Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 287 van de 304 [ 7598 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 304  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Juffen en meesters verzamelen!

 
Profiel   

Wat verwachten jullie dat er na de kerstvakantie gaat gebeuren? Volledig online les, hybride, iedereen op school? Ik heb er uitgerekend nu voor gekozen om na de kerstvakantie te beginnen met een nieuwe baan, én daarbij de overstap te maken van vo naar mbo... ik ben dus zeer benieuwd hoe mijn eerste weken eruit gaan zien :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 15:00 



 
Profiel   

Ik hoop op iedereen op school. Online les zou ik ook niet heel erg vinden. Hybride, dat wordt mijn nekslag ben ik bang als we dat weer lange tijd moeten doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 15:08 



 
Profiel   

Spannend Indiansu!

Ik hoop gewoon dat we normaal gaan draaien, dus lekker iedereen op school.
Ben bang dat we online gaan m.u.v. de examenklassen.
Ik wil er eigenlijk nog niet aan denken, word er verdrietig en ongelukkig van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 15:23 



 
Profiel   

Ik hoop nog even online of hybride, misschien examenklassen op school. Iig nog een weekje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 16:57 



 
Profiel   

Ik hoop in elk geval geen hybride. Online vind ik ok, fysiek vind ik prima, maar hybride vond ik zo vreselijk vermoeiend dat ik liever nog even online heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 17:13 



 
Profiel   

Onze school heeft voor de vakantie al een plan gedeeld voor als we niet normaal open mogen:
* Examenklassen op school
* Vmbo basis klassen op school vanwege kwetsbaarheid
* Rest online, geen hybride.

Zelf ben ik daar heel blij mee, ik zou dan maar 1 klas online hebben en de rest allemaal gewoon op school (3 examenklassen, mentorklas 3basis en 1x 1basis). Merk bij mijn collega's wel meer onzekerheid nog hoe het straks zal verlopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 17:56 



 
Profiel   

Examenklassen op school en de rest online wil ik echt niet.
Vorig jaar hebben we dat gedaan. Hebben dat volgens het gewone rooster gedaan.

Ik rende dus van de gymzaal naar een lokaal waar ik online les ging geven.
50 minuten online lesgeven is echt niet te doen. Veel te weinig interactie en kinderen die er gewoon van tussen gaan.

Lessen duurde max 30 minuten waardoor kinderen andere dingen gaan doen en te laat of niet aanwezig waren in de volgende les.

Ik kreeg raakte er echt gestresst van…

Met een ingekort rooster kan ik er misschien nog mee werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 19:56 



 
Profiel   

Ik hoop gewoon fysiek. Sta voor groep 3 en dan ben je zo afhankelijk van ouders of ze online komen. En icm werkende ouders is dat soms heel lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 20:09 



 
Profiel   

Citaat
Ik rende dus van de gymzaal naar een lokaal waar ik online les ging geven.
50 minuten online lesgeven is echt niet te doen. Veel te weinig interactie en kinderen die er gewoon van tussen gaan.

Lessen duurde max 30 minuten waardoor kinderen andere dingen gaan doen en te laat of niet aanwezig waren in de volgende les.



Bij ons gaan de lessen dan gewoon volgens rooster door in de lokalen, dan loop ik normaal toch al tig keer op en neer, dus dat maakt voor mij niet uit.

Online zal ons rooster niet veranderen, maar hebben we wel gehoord dat dan 30 min online les moeten geven, en de leerlingen dan 20 min de tijd krijgen voor maken van opdrachten/huiswerk, pauze, enz

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 20:36 



 
Profiel   

haike schreef
Citaat
Ik rende dus van de gymzaal naar een lokaal waar ik online les ging geven.
50 minuten online lesgeven is echt niet te doen. Veel te weinig interactie en kinderen die er gewoon van tussen gaan.

Lessen duurde max 30 minuten waardoor kinderen andere dingen gaan doen en te laat of niet aanwezig waren in de volgende les.



Bij ons gaan de lessen dan gewoon volgens rooster door in de lokalen, dan loop ik normaal toch al tig keer op en neer, dus dat maakt voor mij niet uit.

Online zal ons rooster niet veranderen, maar hebben we wel gehoord dat dan 30 min online les moeten geven, en de leerlingen dan 20 min de tijd krijgen voor maken van opdrachten/huiswerk, pauze, enz


In lokalen is het ook niet zo erg. Ze moesten vorig jaar op 1,5 meter blijven dus hadden ze bedacht dat de leerlingen les kregen in de gymzaal en dat wij als docenten moesten wisselen. Dat was zo'n enorm gesjouw en gaf zoveel gedoe.

Maar ook het les blijven volgen volgens het rooster was voor ons type leerlingen erg moeilijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 22:11 



 
Profiel   

Woehoe, de scholen gaan gewoon weer open *\%/* *\%/* *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 16:42 



 
Profiel   

Leuk voor een aantal leerlingen. Ik begrijp niet waarom ze niet het grijze gebied in gaan: school mét maatregelen. Veilige werk- en leeromgeving wordt een beetje vergeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 17:07 



 
Profiel   

Sheran schreef
Leuk voor een aantal leerlingen. Ik begrijp niet waarom ze niet het grijze gebied in gaan: school mét maatregelen. Veilige werk- en leeromgeving wordt een beetje vergeten.

Meer dan eens. Ik begrijp niet waarom er niet gekeken is naar werkende maatregelen. Geen adviezen zoals nu weer het begin van het einde is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 17:19 



 
Profiel   

Ik ben blij dat we weer mogen!!

Al zakt van onderstaand echt mijn broek af..

Zeg dan niks.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 17:48 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Ik ben blij dat we weer mogen!!

Al zakt van onderstaand echt mijn broek af..

Zeg dan niks.

[ [url=m/TBVCbg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat komt simpelweg omdat de scholen dicht waren. En zal dan ook weer goed gaan stijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 17:50 



 
Profiel   

Coby schreef
PSvanLot schreef
Ik ben blij dat we weer mogen!!

Al zakt van onderstaand echt mijn broek af..

Zeg dan niks.

[ [url=m/TBVCbg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat komt simpelweg omdat de scholen dicht waren. En zal dan ook weer goed gaan stijgen.


Juist haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 18:34 



 
Profiel   

Ik zit in het mbo, dus voorlopig gewoon online. Vind dat ook nog wel even prima. We waren er al op voorbereid. Ook op dat het eventueel nog wel langer gaat duren dat tot 14 januari.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 20:08 



 
Profiel   

Ik werk in het HBO. Kan wel janken… ook omdat ik de bui wel weer zie hangen.. dit gaat vast nog weer even duren. Maar we gaan d’r maar weer voor, weinig keus…

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 20:34 



 
Profiel   

Ik vind het erg fijn dat ik -voor zolang het duurt- al mijn leerlingen in de klas heb de 10e.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 20:40 



 
Profiel   

Marleen_88 Dat snap ik! Welke emoticon gebruik ik om ‘jaloers’ uit te drukken ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 21:41 



 
Profiel   

berthe schreef
Marleen_88 Dat snap ik! Welke emoticon gebruik ik om ‘jaloers’ uit te drukken ??


Al ben ik wel van mening dat het niet uitmaakt welke leeftijd je leerlingen hebbben, voor het overgrote deel is het fijner om gewoon op "school" te komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 22:38 



 
Profiel   

Hoe gaat het bij jullie inmiddels? Veel klassen thuis?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 12:14 



 
Profiel   

Goed!!
Geen klassen thuis, wel wat leerlingen. We doen er niet te krampachtig over. School mag gewoon lekker school zijn.
Wel wat afwezigen tijdens de tentamenweek, maar die halen de toetsen wel weer in.
Eigenlijk niks bijzonders dus bij ons.

Bij jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:15 



 
Profiel   

Wij op het moment wel veel klassen in quarantaine. En ongeveer een derde van de kinderen per les afwezig bij de overige lessen vanwege persoonlijke quarantaine. Dus veel hybride.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:59 



 
Profiel   

Hier vanaf afgelopen dinsdag helaas alles (muv 1basis en 2basis) weer online, t/m morgen. En dan krijgen we te horen hoe we dinsdag verder gaan, hopelijk weer gewoon normaal op school. Moet zeggen dat al mijn klassen wel goed mee hebben gedaan, maar ik vind er toch echt niets aan vanachter een schermpje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 287 van de 304 [ 7598 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 304  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen