Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 32 [ 780 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Belastingaangifte 2020

 
Profiel   

Air schreef
''De afgelopen dagen werden problemen ondervonden met het doen van aangifte via Mijn Belastingdienst. Vanavond (2 maart) wordt tussen 19.00 uur en 20.30 uur geprobeerd de storing op te lossen. Dit betekent dat het tijdelijk niet mogelijk is om in te loggen via Mijn Belastingdienst en de aangifte-app en aangifte te doen. De werkzaamheden duren tot 20.30 uur en we hopen dat daarmee de problemen zijn opgelost.''

Wat zal een goede tijd zijn om weer proberen in te loggen op de website? :')



Ik dacht: Misschien 20.15 uur? Ze zijn vast eerder klaar en dan is de hoos er vast nog niet. Kan ik lekker als eerste inloggen. Maar helaas...

Ik durf niet om 20.30 uur gelijk in te loggen :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 21:18 



 
Profiel   

Storing is nog steeds :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 21:37 



 
Profiel   

Ik kon vanavond rond half 7 mijn aangifte zo nakijken en versturen, was vanmorgen al begonnen maar moest de jaar opgave van mijn man nog krijgen, dus daar was het wachten nog op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 21:56 



 
Profiel   

Samantha89 schreef
Storing is nog steeds :')


En nu nog steeds, pffff

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 22:06 



 
Profiel   

Setteli schreef
Samantha89 schreef
Storing is nog steeds :')


En nu nog steeds, pffff


Ik heb hem net wel kunnen doen om 20.45u.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 22:15 



 
Profiel   

Nou ik kom nog niets eens op de inlogpagina. Als ik klik op inloggen belastingdienst krijg ik steeds hetzelfde verhaal dat ze de storing tussen 7 en half 9 opgelost willen hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 22:32 



 
Profiel   

Bij mij doet de website het ook nog steeds niet... net geprobeerd via de app en die doet het gewoon! Zojuist mijn aangifte verstuurd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 22:32 



 
Profiel   

Shaya_ schreef
Ik heb hem net wel kunnen doen om 20.45u.


Oh, wat raar. Ik kan nog steeds niet inloggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 22:37 



 
Profiel   

hier nog steeds technische fout als ik inlog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 22:56 



 
Profiel   

Ik zat er volop in, maar er klopte zoveel niet, dat ik weer afgehaakt ben :+
Ik denk dat ik een belastingconsulent nodig heb, want het wordt een lastige aangifte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 22:58 



 
Profiel   

op de site kon ik niet inloggen maar op de app wel.
Maar helaas terug betalen is niet veel. Ik ga op het laatst in sturen dus eind april.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 23:34 



 
Profiel   

Ik moet opeens bijna € 200 terugbetalen. Ik snap niet waarom. Ik heb het hele jaar bij hetzelfde uitzendbureau/werkgever gewerkt en heb geen bijbaantje gehad. Ik ga morgen maar even op de site inloggen want via de app zag ik niet precies waar het nou vandaan kwam :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 23:36 



 
Profiel   

Manlief en ik gaan er morgenavond maar proberen voor te zitten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 23:42 



 
Profiel   

Net even via de app gekeken, als de app helemaal klopt zou het heel mooi zijn! Dan krijg ik een mooi bedrag terug wat het mogelijk maakt om mijn zoektocht naar een nieuw paardje eerder te starten! Ik hoopte het al heel erg maar ik had het niet verwacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 00:01 



 
Profiel   

Nou gelukkig komt er via de site een lager bedrag uit, in de 300. Alsnog sta ik er niet om te springen maar liever dit dan wat de app aangaf(en nog steeds aangeeft).

Dus zou iedereen adviseren om het ook even via de site te bekijken!
Alleen weet ik nou niet echt welke de juiste is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 02:14 



 
Profiel   

Handige aan nachtdiensten werken, gewoon op een tijdstip kunnen invullen dat er niemand of minder mensen online zijn.
Begin van mijn dienst ook geprobeerd, maar toen waren er te veel mensen ingelogd gaf ie aan.
Net is het wel gelukt.
Krijg meer terug dan voorgaande jaren, maar werk nu ook meer uren (zelfde werkgever, hogere functieschaal), dus had het al wel gehoopt stiekem.
Bijna 700 euro terug. Erg blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 02:29 



 
Profiel   

Nou ik heb hem ingevuld maar ga hem morgen nog even controleren. Krijg toch mooi 900 terug volgens de aangifte maar ben bang dat ik iets verkeerd heb gedaan :+ ik had in 2019 een huis gekocht, dus de aangifte in 2020 is voor mij het eerst met huis volledig. Had over 2019 toen al alle taxatie kosten enzo teruggevraagd dus die zijn niet van belang. De voorlopige aanslag zei dat het van 300 was wat ik terug zou krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 03:12 



 
Profiel   

Ik heb hem net ook via de site gedaan, nu krijg ik (gelukkig!) wel geld terug. Terwijl ik in de app heel veel moest terug betalen. De app gebruik ik dus nooit meer :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 04:48 



 
Profiel   

Ik heb aangifte kunnen doen en ik krijg 265 terug *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 08:18 



 
Profiel   

Ik heb vanmorgen kunnen voor invullen. Alleen vreemd ondanks meer aftrekposten 2000 meer moeten betalen dan eerder door hun berekend. Zit in eigen huis waarin in de waarde van de woning ook overdrachtsbelasting notaris en taxatie als meerwaarde wordt gerekend schijnt en eigen woning forfait daardoor fiks verhoogd is. -O- vooral omdat mijn huis vrij goedkoop is en die extra kosten er flink bovenop komen. Vreemd vooral omdat een maand geleden alleen gevraagd werd om woz en nu daar ruim 4500 euro bij op moest

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 08:25 



 
Profiel   

Huh? Eigen woningforfait is toch gewoon de woz waarde?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 08:39 



 
Profiel   

Ja dat lijkt mij ook maar er staat hier in de uitleg dat taxatiekosten overdrachtsbelasting en notariskosten voor woning erbij op moeten worden geteld -O- ik had bewust al eerder gevraagd hoe in te vullen en heb daar vorige maand bedragen van teruggehoord van hun. Nog screenshot gemaakt zelfs. En dan deze vreemde verrassing -O- gewoon even fiks meer moeten betalen omdat mijn verzamelinkomen door deze grap 4000 euro hoger wordt

Ik krijg eerst deze vraag

[ img ]

En dan deze

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 08:50 



 
Profiel   

Heb je afgelopen jaar dit huis gekocht? Denk toch echt dat je een vinkje verkeerd hebt gezet. Eigen woning forfait wordt enkel over de WOZ waarde berekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 09:01 



 
Profiel   

Ja afgelopen jaar bezichtigd en gekocht en ingetrokken ook. Ik kan nergens anders vinkjes aan of uitzetten. :n Heb het nu vanmorgen vier keer nagelopen al en alles is exact gelijk aan wat hiervoor is ingevuld met extra dat er nu zorgkosten nog bijgekomen zijn. Maar het verzamelinkomen is precies zoveel hoger als het verschil tussen woz en die andere waarde met de extras

Nu dien ik voorlopig nog niet in en heb daardoor tijd het goed uit te spitten. Moet nog een dinge tra uitzoeken ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 09:05 



 
Profiel   

Ik heb even een snelle check gedaan op de app. Zou €123 terug krijgen.

Alleen heb mn studiekosten van 2020 nog niet ingevuld.

En volgens de belastingdienst zijn mijn vriend en ik geen fiscaal partners. Ik dacht van wel omdat ik bij de app van ABN Pensioen (via werkgever) bij woonsituatie heb ingevuld 'samenwonend met ...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 09:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 32 [ 780 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen