Wie rijd er hier bij manege Thea Koopman?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Karlijn
Berichten: 6462
Geregistreerd: 05-01-06

Wie rijd er hier bij manege Thea Koopman?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 17:58

Heej
IK heb nergens hier een topic over kunnen vinden, dus hier:
Wie rijden hier bij manege Thea Koopman in Apeldoorn?
Ik rijd er wel, en het bevalt me heel goed. Ik rijd er nu al bijna 6 jaar.
Mijn lievelings pony's zijn Lex en Sam
Dus als je er rijd, wie zijn jou lievelingspony's/paarden dan?
Doei, groetjes Karlijn

tinker_lover
Berichten: 5
Geregistreerd: 25-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 14:01

haaai ik rij bij de dakota-ruiters maar ik ga er weg en meschien naar manege koopman is het daar leuk en sijn er veel tinkers en fjorden:P??xxx

_Karlijn
Berichten: 6462
Geregistreerd: 05-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 17:58

tinker_lover schreef:
haaai ik rij bij de dakota-ruiters maar ik ga er weg en meschien naar manege koopman is het daar leuk en sijn er veel tinkers en fjorden:P??xxx


Het is een super-manege. Ja, ze hebben er heel veel tinkers en fjorden. De meeste pony's zijn tinkers en fjorden!

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 14:51

ik heb gereden bij manege koopman!!
erg leuk en altijd gezellig!! helaas leer je er op een bepaald moment niks meer bij en dat was voor mij dan ook (samen met het feit dat de kwalitiet/prijsverhouding in mijn lesgroep naar beneden ging) de rede om te stoppen.
nu rijd ik een ijslander en krijg af en toe priveles!! maar natuurlijk kom ik nog regelmatig op de manege kijken!!

Marsafuba

Berichten: 552
Geregistreerd: 08-12-06

Re: Wie rijd er hier bij manege Thea Koopman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:18