Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 36 [ 892 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Verpleegkundige in opleiding!

 
Profiel   

Dat is wel een goed idee! We zitten helaas wel aan een gemeente vast waar we binnen moeten blijven, maar we zouden bij het verpleeghuis daar wel eens kunnen informeren :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 11:16 



 
Profiel   

vandaag een lijst ontvangen wat we allemaal moeten weten voor anatomie en pathologie van het hart
IK BLIJ! ben nu bezig met alles uit te werken en dan stuur ik het terug naar mijn docent met de vraag of het allemaal klopt :) :))

Het grootste gedeelte van de toets bestaat uit anatomie dus ik ben echt super blij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 13:55 



 
Profiel   

klinkt goed britjuh!

ik heb net mijn agogiek opdracht afgemaakt waar we 10 weken over gedaan hebben
ik heb 31 pagina's en bijna 15.000 woorden... ik dacht mooi beetje uitgebreid maar volgens mij wel netjes.
3 andere in de klas gevraagd vanmiddag en die hebben... 4, 6 en 12 pagina's XD okeee... ik heb hem iets te uitgebreid denk ik :')

zullen het wel horen morgen. nog even uitprinten op school in een mapje en klaar.
verder 3 toetsen gemaakt vandaag en dan morgen nog 1 en volgende week 1 en dan weer op stage!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 22:09 



 
Profiel   

Eloya schreef
klinkt goed britjuh!

ik heb net mijn agogiek opdracht afgemaakt waar we 10 weken over gedaan hebben
ik heb 31 pagina's en bijna 15.000 woorden... ik dacht mooi beetje uitgebreid maar volgens mij wel netjes.
3 andere in de klas gevraagd vanmiddag en die hebben... 4, 6 en 12 pagina's XD okeee... ik heb hem iets te uitgebreid denk ik :')

zullen het wel horen morgen. nog even uitprinten op school in een mapje en klaar.
verder 3 toetsen gemaakt vandaag en dan morgen nog 1 en volgende week 1 en dan weer op stage!


Liever iets uitgebreid dan te beknopt en te weinig diepgang is mijn ervaring! ;) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 16:56 



 
Profiel   

Ik heb ook liever dat het wat uitgebreid is eloya!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 12:08 



 
Profiel   

Ik heb mijn beoordeling, een Goed
Maar met de opmerking "het was wel te uitgebreid, wanneer er geen theorie gevraagd word hoef je deze ook niet te benoemen of op te schrijven" "en je moet vanuit 1 rol beschrijven en niet vanuit meerdere perspectieven"

Oftewel ik ben tevreden en de docent werd volgens mij een beetje moe na 19 verslagen lezen en de mijne was dubbel zo groot XD
Maarja de goed is binnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 12:13 



 
Profiel   

hahahah :P nja het is net wat iemand wilt toch! op mijn oude opleiding heb ik hem 10x terug gehad omdat er dan weer dit niet goed was en dan weer dat.. dus dat blijf je houden

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 12:15 



 
Profiel   

Goed bezig zeg Eloya! Ik had vandaag een sollicitatie gesprek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-18 16:27 



 
Profiel   

Leuk!
Ik heb Ook een sollicitatie volgende week voor een vakantie baan ^^ en vanaf maandag weer stage

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-18 16:28 



 
Profiel   

Oeh spannend bij een verpleeghuis?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-18 16:29 



 
Profiel   

Jup
Verpleeghuis organisatie met meerdere locaties en thuiszorg.in Deventer

Wil niet op mijn stage plek blijven al denk ik ook niet dat ze dat zullen aanbieden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-18 16:32 



 
Profiel   

Ik kom even het topic omhoog schoppen. Hoe gaat het hier met iedereen? :)

Ik merk dat ik op dit moment een beetje de lol in mijn opleiding kwijt raak. Met de vernieuwing van het curriculum is er een hoop op de schop gegaan en zijn we letterlijk proefkonijnen.

Na stage heb ik eigenlijk in/tegen een burn out aangezeten. Ik denk dat dit door de druk vanuit school en stage kwam, i.c.m. wat er privé meegespeeld heeft en het hebben van 3 begravenissen binnen 6 weken tijd.
Gelukkig afgelopen blok wel een rustige periode gehad en daardoor wat rustiger aan kunnen doen. Het duaal aangenomen worden en het krijgen van mijn eigen nieuwbouw appartementje hebben wel weer voor nieuwe energie en motivatie gezorgd, maar ik merk de laatste paar weken ook heel erg dat ik momenteel echt klaar ben met school. Ik ben toe aan vakantie.

Voorheen hadden we programmaboeken die je gewoon kon downloaden, sinds dit jaar leertaken die je alleen online kan bekijken. Al regelmatig gehad, zowel met voorbereidingen als in de les, dat we niet bij de leertaken konden komen en ik dus niet al het werk heb kunnen doen wat/wanneer ik (het) had willen doen. Daarnaast hebben we momenteel wat gedoe rondom een herkansing die voor veel frustratie zorgt. Zo zijn er meer van dit soort dingetjes.

Het zijn ook allemaal redelijk kleine dingetjes, maar bij elkaar opgestapeld zorgt het er wel voor dat ik mijn opleiding momenteel niet meer zo leuk ervaar zoals vorig jaar. Hadden die privé dingen misschien niet meegespeeld, had ik er misschien wat minder moeite mee gehad.. Maar juist doordat ik nu de lol in mijn opleiding lijk kwijt te raken, vraag ik me af en toe nog wel eens af of dit wel is wat ik wil. Ondanks dat ik tijdens mijn stage vaak best wel veel energie kreeg van het werk, en ik het dagje meelopen op de kraamafdeling geweldig vond. Daar hou ik me dan maar aan vast, maar echt makkelijk maakt dat het niet momenteel... :=

Meer mensen hier die dit herkennen? %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 15:47 



 
Profiel   

Hier gaat het allemaal goed. 5 juni mijn eindgesprek gepland en dan ergens in juli de diplomering.

Pfff wat frustrerend zeg dat er door dat nieuwe curriculum zoveel onduidelijk heerst.
Ik denk dat veel (leerling) verpleegkundigen het gevoel van tegen een burnout aan zitten herkennen. Er wordt nu eenmaal zoveel van je gevraagd. Daarnaast sluit school en stage ook niet altijd even goed op elkaar aan.

Ook al heb je het gevoel dat dit misschien niet helemaal je ding is, toch is het handiger om door te gaan. Je moet nog twee jaar toch? En dan heb je een HBO diploma en kan je alle kanten op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 06:38 



 
Profiel   

@Blacky94 Ik herken je gevoel heel goed, heel veel succes en zorg dat je tussendoor voldoende aan je zelf denkt!

Bij mij ook laatste loodjes. 12 juni laatste werkdag en dan al mijn vakantieuren opgenomen. 10 juli pas diplomering dus lekker een maandje vrij. Ik heb in enorme dubio gezeten om wel/niet door te gaan met het HBO maar om verschillende redenen heb ik ervoor gekozen om dit niet te doen. Ik ben aangenomen nu in het ziekenhuis waar ik een tijdje even ga werken maar ik ben uiteindelijk wel van plan om iets anders te gaan doen, deels ook vanwege het onregelmatig werken (en de 'dag werkzaamheden' spreken mij niet bepaald aan), maar deels ook omdat er eenmaal heel veel dingen zijn in de zorg waar ik tegen aan loop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 10:11 



 
Profiel   

Pfoe heftig blacky,

ik zit even in de dip.. Mijn opdrachten willen niet, mijn 1e 3 toetsen verkloot,,, en die moet ik dus herkansen maar geen tijd om te leren, we hebben thuis een bedrijf waar t echt heel druk is en maandag zijn de herkansingen,.

ik vind de opleiding zwaarder dan ik had gedacht en alles is zo onduidelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 19:46 



 
Profiel   

Brittjuh97 schreef
Pfoe heftig blacky,

ik zit even in de dip.. Mijn opdrachten willen niet, mijn 1e 3 toetsen verkloot,,, en die moet ik dus herkansen maar geen tijd om te leren, we hebben thuis een bedrijf waar t echt heel druk is en maandag zijn de herkansingen,.

ik vind de opleiding zwaarder dan ik had gedacht en alles is zo onduidelijk



Langzaamaan begin ik steeds meer zenuwen te krijgen om te gaan beginnen met deze studie in september. Hoe ga ik ooit met mijn MBO hoofd een HBO studie doen......

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 20:52 



 
Profiel   

Daphne, net zoals ik het 3 jaar terug gedaan heb.. gewoon doen! Lukt het dan is het top, lukt het niet dan heb je alles uit jezelf gehaald :j Is mij reuze meegevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 21:24 



 
Profiel   

Daphne: komt goed je kan het altijd proberen net als Yvanka zegt als het niet lukt dan is het jammer maar heb je wel je best gedaan. Heb je al eens een meeloopdag gehad? En al een school gekozen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-18 06:26 



 
Profiel   

daphne_xxx schreef
Brittjuh97 schreef
Pfoe heftig blacky,

ik zit even in de dip.. Mijn opdrachten willen niet, mijn 1e 3 toetsen verkloot,,, en die moet ik dus herkansen maar geen tijd om te leren, we hebben thuis een bedrijf waar t echt heel druk is en maandag zijn de herkansingen,.

ik vind de opleiding zwaarder dan ik had gedacht en alles is zo onduidelijk



Langzaamaan begin ik steeds meer zenuwen te krijgen om te gaan beginnen met deze studie in september. Hoe ga ik ooit met mijn MBO hoofd een HBO studie doen......


Ho halt! Hier een MBO hoofd die haar eerste jaar tot nu toe vlekkeloos heeft gehaald. Rustig aan doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-18 07:38 



 
Profiel   

Yvanka: Ik hoop het oprecht! Ik kan het denk ik ook wel maar altijd met twee vingers in mijn neus mijn schoolcarriére doorlopen. Dat zal nu wel anders gaan ben ik bang!

Lobke: Ik heb helaas geen meeloopdag gevolgd. Wel een mailtje gestuurd met de vraag of ze iemand hebben die MBO (ik ben namelijk onderwijsassistent) voor deze opleiding heeft gedaan. Mailtje terug gekregen met dat ze zouden kijken voor me, alleen verder niks meer gekregen. Ik ben al wel binnen op die opleiding en heb er onwijs zin in alleen gaat mijn revalidatie (schouderoperatie gehad begin april) nu even voor.


Toch wel blij dat er een aantal positieve verhalen tussen zitten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 07:52 



 
Profiel   

Maar ervoor werken is nooit erg! Ik moet er met de toetsen en stage opdrachten ook wel aardig aan trekken en heb over mijn rekentoets en een ebp toets ook 3x gedaan, maar uiteindelijk als je je maar genoeg inzet dan moet het lukken! Mijn mbo opleiding was ook super makkelijk :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 08:06 



 
Profiel   

Yvankaxx schreef
Maar ervoor werken is nooit erg! Ik moet er met de toetsen en stage opdrachten ook wel aardig aan trekken en heb over mijn rekentoets en een ebp toets ook 3x gedaan, maar uiteindelijk als je je maar genoeg inzet dan moet het lukken! Mijn mbo opleiding was ook super makkelijk :=


Ebp? Hoe pittig is de rekentoets?

Ik heb ook wel echt zin om eindelijk mijn handen uit de mouwen te kunnen en te moeten steken. Vond dat niks doen ook niet echt wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 10:43 



 
Profiel   

De rekentoets heb ik in een keer gehaald en ik ben echt geen rekenwonder. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 10:47 



 
Profiel   

Hier ook een flinke dip die een beetje op en af gaat. de ene dag denk ik echt waarom doe ik het nog en andere dag valt het wel mee. het komt bij mij voornamelijk door stage en de vele uren die ik nu maak met werk er nog naast. Want de theorie gaat prima, opdrachten aansich ook alleen tijdgebrek en vind het contact met de bewoners op stage ook erg leuk.

ik moet 35 uur stage lopen in de week, werk er nog ongeveer 20 uur naast en moet dan ook nog school opdrachten maken of een keer sociaal doen naar mn moeder/oma (wil ik zelf ook hoor vooral mn oma) maar die wonen verder weg
ik maag nu zeker 2 en vaak 3/4 dagen in de week dagen dat ik om 06.15 weg ga naar stage, 16.00 thuis ben van stage, en dan van 16.30-21.30 aan het werk ben. en de volgende dag er dan weer om 05.30 uit voor stage.
ik probeer wel te sporten nu in de sportschool om een beetje happy mindset ook te houden en dit helpt maar soms weet ik niet waar ik die tijd vandaan moet halen.
vanaf 9 juli begint mijn vakantie werk, maar gelukkig lijkt het nu doordat ik vaker weken van 40 uur draai ipv 32 (35 uur zit net tussen 4 of 5 dagen stage in) dat ik 1.5/2 week voor het einde van mijn stage al aan mijn uren zit. dus hopelijk kan ik dan wat rust nemen. nog een maandje vol houden

Wel goed nieuws is dat ik ben aangenomen op de stage die ik heel graag wou voor volgend jaar en het 4e jaar. en dan ook nog op 2 afdelingen die mij echt leuk lijken! bij dimence binnen de psychiatrie *\o/*
dus dat houd ik maar voor ogen. dat die tijd er ook nog aan gaat komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 11:30 



 
Profiel   

De rekentoets is meer de formules goed toepassen dan echt rekenen vond ik, bij medisch rekenen tenminste.
dr megens formule kaart en oefeningen kunnen je daar goed bij helpen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 11:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 36 [ 892 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen