Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 8 [ 182 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke planner/agenda?

 
Profiel   

Hebben jullie via deze site besteld? https://www.personalplanner.com/EN/planner
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 18:12 



 
Profiel   

Ik wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 18:21 



 
Profiel   

Ik ook, hoop hem ergens begin volgende week binnen te krijgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 18:56 



 
Profiel   

Ik gebruik een jaar agenda, geen schooljaar. Deze site onthou ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 19:23 



 
Profiel   

Ik heb voor nu een krabbel planner besteld. Gewoon simpel maar genoeg plaats. Ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 22:18 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Hij is er !

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 09:33 



 
Profiel   

Mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 09:42 



 
Profiel   

Heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 12:24 



 
Profiel   

Hier ook binnen!! :D

Nu nog even bedenken hoe ik alles het makkelijkste noteer.. er maken 3 personen gebruik van de agenda :+

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 17:41 



 
Profiel   

Ik schop deze even omhoog hoor :D
Vorig jaar een personal planner gehad, maar ik vind hem niet geheel fijn in gebruik, de ring is me te groot en ook de plastic voorkant zie ik liever anders (gewoon karton of iets van leer/stof wat dan ook is allemaal prima). Ik ga dit jaar dus liever voor een kleinere ring of gewoon gebonden.

Daarnaast zoek ik een agenda die loopt van midden 2021 tot midden 2022, verder weinig eisen. Ik vind het fijn om zo'n tijdsindeling te hebben maar kan ook zonder, merk dat ik liever horizontale indelingen heb dan verticale.

Mensen met tips? Ik heb wat rond gegoogled maar tot nog toe weinig succes, voor de planner die ik nu heb gebruikte ik van die simpele A5 schoolagenda's van de Hema, die waren zeer betaalbaar maar vielen wel uit elkaar aan het einde van het jaar, ze mogen dus kwalitatief wel wat beter zijn, maar verder waren die in gebruik onwijs fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 22:20 



 
Profiel   

Geen idee om welke reden je de ring te groot vond, maar als het bijvoorbeeld was omdat schrijven lastig werd, dan is de Happy Planner nog wel een optie. Happy planner heeft allerlei formaten en indelingsopties. Je hebt ze undated, vanaf juli en ik geloof ook per 1 januari. Sommige planners lopen een jaar, sommige zelfs langer.

Ik zit nu aan mijn 3e happy planner en de 2e mini dashboard variant. Super blij mee nog steeds :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 08:58 



 
Profiel   

De ring is idd lastig, ik had een verticale indeling waardoor je dan links ma-di-wo hebt en rechts de rest van de week maar dinsdag en woensdag kon ik echt amper op schrijven. Ik ga daar eens naar kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 09:46 



 
Profiel   

De blaadjes van Happy planner kun je er super makkelijk in en uithalen, een van de redenen dat ik er zo blij mee ben :j heb nu in mijn nieuwe agenda die vanaf juli loopt, gewoon een stukje van m'n oude agenda gedaan zodat ik 'm nu al kan gebruiken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 10:12 



 
Profiel   

Ik gebruik een structuurjunkie planner. Koop altijd de A4 academic en die bevalt me top. Hij is er ook kleiner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 10:29 



 
Profiel   

Ik kom even binnenvallen en hoop dat mijn vraag hier goed staat. Heeft iemand hier ervaring met Bambook? Ik overweeg er een aan te schaffen maar twijfel nog omdat ik linkshandig ben en ik dus met mijn hand direct over het geschrevene heen veeg. Gaat dit vlekken of is de stift en het materiaal zo gemaakt dat dit geen probleem is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 19:11 



 
Profiel   

Ik zou je dan zeker geen bambook aanraden als je linkshandig bent. Eerder een Greenbook. De bladen van de bambook zijn onwijs glad, ik vind ze als rechtshandige zelfs al snel vlekken. De Greenbook daarintegen krijg ik er niet af geveegd :'). Als je het fijn vind kan ik aan mijn vriend vragen om eens op beiden te schrijven, hij is linkshandig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 19:13 



 
Profiel   

Een undated planner... moet je dan zelf alle data erin zetten of hoe moet ik dat voor me zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 21:17 



 
Profiel   

Loeky01, dankjewel voor je input! Van Greenbook had ik nog nooit gehoord, ga ik opzoeken! Als je vriend bereid is een kleine test te doen zou dat natuurlijk super zijn, haha! :+

Muze, ja, in een undated planner schrijf je zelf de data op. Wel zo handig als je midden in een jaar ermee wilt beginnen :) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 21:54 



 
Profiel   

De bambook smeert overduidelijk flinker uit dan de greenbook. Hij vind ze beiden niet fijn schrijven, maar hij schrijft dan ook niet graag :+. Het is ook even wennen vergeleken met gewoon papier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 13:28 



 
Profiel   

Dankjewel! Ik denk dat ik de Greenbook dan gewoon bestel, mocht hij niet bevallen, dan schuif ik 'm gewoon door naar een vriendin ofzo :) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 20:51 



 
Profiel   

Hi allemaal!

Misschien dat hier iemand mij kan helpen, ik ben opzoek naar een fijne agenda (horizontaal, week indeling) met genoeg ruimte om te schrijven (privé, paarden, studie en werk moeten er in kunnen) en waarbij de lijntjes niet te dicht op elkaar staan omdat ik niet van klein schrijven houd.

Liefst een beetje basic design, zodat het niet te druk word omdat ik zelf graag met gekleurde markers werk.

Budget tot 20,- ongeveer.

Liefs

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 16:52 



 
Profiel   

https://www.bol.com/nl/nl/p/hobbit-agen ... oductTitle

Gaat €2 over je budget... :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 16:55 



 
Profiel   

Ik zoek een goede planning die gaat helpen met goed plannen, zodat ik net zoals vandaag niet allrs op 1vrije dag prop, en vervolgens voor je gevoel nog geen vrije dag heb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 00:29 



 
Profiel   

Ik had vorig jaar mijn eerste structuurjunkie en na veel rondkijken bij allerlei aanbieders heb ik er nu weer een onder de kerstboom liggen, echt superfijne planner

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 00:54 



 
Profiel   

Iemand kortingscode van de JoshV site? Wil de planner graag bestellen :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 16:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 8 [ 182 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen