Welke planner/agenda?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Schuur_

Berichten: 4878
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 22:41

Ik schop dit topic even omhoog want omdat mijn hoofd flink vol begint te lopen ben ik op zoek naar een fijne planner/agenda.

Wat ik wil:

Liefst ringband (voor mijn pen in te steken)
Alle dagen even groot (het weekend samen gepropt in 1 vak gaat echt niet)
Liefst gedateerd
A5 formaat

Ik ben nu aan het kijken naar de passion planner maar ik hoop toch iets te vinden dat onder dat budget valt. Structuurjunkie ook naar gekeken maar ik zie dat op bol.com bij de reviews staat dat het A5 formaat vol met fouten staat en dat is dan zonde om er zoveel geld aan uit te geven.

Het gaat me echt om afspraken in te schrijven en niet bijvoorbeeld mijn dagindeling/studieschema/klusjestijden

Wie heeft de gouden tip of moet ik toch echt voor de passion planner gaan?

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 23:28

Ik heb al m'n 3e structuurjunkie maar ik heb geen fout gezien eerlijk gezegd (maar dat kan ook aan mij liggen). Ik heb die van volgend jaar hier al klaar liggen

Cerosa

Berichten: 769
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 23:57

Schuur_, Ik bestel al een paar jaren mijn agenda bij personalplanner. Voldoet aan al je wensen, en kost je zo'n 30 euro. Aan te passen naar kleur, maat, maar dus ook werk indeling.
Met even googelen kom je al snel wat codes tegen voor zo'n 10% korting trouwens.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 10:42

Niet zo zeer volgens de wensen van de laatste vraag.. maar toch leuk om even te delen.

Ik heb nu van de Hema een life planner, die is ook super fijn! Kan hem online zo niet vinden, maar wellicht in de winkel nog wel te verkrijgen.

Indeling is zo:

Afbeelding

Schuur_

Berichten: 4878
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 08:10

Mooi! Ik ben uiteindelijk gezwicht voor de moleskin agenda van Alice in Wonderland. Het weekend is daarook kleiner op maar wat mij (buiten dat ik hem prachtig vind) overtuigde is dat de weekplanning op 1 blad is en het andere blad lijntjes voor notities. Ideaal!

Ik schrijf kort uur + afspraak/bedrijf/... op de dag en aan de andere kant heb ik alle ruimte om de adressen en nota's te maken

https://www.moleskine.nl/moleskine-alic ... -alice-(le)-(c)imdal12wn3dy23/info

Bij BOL trouwens goedkoper

Suliko

Berichten: 4312
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 08:27

Schuur_ schreef:
Mooi! Ik ben uiteindelijk gezwicht voor de moleskin agenda van Alice in Wonderland. Het weekend is daarook kleiner op maar wat mij (buiten dat ik hem prachtig vind) overtuigde is dat de weekplanning op 1 blad is en het andere blad lijntjes voor notities. Ideaal!

Ik schrijf kort uur + afspraak/bedrijf/... op de dag en aan de andere kant heb ik alle ruimte om de adressen en nota's te maken

https://www.moleskine.nl/moleskine-alic ... -alice-(le)-(c)imdal12wn3dy23/info

Bij BOL trouwens goedkoper


Grappig, wilde net Moleskine opperen die aan één kant de week heeft en de andere ruimte voor notities. Al 7 jaar lang mijn vaste agenda. :')

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 13:58

Ohh die persoonlijke planner, wat goed! Ik heb er een besteld, ben benieuwd. Bedankt voor de tip in dit topic.