Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 16 [ 393 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Trimsalon eigenaren gezocht.

 
Profiel   

Ik doe het naast mijn vaste baan van 3 dagen per week. Ik puzzel het daar dus omheen en doe dit als bijverdienste erbij, maar het is juist dan zeker niet gek. Je hebt minder grote aanslag op je lichaam en toch een leuk zakcentje extra. Je moet wel jezelf voornemen dat je bv anderhalf uur Max bezig bent met een boomertje om een voorbeeld te geven. Het blijft werk en geen hobby, anders raak je nooit uitgeknipt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 18:52 



 
Profiel   

Of per uur rekenen in plaats van per ras of per ras categorieën scheren, knippen, fileren, plukken etc. Sommige willen hun boomers geefilleerd hebben, terwijl ze soms dan ook nog veel klitten hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 18:55 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Of per uur rekenen in plaats van per ras of per ras categorieën scheren, knippen, fileren, plukken etc. Sommige willen hun boomers geefilleerd hebben, terwijl ze soms dan ook nog veel klitten hebben.


Fileren, wat doe jij :') _O- ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 19:08 



 
Profiel   

Auto correct :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 19:30 



 
Profiel   

Ik heb zelf geen trimsalon en heb niet alles gelezen maar ik woon in Noord-Holland en in mijn regio heeft elke katten trimsalon een klantenstop :)
Misschien iets om er bij te doen?


Laatst bijgewerkt door Willemiens op 06-06-23 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 20:34 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Auto correct :')


:+ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 20:35 



 
Profiel   

Ik werk fulltime alleen in mijn eigen salon. En verdien een prima loon, meer als dat ik voorheen verdiende in de winkel. :')
Maar in vergelijking met mijn man als lead developer is het niets. _O-

Dus het is maar net wat je wilt verdienen en wat je levensstandaard is. Of het voor jou wel of niet lucratief is. En daarbij kan je met efficiënter werken, zakelijker kijken en bijverkoop al snel een extra centje verdienen ten opzichte van alleen één of één hondjes knippen. Maar het is dan natuurlijk ook weer net wat bij jou past. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:44 



 
Profiel   

Ik heb nu 4 lessen gehad en tot nu toe bevalt het mij erg goed. Ik ga vrijdagmiddag een middagje proef draaien voor stage. Als dat van beide kanten bevalt mag ik daar gaan stagelopen.
Voor mijzelf is het ook om erbij te doen. Ik werk nu 33 uur voor een werkgever en zou 2 tot 3 dagen voor mezelf willen gaan werken, daarnaast dan 2 tot 3 dagen voor m'n werkgever willen blijven werken, aangezien het werk wat ik daar doe fysiek niet zwaar is en ik tot m'n pensioen zou kunnen blijven doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 22:10 



 
Profiel   

Ik werk fulltime 5 dagen in de week van 9 tot circa 5 in de salon.
Zelf een prima inkomen kan alle vaste lasten betalen.
Zit ongeveer op 5000 netto per maand.
In januari 10% omhoog ivm verhoogde vaste lasten en dit jaar ben ik niet omhoog gegaan.

Je moet jezelf de vraag stellen hoeveel wil ik verdienen en wat heb ik nodig.
Aan de hand daarvan je tarief gaan instellen.

Ik heb voor sommige honden een uurtarief van 38€ en voor andere weer een vast tarief.

Sommige dagen heb ik 3 honden dat is mijn minimum.
En sommige dagen 6.
Licht aan de vachtsoort en grote van de hond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 23:11 



 
Profiel   

Hou je die €5000 echt over, dus je salaris. Of gaan daar de vaste lasten nog vanaf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 07:22 



 
Profiel   

Ja en verzekeringen, huur pand, gas water, elektrisch? Ook als het eigen is. Ik heb bijvoorbeeld een verbouwing laten doen en bereken die kosten aan mezelf. Verder verreken ik gelijk inkoop en af te dragen belasting. Ik heb daar een schema van in de computer zodat ik precies weet wat wat mijn omzet is, wat ik nog af moet dragen en wat er uiteindelijk over blijft. Ik heb een kattentrimsalon en werk 3 dagen. In een drukke week trim ik 10 katten en 2 kleine hondjes. Ik verdien best leuk maar de bedragen die jij noemt lijken me wel erg hoog. Denk niet dat dat netto is. Ik doe overigens niks zwart, ik weet dat dat niet overal gebeurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 07:32 



 
Profiel   

idylle schreef
Hou je die €5000 echt over, dus je salaris. Of gaan daar de vaste lasten nog vanaf?


Hier gaan vaste lasten nog af maar btw is er al af.
Ik hou dan iets tussen de 2500-3000 over
Daar mijn eigen loon af en de rest op de spaar van het bedrijf

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 18:32 



 
Profiel   

Anna79 schreef
Ja en verzekeringen, huur pand, gas water, elektrisch? Ook als het eigen is. Ik heb bijvoorbeeld een verbouwing laten doen en bereken die kosten aan mezelf. Verder verreken ik gelijk inkoop en af te dragen belasting. Ik heb daar een schema van in de computer zodat ik precies weet wat wat mijn omzet is, wat ik nog af moet dragen en wat er uiteindelijk over blijft. Ik heb een kattentrimsalon en werk 3 dagen. In een drukke week trim ik 10 katten en 2 kleine hondjes. Ik verdien best leuk maar de bedragen die jij noemt lijken me wel erg hoog. Denk niet dat dat netto is. Ik doe overigens niks zwart, ik weet dat dat niet overal gebeurt.


Het is netto :)
Zwart doe ik hier niet tenzij ik voor een klant op een zaterdag bv naar de zaak moet

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 18:33 



 
Profiel   

Gisteren mijn eerste stagebegeleider gehad, of nou ja, keer meelopen om te kijken of het klikt. Maar ik mag blijven dus heb een stageplaats op 10 minuten lopen van huis *\o/*
Meteen een Berner Sennen hond gehad die ik mocht helpen wassen en waterblazen, dus weet meteen hoe zwaar het kan zijn :') maar ik vond het super leuk! Nu elke vrijdag stagelopen. Maar a.s. vrijdag eerst de ochtend naar school en dan door naar stage.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 07:50 



 
Profiel   

Leuk zeg!
Berners zijn idd wel van de wat zwaardere honden om te doen
Die ik in het systeem heb komen elke 8-10 weken.
En een landseer elke 6 weken

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 19:50 



 
Profiel   

Hoeveel reken jij voor een berner sennen? Vind het lastig hoor, had er pas 2 en had aan de telefoon gezegd 40 euro per uur maar was maar krap 3 uur bezig. Dus 60 euro per hond. Vond het eigenlijk te weinig omdat ik wel 5 uur gereserveerd had maarja ook eigen inschattingsfout. Eigenaresse was er bij en ging na het wassen lopen met de hond (om en om) waardoor ik veel droogtijd bespaarde. Zit toch te denken aan vast tarief met evt klitten toeslag

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 23:45 



 
Profiel   

2 Bernersennen honden gaan hier wel voor meer dan 120,00 euro de deur uit. Meestal vraag ik dat per hond. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 00:01 



 
Profiel   

Hier 100 per berner. Zonder klittengeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 00:32 



 
Profiel   

Dat scheelt toch ook per vacht, de ene Berner is de andere niet en de ene eigenaar borstelt wel en de andere niet. Castratie, wel of niet elke dag in de sloot etc. Als je vlot klaar bent kun je moeilijk meer gaan rekenen, maar je weet nu dat je de volgende keer minder tijd kunt plannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 09:16 



 
Profiel   

Hier voor minimaal 100€
De meestal gaan voor 114€ weg en dan ben ik 3 uren bezig.
Hier zit geen extra tarief op voor klitten en castraatvacht etc.
1 berner gaat hier voor 150 €

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 12:52 



 
Profiel   

Ik betaalde de laatste keer voor mijn keeshondje (9kg) al €85 en die was niet geklit, maar wel volledig uit model. Hele mikmak gedaan (wassen, föhnen,
volledig in model knippen, nageltjes enz).

[ img ]

Voor de dwergkeesjes rekenen ze al rond de €65-70

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 18:21 



 
Profiel   

Dwergkees gaat idd hier ook voor 60 minimaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 18:28 



 
Profiel   

Ik heb zo te lezen erg geluk met mijn trimster die mijn hond elke 6-7 weken trimt voor €65-70. Middenmaat, ca 16 kg.
Scheelt misschien wel dat hij dus zo vaak gaat en geen klitten heeft, maar ze is vaak toch wel 2.5 uur bezig. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 22:42 



 
Profiel   

Bij mij gaan middelmatig kruisingen voor 76
En medium doodles voor 95

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 22:14 



 
Profiel   

Wat is dan het verschil tussen een middelmaat kruising en een middelmaat doodle voor jou? Baseer je dat op vachttype of wat de eigenaar zegt? Als ik zeg mijn hond is een poedelkruising, is ie dan goedkoper? :P :+ :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 00:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 16 [ 393 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen