Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 409 van de 415 [ 10357 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 415  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

 
Profiel   

Bellatrix schreef
Waarom ga je naar Drenthe?

Omdat mijn vriend daar al een vaste baan heeft en we daarom daar een koopwoning hebben gekocht :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 20:36 



 
Profiel   

Oh wat gaaf!!
Paard mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 20:47 



 
Profiel   

Mmm niet zo actief meer omdat iedereen voorzien is in werk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 21:12 



 
Profiel   

Nee zit nu nog in de WW, maar ook ZW. Heb 3 weken 45 uur gewerkt ondanks dat ik aangegeven heb dat ik het teveel uren vond. Resultaat ziek geworden en werkgever weigert dit te erkennen. En heeft zelfs bij 3 maanden contract geprobeerd ontslag te geven in proeftijd (niet rechtsgeldig).

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 21:18 



 
Profiel   

Ik wordt ook al een tijd onder druk gezet om meer te werken dan ik zelf wil.
Gisteren was de druppel en ben ik er klaar mee.
Mijn contract loopt 20 december af en hoor dan voor 20 nov wat ze met me willen maar ik denk dat het niet verlengd wordt omdat ik niet flexibel ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 21:36 



 
Profiel   

Balen Alja :\
Ben je al aan het rondkijken voor wat anders? Wat zoek je en waar?

Zelf inmiddels alweer 5 maanden werkzaam in Brabant en ik heb een per Dec een verlenging van een jaar aangeboden gekregen. Dit weekend het contract eens goed doornemen.

Edit: Wij zoeken trouwens nog mensen in de productie ( kunnen werken met een heftruck ) en op kantoor in de logistiek. Pb voor meer info bij interesse.


Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 25-10-19 23:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 22:58 



 
Profiel   

Als mensen nog zoekend zijn.. Wij hebben landelijk onderstaande functies open staan:

- Recruiter (in diverse technische branches)
- Accountmanager (in diverse technische branches)
- Sales Support medewerker
- Business Controller
- Regiomanager
- Regiodirecteur

Mocht er interesse zijn stuur maar een pb dan kan ik het toelichten en eventueel een goed woordje voor je doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 22:59 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Balen Alja :
Ben je al aan het rondkijken voor wat anders? Wat zoek je en waar?


Moet zeggen dat ik op dit moment niet baal maar vooral over de piss ben omdat ze mij niet flexibel noemt.
Afgelopen 18 mnd heb ik altijd tussen de 65 en 95 uur gewerkt in de maand.
Werk nu twee zondagen achter elkaar een dienst van 9 uur omdat niemand wil.
Ik zou de eerste drie weken van september vakantie hebben dat is verschoven naar oktober omdat iemand anders graag vakantie wou en ik zou drie weken hebben maar ben de eerste week nog een dag terug geweest en de laatste week twee dagen dus wel geteld een week vakantie en ook mijn eerste vakantie in die 18 mnd dat ik er werk.
En ik wil gewoon maar twee dagen werken max drie maar sta nu ook gewoon weer voor vier ingepland en ik vind het erg vervelend dat ze altijd over mijn grenzen heen gaat.
Daarbij ook deze week gehoord dat een collega 0,50 cent meer in het uur heeft terwijl ze er net zes weken is en dat vind ik ook unfair!
Zal ik nog ff doorgaan?
Maar op dit moment zie ik het vooral als gunst dat ze mijn contract niet verlengen.

Ik zoek in de omgeving Emmen
Liefst tankstation maar hoeft niet perse
Gisteravond zes sollicitatie eruit gedaan en zoek iets voor 2 dagen door de week en evt 1 dag in het weekend maar niet meer dan drie dagen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 10:11 



 
Profiel   

Hoi allemaal, Als er mensen opzoek zijn naar een baan in de horeca?
Voor de Foodhallen in Amsterdam zijn we opzoek naar fulltimers en parttimers, wij maken gerechtjes op basis van hoemoes en falafel. Mogelijkheid is er om reiskosten te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 12:22 



 
Profiel   

Hoihoi allemaal,

Ik ben ook op zoek naar een andere baan maar dat is verdomd lastig als je geen ervaring hebt een bedrijf moet je het echt gunnen, ik ben aan het kijken in de richting van planner of administratief werk omg. Tiel

Werk nu 1,5jaar 32uur als stalmedewerker maar het verdiend gewoon te weinig dus op zoek naar iets nieuws, Mijn contract eindigt 31 december.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 23:25 



 
Profiel   

Heey hoi!
Ik mag me ook weer melden. Vanaf volgende week werkloos -O- 3 contracten gehad, en geen mogelijkheid tot vast, dus eruit.
Het zoeken naar een nieuwe baan wil nog niet echt lukken.
Ik wil max 32 uur, kan niet uren achter elkaar staan ivm een slechte rug, en dan valt er verrassend veel af hier -O-
Heel veel tot 20 uur, of 40 en dat het lichamelijk zwaar werk is :+

Afijn, ik zoek stug door. Er komt vanzelf weer wat op mijn pad hoop ik dan maar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 18:37 



 
Profiel   

Werkte jij ook niet aan de pomp of heb ik dat mis?

Hier nieuw werk, begin woensdag al :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 13:29 



 
Profiel   

Alja schreef
Werkte jij ook niet aan de pomp of heb ik dat mis?

Hier nieuw werk, begin woensdag al :)

Klopt :j
5 januari 2017 begonnen daar, en 5 december dit jaar loopt m'n contract af. Klein bedrijfje, dus mensen vast aannemen doen ze niet jammer genoeg.

Goed bezig jij! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 13:47 



 
Profiel   

Ik ga na 20 jaar aan de pomp dus totaal wat anders doen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 13:50 



 
Profiel   

Ik mag me hier ook melden. Ik ben bijna afgestudeerd als ergotherapeut, dus al aan het zoeken naar een leuke baan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 17:26 



 
Profiel   

Zoekt er iemand nog leuk administratief werk? Wij hebben 2 leuke functies! meer info stuur me een PB locatie Utrecht
https://www.werkenbijconclusion.nl/vaca ... pleidingen
https://www.werkenbijconclusion.nl/vaca ... dersteuner

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 10:39 



 
Profiel   

Zo, moest flink zoeken maar heb het topic gevonden.

Helaas zit ik over een paar maand ook weer zonder werk, werk nu op een klantenservice, ondanks dat het alleen maar bellen is heb ik het hier onwijs naar mijn zin, maar helaas ben ik afgewezen voor een vast contract ondanks dat ik weet dat ik de functie goed uitvoer. En na 2 jaar op uitzendcontract moet je er helaas uit.

Het probleem is dat ik absoluut niet weet wat ik wil.. en wat ik nog meer kan. Op dit moment ben ik ook persoonlijk (o.a. mentaal) erg in ontwikkeling en heb ik geen 'ruimte' om dan ook nog een heel uitdagende baan erbij te hebben. Waar ik nu zit is juist zo fijn stabiel, weet dat ik het kan, heb er plezier in, goede sfeer, kan 24 uur werken en met dit loon rondkomen. En ik weet dat ik dat niet snel weer ga vinden.

Zijn er hier mensen met tips om te ontdekken wat je nou echt wil, wat bij je past en wat je kan? Competentietesten, beroepskeuzetesten heb ik al wel vaker gedaan maar vaak komt er dan iets uit dat ik denk van ja.. dit neemt verder niet mee in welke fase van mijn leven ik nu zit, naast dat er niet veel nuttigs uitkomt.

Als laatste studie heb ik secretaresse niv. 3 afgerond, en heb nu vooral ervaring in de klantenservice. Na de studie 2 jaar op een callcenter gewerkt, incl. een jaar op de backoffice(moest weg ivm cijfers die niet voldoende zouden zijn, maar in een periode dat ze heel veel mensen kwijt wilden), daarna een halfjaar bij een uitzendbureau bij contractverwerking maar zat daar niet op mijn plek dus na een halfjaar moest ik weg en toen kwam ik in mijn huidige baan op de klantenservice.
Toch heb ik het gevoel dat ik niet te lang in de callcenterwereld moet blijven hangen omdat ik dan er voor altijd in blijf, aan de andere kant heb ik nu soms al het idee dat ik niets anders meer kan :+

Ik word er niet echt positief van.. Bijna 30 en weet nog steeds niet wat ik wil worden als ik later groot ben :') En zit ik op mijn plek dan moet ik weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 10:02 



 
Profiel   

Air schreef
Zo, moest flink zoeken maar heb het topic gevonden.

Helaas zit ik over een paar maand ook weer zonder werk, werk nu op een klantenservice, ondanks dat het alleen maar bellen is heb ik het hier onwijs naar mijn zin, maar helaas ben ik afgewezen voor een vast contract ondanks dat ik weet dat ik de functie goed uitvoer. En na 2 jaar op uitzendcontract moet je er helaas uit.

Het probleem is dat ik absoluut niet weet wat ik wil.. en wat ik nog meer kan. Op dit moment ben ik ook persoonlijk (o.a. mentaal) erg in ontwikkeling en heb ik geen 'ruimte' om dan ook nog een heel uitdagende baan erbij te hebben. Waar ik nu zit is juist zo fijn stabiel, weet dat ik het kan, heb er plezier in, goede sfeer, kan 24 uur werken en met dit loon rondkomen. En ik weet dat ik dat niet snel weer ga vinden.

Zijn er hier mensen met tips om te ontdekken wat je nou echt wil, wat bij je past en wat je kan? Competentietesten, beroepskeuzetesten heb ik al wel vaker gedaan maar vaak komt er dan iets uit dat ik denk van ja.. dit neemt verder niet mee in welke fase van mijn leven ik nu zit, naast dat er niet veel nuttigs uitkomt.

Als laatste studie heb ik secretaresse niv. 3 afgerond, en heb nu vooral ervaring in de klantenservice. Na de studie 2 jaar op een callcenter gewerkt, incl. een jaar op de backoffice(moest weg ivm cijfers die niet voldoende zouden zijn, maar in een periode dat ze heel veel mensen kwijt wilden), daarna een halfjaar bij een uitzendbureau bij contractverwerking maar zat daar niet op mijn plek dus na een halfjaar moest ik weg en toen kwam ik in mijn huidige baan op de klantenservice.
Toch heb ik het gevoel dat ik niet te lang in de callcenterwereld moet blijven hangen omdat ik dan er voor altijd in blijf, aan de andere kant heb ik nu soms al het idee dat ik niets anders meer kan :+

Ik word er niet echt positief van.. Bijna 30 en weet nog steeds niet wat ik wil worden als ik later groot ben :') En zit ik op mijn plek dan moet ik weg.

https://noorderlink.nl/participanten/ve ... twikkeling Zoiets misschien leuk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 18:40 



 
Profiel   

Welke omgeving zoek je een baan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 20:57 



 
Profiel   

Hoi hoi,

Ik meld me hier ook! In februari ga ik beginnen met een deeltij opleiding bedrijfskunde aan de HvA. Hiervoor ben ik nog opzoek naar een leuke bijpassende baan, stage mag eventueel ook, bij voorkeur in Noord Kennemerland.
Meer info via pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 13:12 



 
Profiel   

Ik meld me hier ook. Na 6 jaar bij een bedrijf gewerkt te hebben, heb ik geen vast contract gekregen. Komende week is mijn laatste week daar.
De afgelopen weken hier en daar wat gesolliciteerd.
En begin deze maand op 2 vacatures. Afgelopen maandag kreeg ik een uitnodiging voor de ene vacature (is met een mbo3 opleiding). En vanmiddag kreeg ik opeens een uitnodiging voor de ander. Voor die heb ik wel pngeveer de opleiding gedaan. Ik heb een iets andere richting gehad met de stages en een gedeelte practica.

Dus echt super spannend!!! *\o/*

Morgen het eerste gedeelte van de selectieprocedure van vacature 1, een open dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 20:30 



 
Profiel   

Ik ben afgestudeerd als ergotherapeut! Dus als iemand in Brabant/Gelderland een leuke vacature weet? :)

Heb zelf ook al wat sollicitaties verstuurd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 20:32 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef


Ja nadeel is maar 18 uur en het notuleren(niet goed in/hekel aan), zork eigenlijk voor minimaal 24 uur ivm. rondkomen en max. 32.
Dankjewel! Zal die site in de gaten houden.

Ineke2: Groningen, maar heb eigen vervoer dus noord Drenthe/Oost Friesland kan opzich ook.

'Simpeler' werk zou ik denk ik ook wel oke vinden, iets als postverwerking oid. Receptioniste lijkt me ook leuk alleen is ook weer heel verschillend bij bedrijven.

Ben vanaf juni dan beschikbaar(wil hier wel bljven tot het eind ivm redelijk hoog brutoloon(overheid), dat ga ik niet zo snel weer vinden en dan kan ik nog wel even een buffer opbouwen. Moet van mezelf ook niet teveel gaan stressen.. duurt nog een paar maanden maar zie er wel tegenop :o Hou ondertussen de vacatures wel in de gaten natuurlijk.


Arabella2000: succes! Voor wat voor functies?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 21:49 



 
Profiel   

Hoi,
Ik heb momenteel een baan, maar ik wil alvast kijken voor een toekomstige baan. Officieel heb ik nog een contract tot zomer 2021 maar m'n baan raadde me aan om me alvast te oriƫnteren voor cursussen die zou kunnen doen tijdens mijn werk bij m'n huidige baan om mijn CV te vergroten. Beetje vaag verhaal misschien..
Zou ik me hier dan ook mogen melden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 22:19 



 
Profiel   

@air: een analistenfunctie (laborant) in het ziekenhuis en de andere sollicitatie is voor op de centrale sterilisatieafdeling in het ziekenhuis. Bij de laatste zit ik bij de laatste 9 van de102 sollicitaties. Nu klaarmaken voor de sollicitatie op de labfunctie. Ben best zenuwachtig. Is toch weer een hele tijd geleden allemaal.

@robinxfellow: je bent zeker welkom. Je kunt je nu dan wel mooi richten op wat je wilt/ meer ervaring opdoen dmv die cursussen. Ik wist 3 maanden van te voren dat ik wat nieuws moest zoeken. Waardoor ik wel op de functies kon solliciteren met wat minder kans om aangenomen te worden ipv de makkelijkere baantjes te kiezen waar ik meteen een baan zou hebben. Ik ben nu in de laatste week voor mijn einde, en ik ga nog even door met op de lastigere baantjes solliciteren.
Pas als ik een tijdje thuiszit ga ik solliciteren op die makkelijkere baantjes.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 08:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 409 van de 415 [ 10357 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 415  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen