Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 19 [ 475 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat verdien jij?

 
Profiel   

Ik verdien ongeveer hetzelfde als mijn vriend alleen ik werk iets minder uren (36), heb een pensioen via m’n werkgever en een leaseauto. Hij houd netto wel meer over maar moet zelf pensioen opbouwen.

Hebben allebei een goede baan en aan de ene kant vind ik het niet erg om over loon eerlijk te zijn maar aan de andere kant vind ik ook dat mensen soms wat afgunst hebben als ze dat weten. En ik ben niet echt anoniem op dit forum :') dus zo mijn loon hier neerzetten voor de hele wereld…

Ben wel benieuwd wat mensen denken wat een key accountmanager benelux verdient.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 14:26 



 
Profiel   

ik gok zo rond de 4500-5000 bruto opv 40 uur. Maar dat zou vast heel erg wisselen qua leeftijd, ervaring etc.

Hetzelfde als bij mij. Er zijn genoeg die de helft verdienen van wat ik verdien en er zijn er vast ook die meer verdienen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 14:39 



 

Accountmanager is echt zo'n functie die kan varieren tussen 3000 en 9000 bruto bij wijze van. Ligt heel erg aan de branche waarin je zit, ervaring en andere (bonus)afspraken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 14:54 



 
Profiel   

Ik ben verpleegkundig consulent hartrevalidatie en verdien met 24 uur per week werken 2000 euro
Ik werk alleen kantooruren en heb geen zwaar werk
Deels kan ik van huis uit werken ( vanaf Corona is dat in leven geroepen maar dat wil ik graag zo houden)

Voer gesprekken met patiënten en hun partner geef uitleg en maak een revalidatie plan voor ze .
Vooral ook een coachende functie, gezinde leefstijl, info over hart en vaatziekten en hoe ze risico’s kunnen verkleinen
Ik verwijs ze evt naar fysio, diëtist, psycholoog , stoppen met roken coach ( ben zelf ook stoppen met roken coach)

Daarnaast ben ik bezig om te leren honden te trimmen dat wil ik er heel kleinschalig bij gaan doen
Maar wat me dat gaat opleveren weet ik nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 15:17 



 
Profiel   

Ik verdien ook iets meer dan mijn partner terwijl mijn partner een 38 uur contract heeft en ik 36. Als ik deze zomer gediplomeerd ben dan is het verschil ineens nog veel groter.
Daarbij is het voor mij heel makkelijk om naast mijn werk nog extra te werken als zzper en dat doe ik dan ook heel veel omdat ik het zo leuk vind.
Ik hark op die manier met grote regelmaat nog een volledig extra salaris deze kant op. Het ego van mijn partner is groot genoeg om er geen last van te hebben.
Netto heb ik bij mijn vaste baan rond de €1900, maar dit is met extra uren dus ook zomaar te verdubbelen. Daarnaast heb ik nog vakantiegeld en eindejaarsuitkering van 1 maandsalaris.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 15:46 



 
Profiel   

Ik ben 22, een MBO-3 afgerond als allround laborant in 2019 en ik ga in februari beginnen bij een baan van 38,5 uur p/w voor €1800 netto per maand en 100% reiskostenvergoeding. Naar eigen inschatting kan ik ook nog ver doorgroeien in functie en loon binnen dit bedrijf en die ambitie heb ik zeker :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 16:02 



 
Profiel   

Interessant om te lezen :)

Ik doe ook totaal niet geheimzinnig over wat ik verdien, ik zou het inderdaad fijn vinden als we er allemaal wat makkelijker in zijn. Zeker als starter vond ik het zo moeilijk, geen idee of ik een beetje goed zat qua salaris. Van een enkele vriendin weten we van elkaar wat we verdienen, maar de meeste niet. Mijn collega’s zijn ook heel gesloten. Als iemand het aan mij vraagt dan antwoord ik gerust :)

Ik verdien als 28 jarige met drie jaar werkervaring in een ‘grote mensen baan’ vanaf deze maand 3000 euro bruto voor 40 uur. Ik werk in een kantoorfunctie in de evenementenbranche. Mijn vriend verdiend wat minder dan ik. Hij werk 36 uur als automonteur wat helaas geen vetpot is voor het fysiek zware werk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 18:49 



 
Profiel   

mandy_toy schreef
ik doe er zelf nooit zo geheimzinnig over. Verdien een goed salaris, 4200 eur obv 40 uur, + een dertiende maand. Werk als secretaresse. Ik krijg echter wel geregeld opmerkingen daarover omdat mensen vaak totaal niet weten wat het werk inhoudt. En daarom het salaris belachelijk hoog vinden. Daarom ben ik er soms toch wat terughoudend in om het te noemen. Overigens zijn bij ons de salarissen redelijk open. Wij werken met schalen, dus het is redelijk transparant.

Dat is wel echt een mooi salaris.
Ik verdiende als secretaresse 'maar' 3000 op fulltime basis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:20 



 
Profiel   

Ik hoef niet te werken mijn man werkt niet 5 dagen van de week hij verdiend zo.n 500 euro per dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:47 



 
Profiel   

500 per dag? met wat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:57 



 
Profiel   

Ik werk in het onderwijs. De schalen staan vast.
Niet zo spannend dus.
Daarnaast werk ik op een achterstandsschool waarvoor sinds augustus een arbeidsmarkttoelage beschikbaar is. Dit omdat juist op deze scholen het lerarentekort het grootst is en de onderwijsachterstanden snel op kunnen lopen.
Nou, dat wordt door andere onderwijscollega's als heel oneerlijk beschouwd.
Het is ook een rare regeling. Maar werken op een achterstandsschool vraagt echt iets anders van de leerkracht dan op een school in een betere wijk. Maar is het werk dan ook zwaarder?

Mijn man verdient nu meer. Toen we ons eerste huis gingen kopen verdiende ik meer.

Ik heb het nooit over geld met vrienden. Wel klaag ik dat alles zo duur wordt. En ga ik graag op koopjesjacht tijdens het winkelen. Daar hebben we het wel over.
Vergelijken van gasprijs of verzekering doen we ook.
Veel vrienden zijn ondernemer/zzp'er. Je inkomen wisselt. En hoe je jezelf beloond kan ook wisselen. Of het is gunstiger om geld in de zaak te laten zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:07 



 
Profiel   

Hij geeft trainingen bij de bedrijven, zoals nen3140,veiligheid enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:15 



 
Profiel   

Ik ben ook voorzichtig met het delen op internet. In het echt zou ik het wel zo zeggen. Heeft voornamelijk met toekomstige werkgevers te maken en eventuele salarisonderhandelingen. Reactie van anderen doet me dan weer vrij weinig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:42 



 
Profiel   

marleen_usar schreef
Ik hoef niet te werken mijn man werkt niet 5 dagen van de week hij verdiend zo.n 500 euro per dag.

Dat verdien ik in een week. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:43 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
marleen_usar schreef
Ik hoef niet te werken mijn man werkt niet 5 dagen van de week hij verdiend zo.n 500 euro per dag.

Dat verdien ik in een week. :')


Maar we lezen niet of het bruto of netto is, of hij zzp'er is of in loondienst etc. Als zzp'er gaat er ook nog geld naar je verzekeringen, pensioen en dergelijk en kom je netto ook richting de 100 per dag vermoed ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:51 



 
Profiel   

Ik verdien bijna 16 euro bruto per uur. Ik werk nu nog 40 uur, maar wil op ten duur naar 32 uur. Ik ben een biomedisch analist (MBO) en werk op een Veterinaire laboratorium. Ik verdiende eerst meer dan mijn vriend, maar die heeft sinds 1 januari een andere baan/functie dus nu verdiend hij meer. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:54 



 

Tiggs schreef
Maar we lezen niet of het bruto of netto is, of hij zzp'er is of in loondienst etc. Als zzp'er gaat er ook nog geld naar je verzekeringen, pensioen en dergelijk en kom je netto ook richting de 100 per dag vermoed ik.


Idd, ik factureer dit ook in 1 dag (ex btw) maar dan moet alles er nog af :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:56 



 
Profiel   

Jup, had van de week op mijn insta een quizje gezet wat mensen denken wat ik nette per uur over hou aan een newbornshoot van 299 euro. Dat is 16 euro :') niet slecht hoor, maar ook echt niet de gouden bergen die mensen vaak verwachten (rond de 40/50 per uur netto)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 12:32 



 
Profiel   

Liselot schreef
Jup, had van de week op mijn insta een quizje gezet wat mensen denken wat ik nette per uur over hou aan een newbornshoot van 299 euro. Dat is 16 euro :') niet slecht hoor, maar ook echt niet de gouden bergen die mensen vaak verwachten (rond de 40/50 per uur netto)

Whut?! Waar gaat alles heen dan? Ik zit totaal niet in de wereld van zzp.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 13:07 



 

sureido schreef
Liselot schreef
Jup, had van de week op mijn insta een quizje gezet wat mensen denken wat ik nette per uur over hou aan een newbornshoot van 299 euro. Dat is 16 euro :') niet slecht hoor, maar ook echt niet de gouden bergen die mensen vaak verwachten (rond de 40/50 per uur netto)

Whut?! Waar gaat alles heen dan? Ik zit totaal niet in de wereld van zzp.


Bij fotoshoots vergis je je denk ik vooral in de tijd die het kost.. En daarna nog belasting, verzekeringen, pensioen, materialen eventueel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 13:11 



 
Profiel   

De belastingdienst pakt al 21% btw en ik moet van de boekhouder 30% apart zetten voor de inkomstenbelasting.
Dan heb ik als ZZPer veel kosten, pensioen moet ik namelijk zelf voor sparen, AOV is ook gigantisch duur, mijn studio moet betaald worden, maar ook de boekhouder, verzekeringen, abbonementen voor software/website/cloudopslag, geld apart zetten voor vervanging van je apparatuur. Dus 25% van elke shoot gaat naar mijn kostenrekening.
Dan kan ik wat overblijft delen door 7; de tijd dat ik bezig met met een newbornshoot incl klantcontact, voorbereiding, shooten, selecteren, nabewerken en afleveren

Bruiloften zijn ietsje rendabeler met zo’ €18 netto per uur, maar daar staat ook weer tegenover dat je op de dag zelf belachelijke uren maakt en nagenoeg geen pauze hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 13:12 



 
Profiel   

sureido schreef
Liselot schreef
Jup, had van de week op mijn insta een quizje gezet wat mensen denken wat ik nette per uur over hou aan een newbornshoot van 299 euro. Dat is 16 euro :') niet slecht hoor, maar ook echt niet de gouden bergen die mensen vaak verwachten (rond de 40/50 per uur netto)

Whut?! Waar gaat alles heen dan? Ik zit totaal niet in de wereld van zzp.


Ik zal je de gehele lijst besparen, maar een aantal voorbeelden:

BTW, props, locatie huur (indien geen eigen studio), gear (camera + lenzen en de afschrijving hiervan), boekhouder, verzekeringen voor apparatuur, software, enzovoort :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 13:13 



 
Profiel   

sureido schreef
Liselot schreef
Jup, had van de week op mijn insta een quizje gezet wat mensen denken wat ik nette per uur over hou aan een newbornshoot van 299 euro. Dat is 16 euro :') niet slecht hoor, maar ook echt niet de gouden bergen die mensen vaak verwachten (rond de 40/50 per uur netto)

Whut?! Waar gaat alles heen dan? Ik zit totaal niet in de wereld van zzp.


Daar ben ik ook wel benieuwd naar, welke enorme kosten heb jij dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 13:14 



 
Profiel   

Maar hoe lang ben je met zo'n shoot incl bewerking mee bezig dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 13:15 



 
Profiel   

karrij schreef
Maar hoe lang ben je met zo'n shoot incl bewerking mee bezig dan?


Staat hierboven, incl alles 7 uur

Gemiddeld werk ik overigens 30 uur per week en ik keer mezelf 1750 aan salaris uit (netto) dat is rond de €13,50 per uur
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 13:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 19 [ 475 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen