Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 279 van de 304 [ 7598 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 304  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Juffen en meesters verzamelen!

 
Profiel   

Ik tot nu toe wel. Ik wilde vandaag om 12u weggaan maar zat er om 14u nog, spoedgevalletje tussendoor. Nu echt vakantie! Soort van, want moet ook nog werken voor mijn geld tussendoor. Het is wat, stage lopen in het zorgteam :').
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 16:33 



 
Profiel   

Hallo mensen!
Ik werd door Goof gewezen op dit topic :) Ik ben docent Engels op het vmbo en zou graag met jullie meelezen/kletsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 18:55 



 
Profiel   

Ah leuk! Ik ben ook docent Engels in het VO :D
Ik geef les aan mavo/havo/vwo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 18:59 



 
Profiel   

Hier ook, haha, welkom! Ik geef les aan van alles van VMBO-T 1 tot vwo 6, lekker gemêleerd dit jaar. Maar vooral bovenbouw.

Welkom!

Hier nog een week voor de vakantie begint hoor! Duurt nog ff!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 23:18 



 
Profiel   

Welkom Mano88! Ik geef Klassieke Talen aan klas 1 t/m 6 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 23:30 



 
Profiel   

Sheran schreef
Welkom Mano88! Ik geef Klassieke Talen aan klas 1 t/m 6 :)


Hee! Wat leuk, klassieke talen. Wij zoeken een docent. Niet te vinden :oo dus als je nog iemand kent :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 08:20 



 
Profiel   

Flying_Angel schreef
Sheran schreef
Welkom Mano88! Ik geef Klassieke Talen aan klas 1 t/m 6 :)


Hee! Wat leuk, klassieke talen. Wij zoeken een docent. Niet te vinden :oo dus als je nog iemand kent :))


Wij zoeken ook! :))
Maar welke regio?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:08 



 
Profiel   

Ik ben ook nog op zoek naar een nieuwe collega Nederlands :j

Ik heb trouwens vakantie, man daar was ik wel even aan toe. Weinig plannen, heerlijk een weekje rustig aan doen. Heb voor 2 klassen wiskundetoetden en voor 3 klassen Nederlands toetsen gepland na de vakantie dus dan mag ik gaan nakijken, maar nu heb ik de tijd en mogelijkheid om eventjes een weekje rustig te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:21 



 
Profiel   

Sheran schreef
Flying_Angel schreef


Hee! Wat leuk, klassieke talen. Wij zoeken een docent. Niet te vinden :oo dus als je nog iemand kent :))


Wij zoeken ook! :))
Maar welke regio?

Randstad! Geloof 0,7 fte, montessori! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:41 



 
Profiel   

theadora99 schreef
Ik ben ook nog op zoek naar een nieuwe collega Nederlands :j

Ik heb trouwens vakantie, man daar was ik wel even aan toe. Weinig plannen, heerlijk een weekje rustig aan doen. Heb voor 2 klassen wiskundetoetden en voor 3 klassen Nederlands toetsen gepland na de vakantie dus dan mag ik gaan nakijken, maar nu heb ik de tijd en mogelijkheid om eventjes een weekje rustig te doen.

Welke regio? Leraren Nederlands worden ook schaars :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:42 



 
Profiel   

Flying_Angel schreef
theadora99 schreef
Ik ben ook nog op zoek naar een nieuwe collega Nederlands :j

Ik heb trouwens vakantie, man daar was ik wel even aan toe. Weinig plannen, heerlijk een weekje rustig aan doen. Heb voor 2 klassen wiskundetoetden en voor 3 klassen Nederlands toetsen gepland na de vakantie dus dan mag ik gaan nakijken, maar nu heb ik de tijd en mogelijkheid om eventjes een weekje rustig te doen.

Welke regio? Leraren Nederlands worden ook schaars :(:)

Omgeving Utrecht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 10:32 



 
Profiel   

:wave:
Mag ik me ook melden hier? :)
Sinds 20 jaar (alweer :oo ) actief als docent bv, drama, KCKV en KUBV :)
Dit jaar klas 1 tot en met havo 4.
Stevige eerste weken gehad, nu heerlijk een weekje vrij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 11:03 



 
Profiel   

Wij mogen nog een weekje werken in het zuiden.

Maar ik heb niks te klagen. Heb een minibreak nu. Ben sinds woensdagavond in Marbella en ga vanavond weer naar huis

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 13:00 



 
Profiel   

Welkom! Hier ook docent Engels, vmbo-t, lj 1 t/m 3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 18:45 



 
Profiel   

Amandavd schreef
Welkom! Hier ook docent Engels, vmbo-t, lj 1 t/m 3.


Veel docenten Engels! :D
Nog leuke plannen voor de vakantie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 20:51 



 
Profiel   

Weet of is hier iemand een gymdocent die nog tijd heeft op dinsdag en donderdag voor een basisschool in Baarn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 22:44 



 
Profiel   

Nou daar gaan we weer, mondkapjesplicht voor kinderen vanaf groep 6 (waarschijnlijk).

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:38 



 
Profiel   

Flying_Angel schreef
Nou daar gaan we weer, mondkapjesplicht voor kinderen vanaf groep 6 (waarschijnlijk).


Wat sneu voor die kleine mannen.
En ik heb echt geen zin om weer heeeeeeeel de dag gemopper in de gangen tegen mijn pubers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:45 



 
Profiel   

Ben benieuwd hoe de tijd gaat zijn tot en met de kerst.
Zelf nu helaas thuis met Corona.
Maar de afgelopen tijd veel kinderen niet op school. Aantal klassen thuis. Heel onrustig allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:48 



 
Profiel   

AnnemiekvM schreef
Ben benieuwd hoe de tijd gaat zijn tot en met de kerst.
Zelf nu helaas thuis met Corona.
Maar de afgelopen tijd veel kinderen niet op school. Aantal klassen thuis. Heel onrustig allemaal.


Ergens heb ik het gevoel dat ze het nog even openhouden en het dan voor de kerst toch weer dicht doen voor een korte periode.

Want heel eerlijk, met winkels een paar uur eerder dicht, geen amateursport en niet meer naar theater/bioscoop, daar gaan we het toch niet mee redden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:51 



 
Profiel   

Nee denk dat je gelijk hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:52 



 
Profiel   

Nog even de scholen vol houden en dan net voor de kerst naar huis, dat zou natuurlijk ook een stuk minder ellende opleveren dan nu sluiten. Maar dan geen onlineles, dan maar een extra week/2 weken vakantie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:53 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Flying_Angel schreef
Nou daar gaan we weer, mondkapjesplicht voor kinderen vanaf groep 6 (waarschijnlijk).


Wat sneu voor die kleine mannen.
En ik heb echt geen zin om weer heeeeeeeel de dag gemopper in de gangen tegen mijn pubers.

Ja, hier ook niet echt zin in. Maar wel blij dat de scholen open blijven voor nu… :D.

Corona valt hier nog wel mee (ff afkloppen). Paar leerlingen in quarantaine maar geen klassen die thuis moeten blijven gelukkig. Gaat snel zeg zo’n schooljaar :+.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:54 



 
Profiel   

AnnemiekvM schreef
Ben benieuwd hoe de tijd gaat zijn tot en met de kerst.
Zelf nu helaas thuis met Corona.
Maar de afgelopen tijd veel kinderen niet op school. Aantal klassen thuis. Heel onrustig allemaal.

Hier beetje hetzelfde. Ook corona -O- en veel afwezigen. Ik weet niet altijd of die kinderen ook daadwerkelijk ziek zijn. Zelf zit ik nu al op dag tien van het thuisblijven. Ik zou in theorie woensdag uit quarantaine mogen, maar dan moet ik wel beter zijn.
Hele klassen thuis dat hebben wij nog niet gehad. Het loopt wel op. Ik zou het zelf echt niet gek vinden als ze de scholen dichtdoen. Of het de oplossing is, dat weet ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 18:02 



 
Profiel   

Hier zit ik ook thuis met corona en mijn klas(kleuterklas) zit ook ik quarantaine omdat er tot nu toe 7 positieve leerlingen zijn. Momenteel zijn er bij ons op school 3 klassen thuis in quarantaine en een collega had vandaag maar 10 leerlingen in de klas. Het is bij ons dus echt wel een beetje chaos op school.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 18:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 279 van de 304 [ 7598 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 304  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen