Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

manege wheermolen (ruitersportcentrum purmerend)

 
Profiel   

Hoi,

Ik zoek mensen die op manege wheermolen, ruitersportcentrum purmerend, ruitersportwheermolen (heeft 3 namen gehad in korte tijd)
hebben gezeten.
Ik zou graag foto's van de manege paarden willen ik heb bijna geen foto's meer en omdat de manege nu weg is zou ik ook nooit meer foto's kunnen maken.
En weet misschien iemand waar de paardjes naartoe zijn gegaan? van een paar weet ik het al.
Ik hoop op veel reacties.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-05 23:23 



 
Profiel   

IK heb vanaf mijn 7e tot aan ongeveer mijn 12e bij Manege Wheermolen gereden. Paardjes van toen die ik me kan herinneren zijn Caspar, Lister, Minou, Manolito, Vera, Kwibus, Rinalda, Label, Reinaart, Olga, Ursus en vast nog een aantal die me nu even niet te binnen schieten...
Een foto uit die tijd heb ik vast ook nog wel ergens... PB me anders even (want die zitten echt in de 'oude doos')
BTW: Ken je Ramon van Blijenburgh nog? Die gaf daar toen les en is inmiddels bedrijfsleider bij de Amsterdamse manege in Amstelveen (daar rij ik nu) grappig hè, na al die jaren weer les van Ramon!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-05 09:28 



 
Profiel   

Hoi

Ik heb een zwarte, stevige E pony van ongeveer 155 en heb mij laten vertellen dat zij ooit van manege de Wheermolen vandaan gekomen is. Zij heeft een witte druipkol en is voor deres helemaal zwart. Het zou kunnen zijn dat zij een kruising merens x kwpn is. Zij is ongeveer 10 jaar geleden verkocht door de manege en sinds een half jaar is zij in ons bezit. zij is nu 17 jaar ongeveer en een hele lieve pony. Wie zegt dit iets en herkent haar, ik zou graag meer over haar verleden te weten komen en kan als iemand dit iets zegt ook een foto in een pbtje sturen.

groetjes, Veronique <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-10 20:29 



 
Profiel   

nou er word hier ook weinig op gereageerd, maar ik ben ook wel benieuwd hoe het met de paardjes gaat, en volgens mij is degene die jij beschrijft Ik heb een zwarte, stevige E pony van ongeveer 155 , zou wel eens rikky geweest kunnen zijn,

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-12 17:05 



 
Profiel   

Goedenavond, ik zie dat er al lang niet is gesproken in dit topic maar ik ben de zoon van ramon, misschien kan ik jullie wat info geven
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-21 00:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen