Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 452 van de 488 [ 12189 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 488  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nachtdienst

 
Profiel   

Hier 2/3 en rustig. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 04:39 



 
Profiel   

Nog wel bezig geweest met manisch ontregelde patiënt die meerdere mensen wakker hield. Nu afkloppen al uurtje rustig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 04:55 



 
Profiel   

Hier ook rustig gebleven nog 2,5 u

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 05:30 



 
Profiel   

Hier zijn er 5 oudjes op mijn verdieping de hele nacht al lekker op dreef
Lekker bezig geweest dus, straks even de laatste ronde lopen en dan om 7 uur het allemaal maar weer overdragen en lekker naar huus

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 05:56 



 
Profiel   

Nou, 4/4, hopsaaa

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 23:42 



 
Profiel   

3/3 yeaaaaay!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 23:43 



 
Profiel   

Hier nu 3/4, gister toch nog een spoedrit op het nippertje te pakken gehad. Keek toevallig naar de maan toen ik de stekker uit de auto trok en dacht 'goh het zal weer eens niet, bijna volle maan.'

Merken jullie daar enig verschil in bij jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 00:37 



 
Profiel   

Hier zijn mensen toch met volle maan meer wakker zo is mijn ervaring de afgelopen 3 jaar.
Ik geloof er zelf niet direct zo in, maar ben het eens bij gaan houden. Viel toch best wel op :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 00:52 



 
Profiel   

Hier 3/3 en joepie... corona besmettingen dus we hebben weer een cohort afdeling en ik mag deze bemannen vannacht :') :( Want verpleegkundige en somatische zorg die hier verleent moet worden.

Daarbij ben ik ook nog verantwoordelijk voor mijn 2 eigen afdelingen en de open afdeling in het gebouw.
Omdat op de open geen nachtdienst is in de nacht en op mijn 2 eigen nu een beveiliger en een uitzendkracht staan.

net al onrust op 1 van de 2. Want was een onttrokken cliënt zwaar onder invloed van alcohol retour gekomen. Dus al met al ben ik druk en het is nog maar 1.30 :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 01:31 



 
Profiel   

Oh jeetje, dat is ook niet niks ! Hier is het ook een actief nachtje, maar niet enorm druk druk ofzo, het loopt wel :j

Ook altijd leuk om helemaal naar de bovenste verdieping te lopen van het gebouw voor een belletje en dat ze melden bij binnenkomst : Dag zuster, wat doet u hier, ik heb niet gebeld hoor :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 01:39 



 
Profiel   

Hier 3/4 en relatief rustig maar op moment ook weinig cliënten :=
Voor aantal cliënten is het dan eigenlijk weer drukker dan je zou verwachten. Maar ach daar zijn we voor.
Vanmorgen aan einde dienst nog net 1 cliënt moeten insturen naar ziekenhuis. Wel erna goed geslapen gelukkig. Altijd uitdaging in een weekend met de kids thuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 01:48 



 
Profiel   

Hier is het gelukkig wel rustig. Ben een beetje aan het gamen en vooral aan het aftellen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 02:40 



 
Profiel   

Hier ook rustig. Op nacht 3 gaan de standaard klusjes ook lekker geolied dus zo klaar. Laatste nacht in mijn huidige werk, gek idee. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 02:44 



 
Profiel   

@ Helderder : Wat ga je hierna doen ? :D

@Vealosz : Haha, ik heb nog geen tijd gehad om de switch erbij te pakken, maar zo kan een nacht lang duren ;)

@Shaya : Fijn dat je toch nog even lekker hebt kunnen slapen. Ik slaap deze nachtdienstenreeks enorm slecht (2 uur per dag).
Maar goed, hopelijk is dat na vanochtend beter, helaas heeft de hond een gezwel en wordt er vanochtend punctie afgenomen. Ik maak me er blijkbaar meer zorgen om dan ik me voorhoud, dus als dat klaar is en ik meer weet komt vast ook de comaslaap :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 03:15 



 
Profiel   

Cheytjuh schreef
@ Helderder : Wat ga je hierna doen ? :D

@Vealosz : Haha, ik heb nog geen tijd gehad om de switch erbij te pakken, maar zo kan een nacht lang duren ;)

@Shaya : Fijn dat je toch nog even lekker hebt kunnen slapen. Ik slaap deze nachtdienstenreeks enorm slecht (2 uur per dag).
Maar goed, hopelijk is dat na vanochtend beter, helaas heeft de hond een gezwel en wordt er vanochtend punctie afgenomen. Ik maak me er blijkbaar meer zorgen om dan ik me voorhoud, dus als dat klaar is en ik meer weet komt vast ook de comaslaap :P


Hier zijn de zorgen om de hond gelukkig net voor de nachtdienst afgenomen. Flinke plons vocht in zijn buik maar hij reageert beter op de medicatie dan verwacht!
A.s. vrijdag nieuwe echo.
Sterkte met de punctie dadelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 05:06 



 
Profiel   

Nog een uurtje tot overdracht.
Mm lichaam is er klaar mee
Kan het niet meer warm krijgen, hevig trillen en beetje misselijk. Heb ik wel vaker zo aan het einde van de nacht. Blegh... wil slapen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 06:17 



 
Profiel   

Succes nog even ! Hier nog 40 minuutjes en dan klaar er mee ! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 06:20 



 
Profiel   

Jaloers! Hier nog een half uurtje. Kan niet wachten om bed in te duiken :Z

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 07:26 



 
Profiel   

:wave:


Cheytjuh schreef
Ook altijd leuk om helemaal naar de bovenste verdieping te lopen van het gebouw voor een belletje en dat ze melden bij binnenkomst : Dag zuster, wat doet u hier, ik heb niet gebeld hoor :o

:') herkenbaar. Buitenom naar een gebouw, drie hoog en terwijl ze mij aankeek, bleef ze op de bel duwen en ondertussen vroeg ze wat ik kwam doen (en ja, ze begreep de functie van de bel :D ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:43 



 
Profiel   

Die bellers zijn wel bekend ja :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 01:17 



 
Profiel   

Nog 2 uur. Nog niemand gezien deze nacht, behalve de slaapdienst die niet kon slapen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 05:24 



 
Profiel   

Ik had om 3u de bel van het jaar.
Ik wil even vragen of het écht 3 uur is.
Ja mevrouw dat klopt :')
Was mijn laatste nacht van 4. En ook de rustigste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 09:32 



 
Profiel   

Joehoe. Ben er ook weer
1/4

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 01:11 



 
Profiel   

Joehoe, 2/2

Hier tot nu toe rustig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 01:16 



 
Profiel   

1/6 :#
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 02:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 452 van de 488 [ 12189 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 488  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen