maar mee leven :d

Mikkiej

Berichten: 4201
Geregistreerd: 21-10-04
Woonplaats: Steenwijk

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:02

ja zo'n kind hebben wij ook op de manege..
hadden we een onderlinge wedstrijd rijd ze op zo'n heel lastig beestje dat niet eens wil galloperen (dan gaat ze bokken en is je hele proefje verpest) gaat ze zeggen: ja ik krijg haar wel in galop enzo.. reed ze het proefje krijgt ze t paard 3 passen in galop..

word ze 1e omdat ze haar tog in galop had gekregen.. ja vind je het gek met haar moeder in de jury Verward

Achterom
Berichten: 23042
Geregistreerd: 28-09-04

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:35

BrittKitt schreef:
alleen zou ik het houden op die grote bek geven Clown
dat slaan zou ik wel achterwege laten Schijnheilig (of ze moet eeeecht iets heel fouts gezegt hebben tegen mij of een vriendin)

Als je een grote bek geeft, hebben ze precies wat ze willen. Je kunt beter iets doen waar ze niet omheen kunnen Lachen

kimberlyew
Berichten: 64
Geregistreerd: 24-01-05

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 10:39

Op maneges heb je altijd een soort van rivaliteit. De een denkt beter te zijn dan de ander en de ander vindt van niet. Mss heb je geen gelijk en mss ook wel. Lachen

Flip

Berichten: 1576
Geregistreerd: 25-10-04

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 14:50

tja ik zit nu in zo'n situatie, ik zal ff uitleggen.

ik ga op ponykamp op de manege waar een vriendin van mij rijdt. ik was aan het twijfelen of ik op een pony of een paard moest en ben toen met die mensen op de manege gaan praten, ze uitgelegd over mijn ervaring enzo. toen zijden ze misschien is D wel iets voor jou en dat hebben ze ook op mijn formulier geschreven. nu zei ik dat zo tegen mijn vriendin (D is haar lievelings paard) zegt ze: o ik denk niet dat jij die kan rijden maar ze heeft mij nog nooit zien rijden en ik heb een verzorpony die nogal "heet" is. zit ze allemaal paarden op te noemen waar ik wel op zou kunnen hoor ik van andere mensen dat dat de beginners paarden zijn. Ja sorry hoor Stoom uit je oren ik kan toch echt wel iets meer aan. ik ben nu ook best wel boos op haar en heb haar dat ook verteld nu kwam ze weer met een ander paard aan dat "net iets makkelijker te rijden was als D" maja ik zie daar wel op welk paar ik mag en of ik dat paard aankan (ik hoop natuurlijk dat ik op D mag en dat ze een ziet dat ik WEL kan rijden Tong uitsteken )

en verder ik trek me meestal niet zo veel aan van die meiden maar in dit geval was het wel een vriendin en daar pik ik dat niet van }>

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 18:54

jammer dat je vriendin dat jou niet gunt Ach gut
maarjah ik snap het ook wel een beetje Tong uitsteken je lievelingspaardje wil je toch graag een beetje voor jezelf houden Bloos

Flip

Berichten: 1576
Geregistreerd: 25-10-04

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 21:01

ja dat snap ik ook wel maar ze hoeft er toch niet meteen te denken dat ik niet kan rijden, ze kan ook een ander moeilijk paardje voor me zoeken Tong uitsteken

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 21:49

Tja, in het hele paardenwereldje word er wel geroddeld, geruzied, opgeschept etc.. Erg jammer.. Mijn ervaringen/mening hier over, nou dan ben ik over een uur nog niet klaar, dus dat bespaar ik jullie. Lachen

Schatjes

Berichten: 555
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Maasbracht

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 22:40

Laat ze toch denken, wat maakt het toch uit. Dat je je daar nog druk om maakt. Ik denk dat dat wel op elke manege/pension is. Bij ons zijn ze steeds aan het zeuren welk paard het snelste is. Maar ik ben de enige die dan zegt het zal wel en dat dat mij niet boeit haha. Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet zo goed rijden als anderen. Ik kan ook van mezelf zeggen dat ik niet altijd even geweldig rij, maar ik weet wel dat ik goed ben voor mijn paardje, en voor recreatie ruiter is dat goed genoeg Knipoog

chiquee
Berichten: 367
Geregistreerd: 02-02-05

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 23:14

Ik heb jvaak last van die kinderen in mijn les, die rijden allemaal wat minder lang als ik en zijn ook heel wat jonger, anyway ze denken altijd dat ze zo goed rijden, maar ze snijden me altijd af hmm kan ik zo boos om worden, 3jaar geleden was er zo'n meisje die mij echt haast overhoop reed in de galop werd me toch boos, pakte haar teugels ( ja en zat zelf ook nog een op een paard Tong uitsteken ) en zei: Hier zit je stuur!!!
Iedereen moest lachen, zelfs de instructrice, Ze is er trouwens wel meteen onderuit gegaan (oopsie).

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: sommmige mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 23:49

Volgens mij houd je die altijd wel. Wij hebben ook wel van die kinderen die zich gedragen alsof ze alles weten, maar ik denk dat veel mensen dat ook van mij denken Haha! Ik heb vaak commentaar, maar bedoel dit niet negatief, ik probeer iets uit te leggen (meestal ten wille van het paard) Tuig wat niet goed zit bijvoorbeeld.

Toen ik een keer op een pensionpaard mocht/moest passen in de vakantie had ik wel hele vervelende kinderen. Het paard was niet vooruit te brandden, maar ik wilde geen zweepje pakken omdat ze net zo'n beetje genezen was van een hoefzweer en ik bang was het te forseren.
Ik zat er dus weer voor de eerste keer op en er stonden wat meisjes van een ponyclub die daar met hun wedstrijdpony's op kamp waren.
Die kinderen zaten me echt zoooo af te zeiken! En toen ik vriendelijk toch om een zweep vroeg lachten ze me uit Verward Ik ben maar afgestapt en heb zelf de zweep gepakt, maar pffffff.... je kunt ook wel normaal doen... Scheve mond

Ik negeer dit soort mensen altijd, of ik zeg ze gewoon recht in hun gezicht wat voor iets raars ze doen.