Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 188 van de 304 [ 7598 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 304  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Juffen en meesters verzamelen!

 

Amandavd schreef
Adamootje schreef
Ik zoek in regio Utrecht, docent Nederlands (tweedegraads). Jij?


Ik zoek in regio Noord Limburg / Noord Brabant naar docent Engels ( tweedegraads )


In Den Bosch bij het Sint Jans moet er 17 fte uit. Bij een OMO school zal het niet meevallen wat te vinden.

Zal het voor je in de gaten houden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 20:09 



 
Profiel   

Super dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 20:10 



 
Profiel   

Ik zal ook voor jullie kijken, als ik iets zie zal ik aan jullie denken.

Ik zoek ook iets op mbo het liefst. Regio Amsterdam/Haarlem. Ik werk nu in Amsterdam op voortgezet onderwijs, het is nog stage, maar ik heb een contract van 0,52 fte. Zelfstandig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 20:39 



 
Profiel   

Ik sluit aan bij het groepje dat op zoek gaat naar een nieuwe baan.
Bij ons zijn alle tijdelijk contracten beƫindigd. Gaan ongeveer tien man eruit, waaronder ik.

Heeft iemand wel eens wat gedaan met de transitievergoeding?
Ik ben mij daarin an het verdiepen, maar het is lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 13:11 



 
Profiel   

Bij mijn stageschool gaan ook de tijdelijke krachten eruit. Ze hebben toch te maken met krimp in het Noorden van het land. Sterkte voor iedereen die op zoek moet naar iets anders! Via LinkedIn zijn er veel recruiters actief voor het onderwijs (o.a. Maandag). Misschien is dat ook nog een idee mochten de vacatures tegenvallen?

Mede om die reden heb ik besloten om mijn minor en keuzevakken volgend jaar te richten op een eventueel derde bevoegdheid voor wiskunde. Daarmee is de kans op werk toch wel een stuk groter en binnen mijn vakgebied (economie) vind ik de cijfers en formules ook het leukste onderdeel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 15:35 



 
Profiel   

De vraag naar twee van mijn drie vakken is er zeker wel in het noorden (natuur- en scheikunde), maar die moet je dan maar net geven.
Wiskunde ook altijd wel vraag naar.
Ik zie wel dat de meeste vacatures toch in het westen zijn, wel jammer.
Ik houd de vacatures wel in de gaten. Ik weet dat mijn teamleider me wil aanhouden, maar zolang de formatie nog niet rond is, heb ik nog niets concreets. Jammer dat zoveel mensen in dit topic eruit moeten! Ik hoop dat er gauw een leuke baan op jullie pad komt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 15:40 



 
Profiel   

Wat vervelend allemaal zeg!

Succes met zoeken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 18:56 



 
Profiel   

Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik toch mag blijven, dus ik ben niet meer op zoek.:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 19:58 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 20:01 



 

Proficiat!!

Wij hebben met M4 een dagje Den Haag gedaan. Eerst met Prodemos naar oa de tweede kamer en daarna hadden ze vrije tijd.
Wat een heerlijke dag zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 20:27 



 
Profiel   

Goede timing ook met dit lekkere weer. :)

Gefeliciteerd adamootje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 20:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, heel fijn!

Hier nog 1 dagje les + stunt en daarna al vakantie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 20:59 



 
Profiel   

Hier ook, heerlijk twee weken genieten! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 21:00 



 
Profiel   

Dank allen!

Hier ook bijna meivakantie. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 23:02 



 

Hier ook. Nog 1 heel druk dagje met de examenklassen en dan 2 weken niks.

Wel onhandig is dat ik nu vakantie heb zoals regio Tilburg en mijn tweeling zoals regio Eindhoven en die starten een week later en hebben dan tot en met Hemelvaart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-18 07:19 



 
Profiel   

Zijn hier ook juffen en meesters die in het buitenland hebben gewerkt of op stage zijn geweest, op een Nederlandse school in het buitenland bedoel ik dan. Of zijn er mensen die dat zouden willen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-18 03:19 



 
Profiel   

Lijkt me geweldig, hoewel ik daar in mijn vakgebied nog nooit van heb gehoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-18 08:27 



 
Profiel   

Wel een stage in het buitenland, maar niet op een Nl school. Ik heb stage gelopen voor de lerarenopleiding Engels op een basisschool in Perth, Australie voor een duur van 3 maanden.
Een vriendin van me heeft recent zo'n 1,5 a 2 jaar op Bonaire gewoond om daar in het onderwijs te werken. Dat was een reguliere Nl middelbare school.
Heb je mogelijkheden dat je het vraagt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-18 09:25 



 
Profiel   

Ik ben mede oprichter van de Nederlandse school in Vancouver, BC, Canada. We hebben op dit moment een pabo gecertificeerde leerkracht en een leerkracht die op een Nederlandse school in Frankrijk les heeft gegeven (achtergrond pedagogiek). We zijn klein want we zijn pas begonnen, maar groeiende (20 leerlingen) en zijn aangesloten bij het NOB. Het NOB gaat ons helpen als we een vacature hebben. Omgekeerd werkt het dus ook: als je op zoek bent naar een baan of stage in het buitenland: er zijn mogelijkheden in je vakgebied. :) Er zijn veel Nederlandse scholen (lagere scholen) in het buitenland. Iets waar ik nooit bij stilstond toen in nog in Nederland woonde.

We krijgen in januari misschien een vacature voor part-time leerkracht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-18 16:55 



 
Profiel   

Ik wilde afgelopen januari beginnen met een stage/werken in zuid Afrika. Door bepaalde omstandigheden is dat niet door gegaan.

Nu wil in proberen om dit volgend jaar te realiseren. Ik zou heel graag in het buitenland willen werken alleen is er njet veel werkgelegenheid als basisschool juf.

Mijn Engels is niet voldoende om echt in het Engels les in te kunnen geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-18 17:14 



 
Profiel   

@ Hippologic; inderdaad! Heb ik ook nog nooit bij stilgestaan. Zie ik jou ook in juli op de NOB bijscholing? Ik ben erbij vanuit de Skypelessen. Ik werk dan wel vanuit NL, maar ik geef dus les aan kinderen in het buitenland. Is ontstaan omdat niet op alle plekken in de wereld al Nederlandse scholen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-18 17:24 



 
Profiel   

Ik weet niet of ik of mijn collega daarbij aanwezig zal zijn. Heb je ook een website, Vera?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 03:38 



 
Profiel   

HippoLogic schreef
Ik weet niet of ik of mijn collega daarbij aanwezig zal zijn. Heb je ook een website, Vera?


Tof! Ik heb je een pb gedaan ivm privacy omdat ik echt voor een school werk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 08:33 



 
Profiel   

Werken in het buitenland kan best eens boeiend zijn, ik zit momenteel in Shanghai en ze zoeken op een paar supermoderne en chique Scholen internationale leerkrachten. Ik werk voor dezelfde baas, maar dan een andere branche (paarden) maar als je interesse hebt kan je deze linkjes volgen of mij een berichtje sturen:

Organisatie: http://www.envisionedu.net/page286
Vacatures: http://hkw0f763b.hkpic1.websiteonline.c ... ntinfo.pdf

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 16:21 



 
Profiel   

Dank je Vera! +:)+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-18 07:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 188 van de 304 [ 7598 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 304  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen