Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuwe baan, toch iets anders willen.

 
Profiel   

Ik vraag me af hoe jullie dat doen.

Stel je kunt ergens aan het werk, en neemt dat werk ook aan en begint er dus
Maar het is niet helemaal wat je wilt...en je gaat dus verder zoeken.

Hoe combineer je dan eventuele sollicitatiegesprekken met je huidige baan, in dagdienst.

Het klinkt natuurlijk best banketstaaf naar een werkgever toe als je daar net in dienst bent maar ook al opzoek naar iets anders, grote kans natuurlijk dat je dan sowieso mag vertrekken, maar dan zit je dus weer zonder werk terwijl je niet weet of andere sollicitatie gesprek op iets uit gaan lopen.

Het gaat hier om werk via een uitzendbureau.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 12:10 



 
Profiel   

Proberen om vrij te krijgen, gesprekken zo vroeg of zo laat mogelijk plannen, uren compenseren. Ik weet niet of je kunt thuiswerken, maar anders zou je nog vroeg kunnen beginnen of langer doorgaan. Eventuele gesprekken online voeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 12:49 



 
Profiel   

Zo laat mogelijk plannen en dan proberen om een uurtje eerder weg te gaan van je werk onder het mom van: ik heb een afspraak. Dus uurtje vrij regelen omdat je wat heb staan. Je bent niet verplicht om te zeggen wat voor afspraak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 12:58 



 
Profiel   

Ik ben zit toevallig nu in zo'n situatie maar ik heb niet gesolliciteerd maar ik ben gevraagd voor een baan door een oud collega.

Ik had toevallig een controle in het ziekenhuis en heb die afspraak ook gecombineerd om bij mij ex collega langs te gaan voor een gesprek.

Ik heb nu idd een dag vrij moeten nemen om bij het andere bedrijf een dag mee te lopen a.s Vrijdag.

Mijn werkgever van nu weet van niets want is de andere aangeboden baan niets voor mij dan blijf ik daar.

Maar kwa salaris ga ik bij de aangeboden baan echt een stuk omhoog en het is in mijn woonplaats en betere werktijden dus ik hoop echt dat het wat wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 13:11 



 
Profiel   

Wanneer het om uitzendwerk of een tijdelijke job ging, was ik hier altijd zeer eerlijk in naar de werkgever toe. Dat het voor mij echt tijdelijk was en dat ik op zoek ging naar opportuniteiten die beter bij me paste. Natuurlijk wel altijd op een nette en onderbouwde manier gebracht, niet gewoon plat zeggen: ik vind het niet leuk, ik blijf hier niet. Maar eerder iets als dat je een job wilt in het verlengde van je opleiding of dat je in die of die sector aan de slag wilt, etc. Je huidige werk wel met evenveel ijver blijven doen en verlof voor sollicitaties wel altijd op een vaste dag aanvragen. Dat je alleen op een maandag vrij neemt daarvoor. Verder toch zoveel mogelijk buiten de uren proberen te regelen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 13:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen