Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 66 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Leuke stal Omg. Ermelo Harderwijk??

 
Profiel   

Weet iemand een leuke pension stal in de omgeving harderwijk/ermelo...met weide gang???
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-05 19:46 



 
Profiel   

Hoi TeQuiero1

Misschien zijn de sequioa stables iets voor je. Dat ligt in Ermelo, je kan meteen het bos in met je paard. Vroeger was dit manege Bronckhorst. Ze hebben ook een internetsite. Via google kan je die vast wel vinden. Groetjes, rafita

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-05 19:33 



 
Profiel   

hey hey...bedankt voor je reactie....

ga het even op zoeken.....weet je er misschien ook meer??

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-05 20:49 



 
Profiel   

rafita schreef
Hoi TeQuiero1

Misschien zijn de sequioa stables iets voor je. Dat ligt in Ermelo, je kan meteen het bos in met je paard. Vroeger was dit manege Bronckhorst. Ze hebben ook een internetsite. Via google kan je die vast wel vinden. Groetjes, rafita

Daar hebben ze geen weidegang!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-05 20:52 



 
Profiel   

Onze pensionhouder is een aantal stallen aan het bij bouwen.
Wij zitten naast het bos en je kunt zo de hei op.
De paarden staan zomer en winter op ruim 5 hectare wei, er is een kleine verlichte buitenbak en een grote, nieuwe bak waar nog licht geplaatst moet worden.
De prijs is incl. voer, stro, hooi, binnen- en buitenzetten, uitmesten.
En het is er heeeeeeel gezellig

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-05 20:56 



 
Profiel   

Manege Zeewolde is wel gezellig. Vlakbij Harderwijk/ Ermelo en hele aardige mensen. http://www.manegezeewolde.nl. Ik rijd er zelf ook al 12 jaar met heel veel plezier. Je zult ze even moeten bellen of ze plek hebben enzo, maar ik kan ze aanraden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-05 21:23 



 
Profiel   

spettic schreef
Onze pensionhouder is een aantal stallen aan het bij bouwen.
Wij zitten naast het bos en je kunt zo de hei op.
De paarden staan zomer en winter op ruim 5 hectare wei, er is een kleine verlichte buitenbak en een grote, nieuwe bak waar nog licht geplaatst moet worden.
De prijs is incl. voer, stro, hooi, binnen- en buitenzetten, uitmesten.
En het is er heeeeeeel gezellig


Welke stal is dat en waar? weet je de prijzen en is t mogelijk alleen voor weidegang en slechte maanden s nachts stal en overdag wei?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-05 21:28 



 
Profiel   

IronMaiden schreef
Manege Zeewolde is wel gezellig. Vlakbij Harderwijk/ Ermelo en hele aardige mensen. http://www.manegezeewolde.nl. Ik rijd er zelf ook al 12 jaar met heel veel plezier. Je zult ze even moeten bellen of ze plek hebben enzo, maar ik kan ze aanraden.



de site doet t niet waar zit die stal precies...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-05 21:31 



 
Profiel   

Nou meid komt het adres nog een keer had een punt teveel http://www.manegezeewolde.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-05 21:45 



 
Profiel   

Weet je misschien meerdere pension stallen??Die stal van de site ziet er erg mooi uit....

Iemand ook bekend met stal mol? In Hierden/nunspeet 1 van die 2

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-05 22:11 



 
Profiel   

Zomers gaan de paarden 's nacht ook gewoon op stal maar wel pas om een uur of 9. Of je moet willen dat je paard buiten blijft maar dat is niet van invloed op de prijs.
De prijs is 170 euro pm incl. wat ik je hierboven al verteld heb.
Ohja, en het is in Ermelo

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-05 09:13 



 
Profiel   

TeQuiero1 schreef
Weet je misschien meerdere pension stallen??Die stal van de site ziet er erg mooi uit....

Iemand ook bekend met stal mol? In Hierden/nunspeet 1 van die 2

Een vrouw bij ons op stal komt daar vandaan. Daar mogen de paarden 's winters niet naar buiten en ze hebben maar heel weinig weiland in verhouding met het aantal paarden. Ook hanteren ze vreemde prijzen, je betaald voor een paard, of een E-pony of voor "gewoon"pony . Ze hebben ook een binnenbak maar als je daar gebruik van wilt maken moet je maandelijks ook meer betalen dan wanneer je dat niet doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-05 09:19 



 
Profiel   

spettic hoe heet die stal die jij aanraad?zijn daar ook meerdere jonge paarden??
en meer info over de accomodatie???

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-05 19:07 



 
Profiel   

TeQuiero1 schreef
spettic hoe heet die stal die jij aanraad?zijn daar ook meerdere jonge paarden??
en meer info over de accomodatie???

Allereerst sorry voor mn late reactie, zit nl niet altijd achter mn pc ivm tijdgebrek...

De stal heeft niet echt een "stalnaam" , de pensionhouder heet Otto van Nijhuis.
Ja, er is nog een KWPN-merrie van 3.5 jaar, de rest is ouder.
De paarden staan niet allemaal in 1 grote kudde, maar groepjes vriendjes staan bij elkaar in een stuk land. Dus of met zn tweetjes of in een groepje van meer, dat ligt er aan wat jezelf wilt. Maar stel je vragen maar hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-05 16:27 



 
Profiel   

Waar bevind die stal zich?Ook een ruime binnen bak? longeer/los gooi bakken en eventueel een stapmolen??

Heb jij misschien enig idee of er ergens in de buurt van harderwijk ermelo een veulen opfok of iets dergelijks zit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-05 11:22 



 
Profiel   

Het adres is Telgterbuurtweg 32 in Ermelo. Het is in het buitengebied van Ermelo. Er is niet een speciale losgooi bak maar we hebben met de meiden onderling afgesproken de kleine bak als longeerbak te gebruiken zodat je de grote bak netjes kunt houden. Los gooien is eigenlijks niet nodig want de paarden staan de hele dag lekker op de wei en kunnen rennen naar behoefte.
Er is geen stapmolen of een binnenbak. Ook weet ik geen adres voor veulenopfok. Misschien kun je daarvoor beter even in de locale kranten kijken of daar iets instaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-05 13:20 



 
Profiel   

Hoi,

Ik hoorde van de week toevallig dat er een veulenopfok in Emst zit. Het heet de Lindehoeve, maar misschien vind je dat te ver( half uur rijden)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-05 18:51 



 
Profiel   

ben jij er zelf bekend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-05 21:02 



 
Profiel   

Heb je al iets gevonden naar je zin??

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-05 12:28 



 
Profiel   

nee.....echt helemaal niks en voor maart moet ik iets hebben gevonden wat naar me zin is en betaal baar.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-05 12:38 



 
Profiel   

Och jeetje, vind je de stalling die ik noemde niets?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-05 12:40 



 
Profiel   

nou hij is in maart dan bijna een jaar en wil hem wel t liefst tussen leeftijd genootjes.....maar ga wel rond kijken op alle genoemde stallen.....ik ben er zelf niet bekend en me vriend ook niet dus moet t echt via via horen voor een plek word er een beetje stresserig van want moet wel een plek hebben in maart :s

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-05 12:43 



 
Profiel   

succes ermee hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-05 12:48 



 
Profiel   

Nee, helaas ben ik er zelf niet bekend. Binnenkort verhuis ik zelf ook naar deze regio, dus ben ook aan het rondkijken waar ik wil gaan rijden (nog geen eigen paardje, helaas) Heel veel succes met zoeken. Als ik nog iets hoor/zie laat ik je het weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-05 15:16 



 
Profiel   

ooohhh heel erg bedankt....waarheen verhuis je
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-05 18:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 66 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen