Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 32 van de 51 [ 1266 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 51  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Duolingo; elkaar motiveren en ervaringen!

 
Profiel   

Annetje schreef
pluisje88 schreef
Misschien massaal contact opnemen met duo Lingo om de luister oefeningen weer terug te vragen?

Ik heb die al nooit gehad...



Apple only geloof ik..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 16:40 



 
Profiel   

nine1987 schreef
Audiolessen zitten tussendoor.. Het is nu echt een mix van lezen, luisteren en schrijven..

Wat voor schrijfoefeningen heb je dan?
Ik krijg "blokjes" met woorden die ik dan kan gebruiken voor "wat hoor je" en "vertaal". Maar ik ben ook nog niet zo ver dus misschien komt dat nog.

Ik zo trouwens ook niet weten hoe ik dat griekse alfabet met mijn telefoon moet genereren .

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 16:45 



 
Profiel   

Wat voor een telefoon heb je? Bij de instellingen van je toetsenbord kun je andere talen toevoegen. Ik heb Grieks, Russisch en Noors toetsenbord toegevoegd. Via de spatie toets opzij vegen kan ik dan wisselen van taal

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 16:50 



 
Profiel   

Iemand enig idee waar je fouten kan rapporteren? Ik heb net m’n laatste hartje verspeeld op een onjuiste opgave.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 14:33 



 
Profiel   

Markeren als fout, uitroepteken meteen wanneer hij als fout gerekend wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 14:34 



 
Profiel   

Ik zie dus geen uitroepteken en ik kon ook niets proberen, hij bleef naar op en neer gaan naar sessie beëindigen/wil je hartjes kopen. Ik heb wel een screenshot gemaakt…

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 14:47 



 
Profiel   

Naast "good job" staan hier 3 symbooltjes. De meest rechtse kun je gebruiken om fouten te rapporteren. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 14:50 



 
Profiel   

Die had ik wel, maar daar kon ik dus niets mee omdat hij op en neer bleef gaan tussen sessie beëindigen/hartjes kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 15:41 



 
Profiel   

Het rapporteren lost je probleem niet meteen op. Dat wordt pas (veel) later in de database aangepast.
De enige manier is: rapporteren dat je antwoord geaccepteerd had moeten worden en daarna alsnog dat 'foute' antwoord geven, want anders kun je de les niet afronden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 20:37 



 
Profiel   

Ghostattack schreef
Wat voor een telefoon heb je? Bij de instellingen van je toetsenbord kun je andere talen toevoegen. Ik heb Grieks, Russisch en Noors toetsenbord toegevoegd. Via de spatie toets opzij vegen kan ik dan wisselen van taal
Ik heb een Sony Xperia (nog iets).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 23:21 



 
Profiel   

Ik ben ook over en ik vind het wel heel motiverend. De laatste weken was ik echt met moeite steeds mijn streak aan het behouden. Snel een lesje er tussendoor rommelen einde van de dag omdat ik mijn 200 dagen niet kwijt wilde.
Nu merk ik dat ik echt weer meer motivatie heb, geen 100.000x hetzelfde bolletje aanklikken, beetje variatie tussen hoeveel lessen voordat je weer een stapje vooruit mag. Ja, ik ben er blij mee.

Enige wat ik een minpunt vindt is dat ik beroepen had overgeslagen omdat ik dat onderwerp niet relevant vond en ook niet interessant en nu soort van gedwongen wordt die ook mee te nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 10:02 



 
Profiel   

Iedereen zal inmiddels over zijn?
En een beetje hebben kunnen wennen?


Ik vind nog altijd het oude fijner dan het nieuwe, en baal van deze grote update.
Inmiddels ben ik wel zover gewend dat ik er mee door wil.

Ik heb echt even getwijfeld of ik de hele app eraf zou gooien, maar dat vind ik eigenlijk zonde want ik leer wel nog altijd gratis een taal.

Maar ik kan er nu dus mee door 1 deur zeg maar, en doe mijn lesjes.



Inmiddels 248 dagen bezig, en bij hoofdstuk 33 aanbeland.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 12:11 



 
Profiel   

Ik ben alleen maar bezig met google om al die units zo snel mogelijk over te slaan en minstens op mijn oude niveau te komen. Ik was halverwege, net unit 5 afgerond, dus dat zou nu unit 108 zijn.
Ik doe nu geregeld met google er bij omdat ik geen typefouten wil maken en echt z.s.m. naar m'n echt niveau wil dus die toetsen. Want dit is echt niet werkbaar. Af en toe doe ik een eerste les van een unit, maar alles heb ik steeds al gehad, en dan ook echt alles. Echt, deprimerend. Er aan wennen zal ik nooit doen. Het is veel en veel te veel herhaling. En dat herhalen wil ik juist niet. Ik wil op mijn manier leren. Een 1* review op trustpilot staat er ook al en ik ben zo te lezen absoluut niet de enige die echt dit veel en veel te traag vindt gaan.
Ik was 480 dagen bezig en exact halverwege. Dus nog 480 dagen er bij en ik zou op B2 niveau de cursus afgerond hebben. Met al die extra onzinnige stappen heb ik de cursus over 480 dagen niet afgerond. Dus pas als ik versneld echt alleen nog maar nieuwe dingen tegenkom weet ik dat ik weer op een juist niveau zit. Maar ook daar wil ik niet steeds herhalen. Ik ging niet voor niets na 1 kroontje al door, want dan wist ik het al. Duo is nu voor de traagste der traagsten geworden qua leren. En tja, de 1 leert sneller dan de ander. En dus wil ik kunnen overslaan wat ik onzinnig vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 12:35 



 
Profiel   

Als je van een bolletje de eerste twee lessen foutloos doet, rond je hem af.
Dan hoef je de rest niet te doen, en spring je verder

Dat is gebleven gelukkig. Was in het oude zo, en is nog zo.
(Heb ik zeker bij de lagere levels redelijk regelmatig)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 12:37 



 
Profiel   

Niet iedereen is over. Mijn man heeft nog steeds de oude versie! Gewoon de oude lesjes en opzet en dus ook meer XP's per les.
Hij heeft ook nog steeds onbeperkt hartjes en geen reclame. Dat heeft hij al een hele tijd geleden gekregen omdat anderen via hem met Duolingo begonnen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 13:24 



 
Profiel   

Ik heb ook nog steeds de oude versie! Echt bijzonder wel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 13:55 



 
Profiel   

germie schreef
Ik ben alleen maar bezig met google om al die units zo snel mogelijk over te slaan en minstens op mijn oude niveau te komen. Ik was halverwege, net unit 5 afgerond, dus dat zou nu unit 108 zijn.
Ik doe nu geregeld met google er bij omdat ik geen typefouten wil maken en echt z.s.m. naar m'n echt niveau wil dus die toetsen. Want dit is echt niet werkbaar. Af en toe doe ik een eerste les van een unit, maar alles heb ik steeds al gehad, en dan ook echt alles. Echt, deprimerend. Er aan wennen zal ik nooit doen. Het is veel en veel te veel herhaling. En dat herhalen wil ik juist niet. Ik wil op mijn manier leren. Een 1* review op trustpilot staat er ook al en ik ben zo te lezen absoluut niet de enige die echt dit veel en veel te traag vindt gaan.
Ik was 480 dagen bezig en exact halverwege. Dus nog 480 dagen er bij en ik zou op B2 niveau de cursus afgerond hebben. Met al die extra onzinnige stappen heb ik de cursus over 480 dagen niet afgerond. Dus pas als ik versneld echt alleen nog maar nieuwe dingen tegenkom weet ik dat ik weer op een juist niveau zit. Maar ook daar wil ik niet steeds herhalen. Ik ging niet voor niets na 1 kroontje al door, want dan wist ik het al. Duo is nu voor de traagste der traagsten geworden qua leren. En tja, de 1 leert sneller dan de ander. En dus wil ik kunnen overslaan wat ik onzinnig vind.


Je kunt dan toch in 1x doorskippen naar 108? Even zorgen dat je de toets haalt en dan kun je weer verder.

Ik zit ook al een tijdje in de nieuwe versie en vind het eigenlijk wel een verbetering tov de oude versie. Ik geef er wel een eigen draai aan, Frans is voor mij grotendeels herhaling van ooit lang geleden, dus nu doe ik sommige stukken gewoon helemaal en als ik dan vind dat het saai wordt probeer ik weer een stukje verder te springen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 14:00 



 
Profiel   

Ik zit ook nog in de oude versie.
Laatste paar dagen alleen 1a2 lesjes gedaan om m'n streak te behouden, dus alleen herhaling
Als het weer iets rustiger is wi ik er weer goed voor gaan zitten em verder komenn

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 14:15 



 
Profiel   

Hier ook twee keer de oude versie nog. Ik mis de audiolessen wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 14:46 



 
Profiel   

Mjelleke schreef
germie schreef
Ik ben alleen maar bezig met google om al die units zo snel mogelijk over te slaan en minstens op mijn oude niveau te komen. Ik was halverwege, net unit 5 afgerond, dus dat zou nu unit 108 zijn.
Ik doe nu geregeld met google er bij omdat ik geen typefouten wil maken en echt z.s.m. naar m'n echt niveau wil dus die toetsen. Want dit is echt niet werkbaar. Af en toe doe ik een eerste les van een unit, maar alles heb ik steeds al gehad, en dan ook echt alles. Echt, deprimerend. Er aan wennen zal ik nooit doen. Het is veel en veel te veel herhaling. En dat herhalen wil ik juist niet. Ik wil op mijn manier leren. Een 1* review op trustpilot staat er ook al en ik ben zo te lezen absoluut niet de enige die echt dit veel en veel te traag vindt gaan.
Ik was 480 dagen bezig en exact halverwege. Dus nog 480 dagen er bij en ik zou op B2 niveau de cursus afgerond hebben. Met al die extra onzinnige stappen heb ik de cursus over 480 dagen niet afgerond. Dus pas als ik versneld echt alleen nog maar nieuwe dingen tegenkom weet ik dat ik weer op een juist niveau zit. Maar ook daar wil ik niet steeds herhalen. Ik ging niet voor niets na 1 kroontje al door, want dan wist ik het al. Duo is nu voor de traagste der traagsten geworden qua leren. En tja, de 1 leert sneller dan de ander. En dus wil ik kunnen overslaan wat ik onzinnig vind.


Je kunt dan toch in 1x doorskippen naar 108? Even zorgen dat je de toets haalt en dan kun je weer verder.

Ik zit ook al een tijdje in de nieuwe versie en vind het eigenlijk wel een verbetering tov de oude versie. Ik geef er wel een eigen draai aan, Frans is voor mij grotendeels herhaling van ooit lang geleden, dus nu doe ik sommige stukken gewoon helemaal en als ik dan vind dat het saai wordt probeer ik weer een stukje verder te springen.

Is dat zo? Dan moet ik eens kijken, want ik doe nu steeds elke toets en vind dat ook maar niets, kost te veel tijd.

Bij Swahili zit ik nu ook in unit 3, terwijl ik in de oude versie ook verder was, maar daar onthou ik echt geen enkel woord dus maakt het mij niet uit. Dat is meer voor de lol en wat er ooit blijft hangen is meegenomen.
Frans ben ik mee gestopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 15:03 



 
Profiel   

Hier ook gewoon de oude versie. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 16:09 



 
Profiel   

Ik heb ook nog steeds de oude.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 09:29 



 
Profiel   

Albertina71 schreef
Niet iedereen is over. Mijn man heeft nog steeds de oude versie! Gewoon de oude lesjes en opzet en dus ook meer XP's per les.
Hij heeft ook nog steeds onbeperkt hartjes en geen reclame. Dat heeft hij al een hele tijd geleden gekregen omdat anderen via hem met Duolingo begonnen zijn.

Ik zit ook nog op de oude versie. Op mijn oude telefoon (Android) heb ik ook die onbeperkte hartjes en geen reclames, helaas op de nieuwe telefoon (iPhone) geen onbeperkte hartjes meer en ik kan ook de tijduitdagingen niet mee doen (kosten ineens gems?) gelukkig wel zonder reclames. Raak ik dit allemaal kwijt wanneer ik naar de nieuwe versie gedwongen word?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 10:30 



 
Profiel   

Ik heb sowieso op mijn telefoon nooit onbeperkt hartjes enzo gehad? Ook niet met de oude versie. Alleen op de computer.. of heb je premium?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 12:53 



 
Profiel   

Nee, geen premium. Ik heb het al jaren zo, ik geloof dat dat ooit een actie was dat je dat kreeg als anderen via jou zich ook registreerden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 13:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 32 van de 51 [ 1266 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 51  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen