Notitieboek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
thirteenn

Berichten: 2083
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Notitieboek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-22 18:53

Ik zoek een specifiek soort notitieboek en tot nu toe kan ik het niet vinden (ook omdat ik niet goed weet wat ik het beste kan googelen :+ )
Ik zoek een a5 ringband notitieboek met een insteek hoes als cover waar niks op gedrukt staat. De hema heeft wel van dat soort boeken maar met tekst bedrukt.

Joltsje

Berichten: 9027
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Notitieboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 18:58

Phoe, action heeft ook van alles

Telpeva

Berichten: 14709
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Notitieboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 22:07

Ik kan mij niet herinneren of ik zoiets ooit heb gezien, wel ringbanden met zo'n insteek voorkant. Wat je wel hebt zijn showtassen voor a5 ringbanden, zou zoiets wat voor je zijn?

Waar ik ook nog aan moet denken zijn printbare etiketten, die heb je ook in A4 formaat (dus een groot A4 stickervel wat je zelf kan beprinten, zonder dat er al vakjes uitgesneden zijn). Als je iets leuk daarop uitprint en dan op maat snijdt zodat het op A5 past dan is dat misschien een bruikbaar alternatief?

Horseloverl
Berichten: 2222
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Notitieboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 22:08

Shein heeft ze!

Telpeva

Berichten: 14709
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 22:58

Ik ben nog voor je wezen kijken, is dit wat je zoekt?

https://discountoffice.nl/p/ringband-es ... -2tas-wit/

https://discountoffice.nl/p/ringmap-pp- ... 0mm-a5-wi/

-

Waar ik ook nog aan moest denken zijn mappen zoals die van Happy Planner, dat is wel weer een heel ander soort ringband systeem maar volgens mij is daar ook een hoop leuks voor te krijgen, misschien dat je in die richting iets kan vinden wat bij je past? Je hebt van dat originele merk spullen, maar ik heb bij o.a. Aliexpress ook al vaker neppers gezien. Dat systeem is juist bedoelt om zelf te kunnen samenstellen meen ik, al het papier kan je er in en er uit halen, vervangen, maar de covers volgens mij ook.

thirteenn

Berichten: 2083
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: Notitieboek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-22 00:47

Lief dat je hebt meegezocht Telpeva! Het is echter niet wat ik bedoel. Meer dit: https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/ ... 20053.html

Alleen dan zonder enige decoratieve poes pas. Dus geen gekleurde achterkanten oid. Geen insteekhoesjes binnenin enkel als cover waarbij ik gewoon zelf mijn ontwerpen in kan stoppen.

xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 07:45

thirteenn schreef:
Lief dat je hebt meegezocht Telpeva! Het is echter niet wat ik bedoel. Meer dit: https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/ ... 20053.html

Alleen dan zonder enige decoratieve poes pas. Dus geen gekleurde achterkanten oid. Geen insteekhoesjes binnenin enkel als cover waarbij ik gewoon zelf mijn ontwerpen in kan stoppen.


Maar de decoratie zit toch op het papiertje wat erin is gestoken? Die kan je vervangen of eruit halen. Insteekhoesjes binnen in kan je erui knippen. Is denk ik de makkelijkste manier om te krijgen wat je zoekt.

Joltsje

Berichten: 9027
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Notitieboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 14:48

voor 3 euro zou ik die gok ook wagen ja

Telpeva

Berichten: 14709
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Notitieboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 19:56

Waar ik aan zit te denken is of het niet mogelijk is om zoiets zelf te maken. Stel, je koopt een pakje losse showtassen formaat a5, en je snijdt de oogjes er netjes af en dat plak je dan op een bestaande ringband naar keuze.

thirteenn

Berichten: 2083
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-22 21:21

Telpeva schreef:
Waar ik aan zit te denken is of het niet mogelijk is om zoiets zelf te maken. Stel, je koopt een pakje losse showtassen formaat a5, en je snijdt de oogjes er netjes af en dat plak je dan op een bestaande ringband naar keuze.

Nee dat word niet mooi /te DIY vrees ik.

Ik heb nu een van de Hema gehaald en haal ik de insteek kartonnetjes in het midden eruit en t lelijke achtergrond kleurtje voor achter de cover denk ik ook.

Ik wil eigenlijk het liefst een boekje waar niet eens een logo op staat. Echt gewoon helemaal blanco :+ die van de Hema heeft helaas ook een lelijk gouden elastiek.