Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silviaftmax
Berichten: 138
Geregistreerd: 01-01-07

Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 16:12

hallo,

wie weet voor mij een ruiterkamp dat niet heel duur is?
In ieder geval tussen de 150-200 euro!

dankjewel voor alle reactie's
x silvia

Equidea

Berichten: 6347
Geregistreerd: 10-07-05

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 16:14

manege mansour vraagt geloof ik 180 euro. je kan alleen niet overnachten. (wel op de camping 100-200m ernaast).
het is 5 dagen en je rijd z'n 2x per dag, je doet ook grondwerk, freestyle, zonder zadel, springen enz.
Heel leuk kamp heb hem 2 jaar terug met mijn eigen pony gedaan.

www.mansour.nl

silviaftmax
Berichten: 138
Geregistreerd: 01-01-07

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 16:17

Ik heb geen eigen pony, dus dat is geen vereiste ofzo.
En ik wil wel dat overnachting is inbegrepen.
Anders heb je daar weer een hoop gedoe mee

Olga89

Berichten: 2000
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Ekehaar

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 16:55

je vind bijna geen kampen die zo goedkoop zijn...

het meeste begint bij 250

silviaftmax
Berichten: 138
Geregistreerd: 01-01-07

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 21:39

ja, idd het hoeft ook maar 5 dagen en geen hele week of 6 dagen

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 17:14

www.leschevaux.nl ligt iets boven de 200 euro is 6 dagen lang paardrijden en plezier inclusief alles!!

sas155
Berichten: 60
Geregistreerd: 03-03-07

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:55

Les chevaux ponykamp lijkt me egt heel erg leuk, ga er in de meivakantie heen. maar ben er al wel een stuk of 4 keer geweest om een buitenrit te maken. die waren toen prima verzorgt en erg leuk Haha!
heb dus zin in me ponykamp in mei, die is maar 215 euro en dat valt best mee voor een kamp. Haha!

dolor
Berichten: 2063
Geregistreerd: 24-09-06
Woonplaats: utrecht

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:19

bij manege de driesprong is een trektocht 160 euro en als je een eigen paard hebt 100 euro. ponykampen zijn nog goedkoper. het ligt bij hun aan de leeftijd of je ponykamp of trektocht doet. hun site is www.manege-de-driesprong.nl
ik heb zelf de trektocht gedaan met mijn paard en dat was echt super!!!!!!!

ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 08:38


trickywonder

Berichten: 1065
Geregistreerd: 17-09-06
Woonplaats: Op activiteitenboerderij "Het feestvarken"!!!

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 12:27

tuurlijk zijn er wel gave kampen voor deze prijs!!!
Kom naar de zingende huifkar in Drenthe!!! mooie buitenritten door het bos, hei, zandpaden en door meertjes!
je zou op een zwerftocht weekend kunnen voor 125 euro!
kijk hier voor de info:
http://dezingendehuifkar.hyves.nl/event ... t_weekend/

of een week ponykamp kost 195 euro!
Supergave buitenritten door het bos, hei, meertjes, zandpaden enz. Maar ook westernrijden, springles, rijden met sulky's. slapen in oldtimer caravans, douwtrapritten 'sochtends vroeg met ontbijt in het bos! of de nachtrit! kampvuur, BBQ bonte avond en meer!!!
http://dezingendehuifkar.hyves.nl/event ... _ponykamp/

of een week op trektocht voor 265 euro. (wel wat duurder maar ook all. incl. paard, eten,drinken, slaapplaatsen in tenten op boerencampings) En super gaaf! dagen paardrijden van boerencamping naar boerencamping!
kijk hier! http://dezingendehuifkar.hyves.nl/event ... m_12_juli/

kijk rustig rond op mn hyves, ik heb die gemaakt nadat ik zelf ook op ponykamp en trektocht daar ben geweest! Op de hyves zie je allerlei foto's de data's, mensen met hun ervaringen enz enz. Neem ff een kijkje dus en kom op kamp bij de zingende huifkar!!!

_Priscilla_

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 14:24

Ik ga naar het fjorden paard in week 3 het is 275 euro ik dnek dat dat te veel is Ik mag het elk jaar

_mistique_

Berichten: 2968
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Hillegom

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 14:51

kijk eens op http://www.dezingendehuifkar.nl of mijn site (meer info en foto's) http://www.freewebs.com/dezingendehuifkar

Ponykampen zijn maar 195 euro Haha! en super gezellig!
Je maakt een onwijs leuke nachtrit en slaapt ik caravans (erg gezellig Haha! )
veder leer je western rijden,rij je buiten en ga je sulky rijden en nog allemaal andere leuke dingen!

ook hebben ze leuke (brave) paarden o.a. : arabieren,dravers,fjorden,haflingers en nog veel meer!

Indien je nog vragen hebt stel ze gerust aan me hoor! Haha!

Fjordenpaard raad ik trouwens sterk af!
je rijd 1x en de rest vd dag verveel je je kapot.
ook is het eten niet lekker!!(ik ben makkelijke eter en eet inprincipe alles maar tis niet lekker!!)
en de eigenaresse is heel vaak overspannen (vorige keer heeft ze me geslagen voor niks Verward ik deed helemaal niks en ik kreeg ineens een flinke tik Boos! )
ZWAAR AFGERADEN DOOR MIJ DUS!!
bovendien hebben ze teveel kinderen, 1 kamp heeft wel 40 kinderen als het er niet meer zijn!!
dus je krijgt echt te weinig aandacht en het is gewoon TE druk.

Bij de zingende huifkar kan je samen gezellig met je vriendin in 1 caravan slapen (dus niet met teveel mensen op 1 slaapzaal)

Anoniem

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 16:57

BRT --> MA.

arans

Berichten: 9585
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Nijmegen en Hoorn

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 19:30

www.dehoefijzer.nl volgends mij, dat is €200 voor een week, en ik heb ook een topic gemaakt mewt een aantal ruitekamopen zal dat even zoeken Lachen

arans

Berichten: 9585
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Nijmegen en Hoorn

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 19:39

arans schreef:

Friesland

huifkar
(volgens mij doe je niet hele leuke dingen. Je rijd maar 2 uur per dag.... Er staat niet of je veel gaat springen of dressuren. Er is ook geen wedstrijdje aan het einde(wat mij toch best leuk lijkt) alleen het is wel € 165 voor de hele week)

Drenthe
't hoefijzer
(deze lijkt me ecth super!!! Kleine groepjes enzo!!! en je doet van aales voor €200!!
manegesmit
(deze lijkt me ook heel leuk er worden verschillende dingen gedaan. de prijzenn zijn €220 gewoon en €200 voor mensen met FNRS paspoort.)
In de mei en herfst vakantie 189 gewoon en 179 voor mensen met FNRS paspoort
hoeve hopstein
Ik ben er al 3 keer eweest en nog steeds supper gaaf. Je doet wedstrijden, veel buitenritten ook een dauwtrap buitenrit een dagrit van soms wel 4/5 uur. speurtocht op de pony in het bos. En ook nog een rit met de huifkar, naard evleddermarkt, film kijken, zwemmen, pony kennisspel in groepjes, En op de laatste dag een bonte middag op je pony dat is een show die je uitvoert voor de ouders. En de prijs is €185,-. De ponykamp is alleen tijdens de zomervakantie. Het is van maandag tot vrijdag.
de zingende huifkar
Deze lijkt me ook heel leuk Lachen en je hebt ook met trektocht! Een week lang met je eigenpaard voor maar €165. Met een paard van hun voor maar €190

Limburg
waldzicht
(best wel weiig onfo over het kamp. de prijzen staan er ook niet bij. maarjah dan moet je maar ff de brochure aan vragen). Ik vond net in de penny een advertentie van waldzicht. En daar staat dat je: heel gezond eet, springt, dressuurt, buiten rijd, de laatste dag een wedstrijd,dachtochten en nog veel meer. de prijs €210
vrijbuiters
(klinkt leuk alleen ze hebben geen site. Als je op de site hierboven klikt moet je helemaal naar beneden scrollen en dan zie je hun advertentie wel maar €200,-, alleen ik weet niet voor hoelang...).

Noord-Brabant
galderzicht
(je doet er van alles: buitenritten wedstrijd, bonte ovind, ochtenrit, spring en dressuur les en nog veel meer!!! het duurt 6 dagen en het is heel gezelig!! de groepjes zijn redelijk(25) en je hebt goede begleiding!. €190.-)

vorig jaar was ik trouwens bij een bokker (niaide) en dat was een hele week vol met echt vanalles (dressuur,springen,volige,buitenritten) voor maar €185. En ook nog op de veluwe Lachen
Anders moet je haar maar een PB-en

Winxz_Bas

Berichten: 2633
Geregistreerd: 20-02-06

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:48

heey,ponykamp de huifakr is heel leuk hoor,ik ga re nu al 4 jaar achter elkaar heen,
en je doet er veel leuke dingen,rijden s'ochtends en smiddags,en voo de gevorderede rijters een hele leuke buitenrit,(niet iedereen want de pony's zijn dan heel erg fris)

nanette_bokt

Berichten: 556
Geregistreerd: 05-03-07
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Goedkoop Ruitekamp 150-200 Euro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:17

Er bestaan écht wel goedkopere kampen hoor..
Voor 60 - 100 euro..
Bijvoorbeeld bij lailapri.... (zo heet ze op bokt en dat is haar e-mail)
Xx