Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:01

Zijn er nog veel zoekenden hier? :D

Ik had gereageerd op een súperleuke vacature, maar ben helaas afgewezen. Dacht echt de perfecte kandidaat te zijn :+ Maar waren heel veel sollicitanten. Ik weet hierdoor wel meer wat ik wil!

Biks2
Berichten: 1266
Geregistreerd: 28-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 16:38

Hoi,
Ik zoek al een tijdje naar een baan en ik ben vandaag ergens op gesprek geweest en alles valt wel goed in mijn plaatje.
Het enige is dat ik maar 2 collega's heb (in het team) en zij werken ook op andere locaties en thuis.

Ik kan een werkplek krijgen op het kleine kantoor en daar zijn wel andere mensen maar die werken in andere functies en gaan regelmatig op pad.

Denk aan een politiebureau met agenten en 1 persoon op kantoor.

Ik krijg er wel eenzame gevoelens van, er is geen kantoor sfeer, het is ook allemaal wat krakkemikkig (bijvoorbeeld nieteens dubbel scherm).
Ik mag zelf ook thuiswerken, maar dat vond ik zelf ook niet ideaal want heb geen aparte kamer ervoor.

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 17:53

Ik zou het gewoon proberen. Heb je wel contact online met je collega’s?

Ik werk sinds oktober bij een nieuwe werkgever en tot nu toe volledig thuis. Ik heb dagelijks online incl beeldbellen contact met collega’s en zo vind ik het niet zo eenzaam.
Heerlijk om rustig te kunnen bellen met klanten.

Je kunt altijd weer verder zoeken mocht het je toch niet zo bevallen.

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 12:14

Hoi!

Ik val even binnen in dit topic :)

Wij hebben een leuke vacature voor een receptioniste / commercieel medewerker in de makelaardij open staan. Omgeving Hoogeveen (Zuid Drenthe).

Als iemand interesse heeft mag die PB'en :D

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 20:36

Hoi, zou iemand per pb misschien even kunnen meedenken over een situatie omtrent sollicitaties?

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 15:17

Zou ik iemand een privébericht mogen sturen over mijn huidige werk en een eventuele andere baan?

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 07:52

Fearn schreef:
Hoihoi, weet iemand nog iets voor een bijbaan van rond 16-24 uur voor niet alleen jongeren? (ben zelf in de 20) Ik heb echt overal gesolliciteerd (horeca, winkels) maar zelfs daar waar ze het hardst schreeuwen iemand nodig te hebben word ik afgewezen (toch te weinig specifieke ervaring of te oud..) :+ Het lijkt alsof er zoveel werk is maar toch moeilijk om ergens aangenomen te worden..


Ben je inmiddels voorzien, zo niet dan wil ik best met je meedenken :)