Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bedrijf levert niet

 

Korte situatie schets: Eind augustus bestellen wij een logo + huisstijl bij een Nederlands bedrijf. Blijkbaar zijn er af en toe wat problemen met de mail maar al snel verloopt het contact vlot. Dezelfde dag kiezen wij al een logo. Er wordt gevraagd direct het logo + huisstijl te betalen. Daarna ontvangen wij het logo en gaan ze verder met de huis stijl. Wij betalen, ontvangen inderdaad het logo. De dag erop ontvangen wij een suggestie voor de huisstijl die wij ook goedkeuren. Er wordt nog gevraagd welke gegevens wij erop willen. Deze sturen wij door. Quasi direct krijgen wij het voorbeeld met de gegevens erop en dit wordt goedgekeurd. En vanaf dan, niets meer… Ik heb nog gemaild op 27 september, 9 oktober en 19 oktober. Daarna telefonisch maar daarop zijn ze slecht te bereiken. Dus afgelopen vrijdag contact gezocht via whatsapp. Na enkele uren reactie. Het ging uitgezocht worden en wij gingen dezelfde dag de huisstijl nog krijgen. Uiteraard, niets gehad. Maandag nog een bericht via whatsapp of ze al de kans hadden gehad om het te sturen. Geen reactie. Deze ochtend gemaild met een ander emailadres. Geen reactie. Ze hebben nochtans een timer op de website die de huidige reactiesnelheid weergeeft via mail en daar zitten ze al weer ruim over.

En nu? Moet ik hulp zoeken in België om dit te regelen? Of kan ik als Belg terecht ergens in Nederland?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 09:45 



 
Profiel   

Heb je het adres? Ik zou er persoonlijk naar toe gaan en een gesprek voeren met hen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 13:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen