Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mensen gezocht om te interviewen over de Straô

 
Profiel   

Hoi allemaal!

Voor een schoolopdracht doe ik samen met mijn medestudenten onderzoek naar de traditie van de Straô en over de impact van het annuleren van de Straô van 2021.

Ik ben op zoek naar mensen die geregeld meegereden hebben in een of meerder Straô's en naar toeschouwers. Wij zouden jullie graag een aantal vragen stellen over wat jullie kijk op deze traditie, en over de impact die annulering van de Straô van 2021 heeft gehad.

Dus heb jij in recente jaren meegereden in de Straô of ben je aanwezig geweest als toeschouwer en wil je ons helpen met met onze schoolopdracht? Laat het dan even weten en dan zal ik contact met je opnemen om het interview te plannen. Het is interview zal niet meer dan een half uur van je tijd in beslag nemen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:36 



 
Profiel   

Zou je deze vraag niet het beste via de organisatie van Straô kunnen stellen? Zij hebben vast een mogelijkheid om ingeschreven mensen via hen te laten benaderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:12 



 
Profiel   

Er zijn wel foto topics van geweest, denk dat je via de zoekfunctie de bokkers die meerijden wel kunt vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:42 



 
Profiel   

Ja dat hebben we ook al gedaan maar helaas tot nu toe nog geen reactie. Ik heb ook al een aantal bokkers via pb benaderd maar dat was ook nog niet zo'n succes dus vandaar dat ik het op deze manier probeer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:07 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/StraoNoordwelle/
En via hier?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:09 



 
Profiel   

Je hebt PB

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:01 



 
Profiel   

Winged schreef


Bedankt voor het meedenken :) We hadden inderdaad ook al alle FB pagina's van de Straô's geschreven en hebben inmiddels een bericht terug van de pagina van Noordwelle toevallig. *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen