Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 42 van de 51 [ 1266 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Duolingo; elkaar motiveren en ervaringen!

 
Profiel   

Gefeliciteerd! *\o/*
Het gaat om het leren, niet om de punten, dus goed bezig :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 21:22 



 
Profiel   

Ik heb hetzelfde, secrecible. Nog 15 dagen en dan heb ik mijn 365 dagen streak. En dan zit ik in Griekenland :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 21:30 



 
Profiel   

Heel gevaarlijk, secrecible en fitzroy, haha.
Houd de streak freezes maar goed op voorraad, want op vakantie vergeet je zomaar te oefenen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 21:33 



 
Profiel   

Haha, voor vakantie heb ik het net verkeerd getimed. Ik ga volgende week pas, naar Zweden en leer Zweeds :D

Op sommige vakanties gebruik ik ook veel streak freezes. Zon vakantie gaat het makkelijk, lekker op een bedje in het zonnentje oefenen.
Volgende week ga ik naar Zweden en erna door naar Noorwegen. We gaan vooral wildkamperen, meerdaagse hikes en kanotochten doen. Denk dat ik daar wel een aantal dagen ga vergeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 22:06 



 
Profiel   

Als je geen nieuwe week start, kun je niet degraderen, dan blijf je stilstaan. Maar ik weet helaas niet of je streak dan ook intact blijft.

Ik heb ooit meer dan een jaar niet gespeeld en zat daarna nog gewoon in de diamond league. Maar geen idee of ik toen ook nog mijn streak had. Die was sowieso niet zo hoog, want dat kon me toen niet echt boeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 22:14 



 
Profiel   

Nee, je streak vervalt dan wel. Tenzij je steeds nieuw streak freezes koopt, dan hou je je streak wel vast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 22:19 



 
Profiel   

Aha, dat komt me toch wel bekend voor. Geen nieuwe week starten en steeds checken of je nog streak freezes hebt :D :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 22:40 



 
Profiel   

Degraderen maakt mij niet uit, kijk daar helemaal niet naar. Ook geen idee waar ik nu in zit, haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-23 08:02 



 
Profiel   

Ik zit op een 668 streak. Dat zal in Cuba wel vervallen, want daar heb je geen internet schijnt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-23 08:14 



 
Profiel   

Vandaag mijn 365 dagen streak *\o/*
En ik zit dus in Italië.

Vandaag zo hard lachen, ik wilde een lepeltje maar ze gaan hier snel over in het Engels. Dus ik liep naar hem toe "vorrei un cucchiaio" en hij kijkt me aan. "You are the first person from... where are you from... that knows that word in italian"

Hard gelachen samen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-23 20:47 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je 365 daagse streak! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-23 20:50 



 
Profiel   

[ img ]


Ik kan nog wel wat actieve vriendjes gebruiken voor de vriendenmissies, de helft van mijn vriendjes is inactief geworden ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 16:30 



 
Profiel   

Ik heb vandaag een 365 day streak ! Maar het viel me eigenlijk tegen wat ik kreeg. 100 gems en niet eens een paar dagen super DL.
Bij mij geeft hij ook ineens dat er geen vrienden beschikbaar zijn, heel vaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 16:47 



 
Profiel   

Ik zag je streak voorbij komen *\o/*

Fitzroy :(:) dat heb ik ook heel lang gehad. Waar ik het vermoeden van heb is dat de afwisseling in vrienden voor de quests van de leg is. En dat als je de pech hebt dat daar waar je aan gekoppeld bent al is toegewezen aan een ander je dan geen vrienden meer toegewezen krijgt. Waar ik eerder veel kreeg niemand beschikbaar of steeds dezelfde is dat nu wel minder maar krijg ik steeds de afwisseling van dezelfde twee vrienden en de rest wordt overgeslagen.

Ik doe mijn best met de vriendenquests. Oefen braaf 5/6 dagen per week. Een dag doe ik altijd bewust niets, soms een tweede dag ook.

Hoewel mijn frans best ok is leer ik toch steeds weer woorden combinaties waar ik wat aan heb, zoals bv de term eux. Ik had deze nog niet eerder geleerd en kom hem in de praktijk best vaak tegen.

Leuk is dat gv zijn geleerde kennis langzaam aan kan toepassen. Te beginnen bij de bakker :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 16:50 



 
Profiel   

Ik was heel braaf bezig maar sinds het ziek zijn en overlijden van mijn hondje 22 april kan ik de gang nog niet weer vinden. Heb wel altijd medelijden met de gene die aan mij gekoppeld wordt daardoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 18:00 



 
Profiel   

[ img ]
Vandaag de 1000 dagen streak bereikt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 12:55 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!
Wow!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 13:03 



 
Profiel   

Je bent me net voor, ik moet nog een week :D Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 20:37 



 
Profiel   

Nice! Lekker bezig :D

Ik zit op 1111, ook een mooi getal _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 21:24 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Dat is lang.

Ik had DL geüpdatet en ja hoor, weer iets veranderd :( Je kunt nu niet meer oefenen als je volle hartjes hebt. Echt balen want ik deed dat gewoon heel graag (niet alleen voor de punten). Dus degenen die dit ook deden, niet de nieuwste versie van DL kiezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:25 



 
Profiel   

Hoe bedoel je niet meer kunnen oefenen? Je kunt niet meer terug naar een eerdere al afgeronde les?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:41 



 
Profiel   

[ img ]
Deze bedoelt Fitzroy. Die krijg je te zien als je rechtsboven op het hartje klikt.

Ik heb net een snel lesje gedaan (oefen om hartjes te verdienen), ook al kan ik geen hartjes verdienen, want mijn hartjes zijn al 'vol'.
Blijkbaar verdwijnt die optie in de nieuwe versie.

Bedankt voor de waarschuwing!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 23:35 



 
Profiel   

Klopt helemaal, Albertina.

Maar ik heb er al wat op gevonden haha. Ik doe voor ik de 2 x xp aanzet een nieuwe les waarin ik alles fout doe :+ . En dan kan ik in ieder geval 5 lessen oefenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 08:44 



 
Profiel   

Cool cool cool;


Ik open net een facebook filmpje,
Bekijk het, en pas na zin twee of drie realiseer ik me dat het in het Spaans is.

Én dat ik het kan volgen! :D

Ging om een recept.

Dat zijn wel echt de leuke wow-momentjes!


Oké, nog altijd geen diepgravende politieke discussie ofzo, maar toch.
Voordat ik startte met Duolingo had dit niet gegaan.
Dan was het plaatjes kijken en gokken.

Nu versta ik dus ook gewoon écht de tekst!


https://www.facebook.com/reel/869320994 ... WDuG2&fs=e

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 11:30 



 
Profiel   

Ik kan het deels volgen. Het gaat me nog net te snel helaas. Dat is tot nu toe nog mijn grootste probleem met spaans. Recept is wel bijzonder met cola zou lekker kunnen zijn wel als ik de ingredienten had mogen hebben :')

Al heb ik nu wel trek gekregen in een vergelijkbaar hapje maar dan met andere inhoud. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 11:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 42 van de 51 [ 1266 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen