Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
cursebreaker schreef:conejo schreef:De target is een gemiddelde dus ene gesprek kan langer zijn en dan de andere kort. Ik zit gemiddeld net boven target maar omdat andere target weer heel goed zijn ( op 1 na die is weer net te laag, maar vind ik minder belangrijk) word het niet heel erg gevonden. Is wel heel erg afhankelijk van je supervisor heb ik gemerkt. Ik doe mijn best alles goed te doen. Maar vind de klant goed en naar tevredenheid helpen en dat ze niet terug hoeven te bellen het belangrijkste.
Wat natuurlijk niet altijd lukt en niet iedereen is blij met wat je hulp is. Is een balans zoeken tussen wat beleid van bedrijf is en wat de hulp is die de klant wil. Ik kan en mach niet altijd alles wat de klant wil, maar probeer wel zo veel mogelijk te doen voor een klant. Behalve als ze onredelijk zijn en persoonlijk worden. Dan komt er na paar waarschuwingen er een punt dat het voor mij klaar is. Maar in de 5 jaar dat ik dit werk doe is dat op 1 hand te tellen.
Ik heb gesprekken van 5 min. Maar ook van 1 uur. Die gelukkig niet heel vaak, maar zijn er wel. Is het erg ingewikkeld maak ik een terugbel afspraak en bel ik zelf terug.
Zo sta ik er idd ook in, goed beschreven
Ook een beetje vergelijkbaar zo te lezen wel met hoe het bij ons gaat en met mezelf.
daantjuhhh schreef:Ik heb 8 jaar niets anders gedaan dan 8 uur bellen per dag. 40 uur per week
Texas02 schreef:Ik heb geen pauze.. Ook niet op een hele dag, gewoon broodje eten als er even niemand belt (en zodra je een hap neemt en je mond vol hebt belt er iemand, altijd zo). Dat resulteert vaak in koude cup a soup en anderhalf uur doen over twee broodjes tussen de middag.. En daar kan ik echt chagrijnig van worden, want ik heb dan honger en wil gewoon even eten. Maar ja, zoals de baas zegt: het is nog even niet anders, we hebben niet meer mensen op dit moment. Wellicht wordt het straks beter..
daantjuhhh schreef:Ze zijn helemaal niet wettelijk ingedekt.
Dat het in het rooster staat maakt het niet wettelijk.
Je krijgt de pauze waar je recht op hebt niet. En je krijgt ook nog eens niet uitbetaald.
Ik zou vertikken om te werken op mijn pauze tijden.
Je hebt er recht op.
Als het is een enkele keer voor zou komen zou ik de moeilijkste niet zijn, maar als dit structureel is. Dan moeten zij maar zorgen voor meer personeel. En als dat niet kan dan moeten de klanten helaas langer wachten.