Nooit zin in leren? Wie ook?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 19:12

Dit topic geeft idd Motivatie..

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:28

Morgen proefwerk Bio.. Ik sta er al niet al te lekker voor, maar ik heb geen zin om te leren

ENOMIS
Berichten: 2312
Geregistreerd: 02-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:43

Jweell.. Kom op :p Hihi.. ik moe ook nog kei veel doen... GEEN ZIN!

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:45

Het is hier gewoon té gezellig
(niet dat ik hier wat te doen heb ofzo, iedereen is weg maarja )
Ok, nu is Christel er weer, dat word dus helemaal niks.

marloe

Berichten: 4836
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Cuijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:48

Heb ik ook vaak. Maar wel raar dat ik mijn huiswerk (dus het maakwerk) zonder problemen maak! Maar leren is zo saai. Ik ben echt de hele tijd ergens anders mee bezig. Ik zit nu nog op het vwo, maar volgend jaar ga ik naar havo.

Melia
Berichten: 9854
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:49

ik heb morgen m'n centraal schriftelijk examen voor verzorging en ik moet ong. 6 hoofdstukken leren en heb alleen zondag nog maar geleerd maar heb geen zin heb nog haast niet gecomputerd

Tierania_
Berichten: 4509
Geregistreerd: 29-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:00

heb ik ook !! Als er dan staat in mijn agenda leren denk ik oliebol man .. Dan leer ik gewoon niet

Mowoah

Berichten: 8160
Geregistreerd: 21-04-05
Woonplaats: N-B

Re: Nooit zin in leren? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 15:51

Ik heb ook nooit zin.
Maar je moet gewoon zin máken.
Pak iets lekkers, glaasje drinken, muziekje op en leren maar!

Ik vind alleen het leren in de zomer leuk, lekker buiten, warm, ijskoud drinken erbij.
Héérlijk!

Melia
Berichten: 9854
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:27

nouja m'n centraal examen ging heel erg goed

@ Marly_ met een muziekje op kan ik me niet concentreren jammer genoeg

Fuzza
Berichten: 217
Geregistreerd: 27-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:43

Jezelf ertoe zetten werkt echt . Bijvoorbeeld als je thuis bent direct een uur leren of hw maken. En als je dat gedaan hebt dan mag je jezelf 'belonen' door bijvoorbeeld tv te kijken. Dus eerst hw dan het andere pas

Manny

Berichten: 2321
Geregistreerd: 23-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:51

nou meer medestanders;) ik kan me zelf ook echt niet aan het leren zetten. Thuis zijn zoveel dingen wat ik kan gadaan dus dat werkt niet. Wat ik wel eens doe als het lekker weer is ga ik bij het meer zitten op bankje alle rust en dan gaat het wle ietsje makkelijker(bos is ook optie). Ben inmiddels al afgestroomd en ik doe nou niks en haal nette cijvers. Misschien met je mentor afspreken dat je een uur eerder naar school gaat of langer blijft als er bij mij een leraar bij zit leer ik zo alles!

Lientjee

Berichten: 12376
Geregistreerd: 23-10-05
Woonplaats: Baarle-Nassau

Re: Nooit zin in leren? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:54

Ik weet precies wat je bedoeld
Ik leer eigelijk nooit, behalve als het pww is en "moet" leren van me moeder.
De rest van mijn klas leert eigelijk ook nooit (uitgezonderd op een paar nerdjes ) dus dan zeggen we altijd maar heel verbaasd van "oh, hebben wij een pw, of hebben wij een so" enz. Dan mogen we meestal nog even leren in de klas

Melia
Berichten: 9854
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:00

@ Lientjee

daar hebben wij nooit tijd voor in de klas.. onze SE's doen meestal wel een heel lesuur dus

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 22:35

Ik ga jullie treiteren.. Ik heb voor morgen en vrijdag niks te leren.. alleen helaas voor mij.. Heb ik volgende week elke dag min. 1 pw en 1 so ((en nee,, geen pww gwn lesweek.. pww komt nog wel ))

Eejj

Berichten: 3733
Geregistreerd: 18-12-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:50

ooh !
stomme pww Ik heb nog helemaal niets geleerd , en heb al 7 proefwerken gehad ! Morgen laatste dag de tijd om wiskunde af te maken en ik heb nog niets gedaan !
STOM STOM STOM !
gelukkig nog maar 6 proefwerken te gaan ! We zijn over de helft

Iemand al de super goede leertip!?
Mischien internet erafhalen voor een weekje?

Lessien_2810

Berichten: 594
Geregistreerd: 15-12-05

Re: Nooit zin in leren? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:52

Ja heb er ook last van. Al vanaf de brugklas...Ik zat op een basisschool waar ze me nooit huiswerk gaven of een opdracht gaven om iets te leren, dus de middelbare school was in het begin best wel moeilijk. \

Ben uiteindelijk naar een huiswerkbegeleiding gestuurd, dat ging allemaal wel goed enzo op 't begin. Maar zelfs nu, hebk er ook geen zin meer in om te leren. Iedere dag als ik daar binnekom, komt die cipier weer langs om me agenda in te kijken of ik iets te leren heb meestal als ze een vak vind waarvan je pas over 2 weken pw hebt, laat ze je dan al een uur in dat rotlokaal zitten wachten voor maar 10 overhoren...Werd daar HEEL erg pisst van, begon met de dag meer te irriteren. En daardoor wil ik m'n hw ook niet meer opschrijven, om dat vrouwtje te kunnen ontlopen.

Mijn cijfers gingen niet zo heel erg omlaag toen, het viel reuze mee, vreemd genoeg. Maar laatste tijd, komen er alleen maar meer 3en binnen :s heel rot.