maneges in almere?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gina2003

Berichten: 2027
Geregistreerd: 15-11-04
Woonplaats: almere

Re: maneges in almere?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 21:36

Ik zeg alleen dat de manege paarden niet buiten rijden, en ik weet nie thoe het met paarden in jouw omgeving zit met voor het eerst naar buiten gaan, maar zover ik paarden ken, zijn ze de eerste keer dat ze (weer) naar buiten gaan, flink druk!!

Ik zeg ook nie tdat ik niet naar buiten ging met de paarden!
En ik vind dat ze op Lies Beuker te veel regeltjes hebben, ook goede hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ook een paar rare, zoals als iemand die met je mee is, je eigen paard wil uitstappen, dan mag dit niet zonder cap, rijlaarsen en een rijbroek, ik vind niet dat zij daar wat over te zeggen heeft, het is niet haar paard, en als er iets gebeurt is dat niet haar verantwoording, daar zijn wij zelf verantwoordelijk voor!

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: maneges in almere?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 21:47


ingrid_
Berichten: 118
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Almere

Re: maneges in almere?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 08:56

Horsepower ziet er leuk uit! Super die omgeving.. ik heb al heel lang niet meer buiten gereden maar als ik dit zie dan begint het toch wel weer een beetje te kriebelen. Maar zolang ik nog geen rijbewijs heb is het even geen optie, ik denk niet dat m'n vriendje zin heeft om me daar elke week heen te brengen en halen, en fietsen is een beetje ver. Maar binnenkort ga ik eindelijk beginnen met rijlessen (auto dus), dus wie weet over n paar maanden(of een paar jaar.. )

shirley23
Berichten: 686
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Almere haven

Re: maneges in almere?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 12:07

Ik heb van iemand begrepen die ook bij Lies beuker rijd. Dat je dus niet zonder Rijlaarzen mag rijden. Zelfs niet op je eigen paard.

Nou dat is gelijk al niks voor mij. Ik rij namelijk gewoon met schoenen en lange chaps. Ben een tja westernruiter. Dus heb zo wie zo al geen laarzen aan.

En horse power is helemaal super. Iedergeval dat vind ik.

Hetr is een mooie omgeving. Je kan er heelrijk buitenrijden.
Er wordt goed les gegeven en de paarden zien er goed uit

Niks op aan te merken.

renskejive
Berichten: 104
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: Almere

Re: maneges in almere?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 13:39

Inderdaad Horsepower ligt in een super mooie omgeving!
Aardige mensen, leuke paarden!

Ken wel meer maneges waar je niet zonder rijlaarzen mag rijden en inderdaad voor westernruiters is dat lastig Tong uitsteken

Frekja
Berichten: 179
Geregistreerd: 08-06-04

Re: maneges in almere?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 16:55

shirley23 schreef:
Ik heb van iemand begrepen die ook bij Lies beuker rijd. Dat je dus niet zonder Rijlaarzen mag rijden. Zelfs niet op je eigen paard.

Nou dat is gelijk al niks voor mij. Ik rij namelijk gewoon met schoenen en lange chaps. Ben een tja westernruiter. Dus heb zo wie zo al geen laarzen aan.

En horse power is helemaal super. Iedergeval dat vind ik.

Hetr is een mooie omgeving. Je kan er heelrijk buitenrijden.
Er wordt goed les gegeven en de paarden zien er goed uit

Niks op aan te merken.

Je mag bij lies beuker gewoon met chaps rijden, ook in de manegelessen.
Op je eigen paard natuurlijk ook, alleen stalschoenen vinden ze niet zo'n succes. Want je moet je ook realiseren dat als er op een manege met een pensionklant iets gebeurt; wordt de naam van de manege wel genoemd en niet de naam van de pensionklant!
Als je een paar keer iets vervelends meegemaakt hebt, word je vanzelf voorzichtiger( Dit bedoel ik niet tegen jou, maar in het algemeen).

Follytje
Berichten: 380
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Huizen

Re: maneges in almere?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:00

Ik weet niet waarom jullie manege lies beuker onder nivo noemen, daar benk het echt niet meeens. Ik rijd er 10 jaar, en ik heb het idee dat ik nog altijd een stuk voorloop op andere mensen die 10 jaar rijden, omdat wij ook 'echte'paarden hebben, die gewoon echt moeilijk zijn. Daarom rijden we ook niet zo veel buiten, en springen ligt echt aan de les waarin je rijd, als je les van springen houd, heeft dat voordeel, want dan kan je het gewoon voorstellen aan je instructrice. Ik werk er 3 jaar en ik ben heel erg tevreden hoe we daar werken. Veiligheid voor alles, en die regels, dat valt best mee hor! vooral als je goed met paarden om kan gaan!