Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[Over_Bokt] Opleiding natuurgeneeskunde Silverlinde

 
Profiel   

Hallo paardenliefhebbers,

Ik ga in januari starten met de opleiding natuurgeneeskunde paard en hond
op Silverlinde te Breda.

Heeft iemand ervaring met deze opleiding?
En misschien boeken of lesmateriaal over te nemen?
Ik ben benieuwd,

groetjes Pautie
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-08 17:04 



 
Profiel   

Hoi!

Ik heb de opleiding veterinaire natuurgeneeskunde gedaan in Meppel, die aan Silverlinde verbonden is. Ik vond de kwaliteit van de lessen afschuwelijk, ik heb er bijna niks geleerd. In de lessen werd alleen maar wat gekwekt en wat anekdotes verteld, er was totaal geen structuur terug te vinden oid. Verder is het verschrikkelijk duur, eerst moet je een stapel boeken aanschaffen die je daarna aan de kant mag leggen om bij elke docent nog weer een syllabus te kopen. Met vakken als massage of T-touch lieten ze je maar wat aanprutsen, ik heb een praktijkdag gehad op een manege waar we de hele dag in de kantine hebben zitten kwebbelen en het laatste uurtje nog even geoefend, maar de docent kwam helemaal niet kijken of ik het wel goed deed enzo.. En zo kan ik nog wel even doorgaan Haha! Ik zou het je echt afraden! Misschien dat het voor de hobby voor erbij leuk is, maar meer echt niet! Dit was wel in Meppel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-08 17:22 



 
Profiel   

WZ-->STW

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-08 14:43 



 
Profiel   

ik heb wel boeken die je kunt overnemen
ik redde het financieel niet

pm maar welke je nodig hebt!

ik vond het trouwens BERE interessant, zat in Breda.
Het is alleen niet erkend dat is jammer. in het begin werd zeer duidelijk uitgelegd dat alles nu nog wat los zat, maar door de jaren zou alles op zijn plek vallen. En dat had ik wel door, dus structuurloos was het bij ons eigenlijk niet.
Ik heb er super veel geleerd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-08 15:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen