Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36768
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 21:30

Woensdag gesprek voor vacature detentietoezichthouder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 21:45

Jammer van die baan bij de politie Rotterdam, Marcella! Maar wat goed dat je woensdag weer op gesprek mag komen. Brieven schrijven kan je dus :j Succes overmorgen!

idinn, fijn! Geen zwart gat na je afstuderen :D

Ik kom ook even binnenvallen, als dat mag! Ik ben bijna afgestudeerd en zoek werk in de culturele sector. Als ik eerdere bijbanen even niet meetel dan heb ik over een paar dagen mijn tweede 'echte' sollicitatiegesprek ooit. Ik knijp 'm al een beetje. Alleen al omdat ik met een slecht getimede keelontsteking mijn stem steeds meer verlies :=

farahtjuh

Berichten: 2031
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: meeden

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 14:17

Hier helaas vanaf 1 januari weer zoekende. Ze willen me graag houden bij mijn huidige baan maar de directie van hogerop wil niet dus einde contract helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 20:42

Pff jeetje dat is wel erg balen!

Culaccino, hoe was je sollicitatie?

Ik ga vanaf komende week 4 dagen/week werken. En ondertussen thesis zien af te ronden. Ben benieuwd :+

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 20:45

Balen Farahtjuh! :(:)

Hier sinds afgelopen week spontaan aangenomen na een fijn, vlot gesprek voor een leuke functie! Ik heb al een baan waar ik minder uren ben gaan werken, maar wil me ondertussen verder ontwikkelen/ontplooien en dit is echt ideaal :) in December beginnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 21:05

Wat rot farahtjuh, dat is wel zuur zeg. Vooral als je collega's zo blij met je zijn. Hopelijk vind je gauw een andere leuke baan. :(:)

idinn schreef:
Culaccino, hoe was je sollicitatie?

Ik ga vanaf komende week 4 dagen/week werken. En ondertussen thesis zien af te ronden. Ben benieuwd :+

Goed, ik ben aangenomen! *\o/* Het lijkt me erg leuk werk en vond het een gezellig gesprek, dus ik heb er veel zin in. Ik moet ook nog mijn thesis afronden; hoop dat ik niet in dezelfde situatie als jij beland. Lijkt me wel pittig om het te combineren. Succes komende week!

Dreamy, wat goed! Ga je het combineren met je andere baan?

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 21:41

Ja, wordt wel een gepuzzel aangezien mijn hoofdjob onregelmatig is.. maar ze wilden het toch graag proberen :D ik ga op mijn vrije dagen of na mijn ene dienst dan door naar de ander. Gaat maar om 16u pw dus dat moet te redden zijn :)

Jij gefeliciteerd :D

Marcella

Berichten: 36768
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 22:01

Balen farahtjuh.
idinn goed nieuws.
Dreamy gefeliciteerd.
culaccino gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Ik zit een beetje in dubio met wat ik wil. Ook betreffende met hoe ik als inhuur zijnde behandeld ben bij de politie Rotterdam. Maar als ik dan weer in Den Haag kijk een totaal andere sfeer en daar word je ook normaal behandelt.

mememe
Berichten: 1766
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Ureterp

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 10:45

Mag ik mij hier ook melden?

Ik ben net afgestudeerd van de opleiding HRM en heb een tijdelijke baan tot 21 december dit jaar. Dus nu ook volop aan het solliciteren, maar helaas steeds afwijzingen op het feit dat ik te weinig werkervaring heb en iemand anders meer had. Hier op het moment niet zo blij mee en zie het somber in dat ik nog wat ga vinden voor eind december, maar misschien zie ik hier nog handige tips voorbij komen :)

kaatje77

Berichten: 10433
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 13:11

Overal inschrijven en wellicht voor een iets lagere functie solliciteren met het oog op doorgroei? En met je cv langs bedrijven waarvan jij denkt dat je daar wel zou willen werken. Zien ze je direct ;)

farahtjuh

Berichten: 2031
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: meeden

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 14:23

Hier in een rollercoaster. Vorige week donderdag te horen gekregen contract stopt. Alle ruimte en hulp gekregen voor sollicitatie gister een gesprek gehad. Wel voor een plekje van een paar maanden en maandag daar beginnen en gister laatate dag gehad. Want de directeur zei kans pakken. Dus voor nu weer even een nieuwe plekje

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 14:46

Ik ben vandaag mijn proeftijd door!
Zo blij met deze nieuwe baan, een totaal andere tak van de procesindustrie, maar ik vermaak me prima. Volgende week hebben we een audit, ben heel benieuwd hoe dat zal gaan, de gehele audit begeleiden is nu mijn werk.

Valerie93

Berichten: 3135
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:41

Ik meld me ook hier aangezien in lastige situatie zit.

Heb het naar mijn zin bij huidige baas maar kans op doorgroei is er niet. Deze baan is 20 uur in week en meer uren niet mogelijk.

Ben nu op zoek naar extra baantje voor 5-10 uur in week alleen dat is al lastig als 25 jarige maar het maakt het nog moeilijker dat ik ene week in ochtend werk en de andere week in de middag. Dit staat gelukkig wel vast.

Maar merk dat dit toch eigenlijk onmogelijk is om iets te vinden wat erop aan kan sluiten

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37282
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 17:57

Vandaag gehoord dat er een vacature in vlissingen is waarvoor vapro a nodig is. Meer weet ik nog niet. Wel is er een bonus voor de medewerker die iemand vindt. Is in de procesindustrie en vermoedelijk ploegendienst. Iemand interesse of ken je iemand?

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 18:55

Ik heb in September te horen gekregen dat ik maar 16 uur per week op mijn huidige werk als verkoopadviseur bij de an wb.

Toen ben ik op vakantie geweest en in oktober zag ik dat ze touringcar chauffeurs zoeken met opleiding en baangarantie. Daar heb ik op gesolliciteerd en heb alle rondes doorstaan :D

betadine

Berichten: 3241
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 12:16

Hier ook een werkzoekende.
Ik word nogal lastig van die uitzendkantoren die bijna dagelijks bellen en me naar hun kantoor proberen te lokken.
Niet dat ik moeilijk ben, maar ik wil niet steeds 30 km rijden om me te gaan voorstellen. Als ik een job op het oog heb bij het betreffende kantoor ligt dat anders, maar die profielenjagers bbbbbrrrrrr

Ondertussrn wel voor 2 verschillende jobs aan het solliciteren. Mijn voorkeur gaat uit naar logistiek.

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 13:50

Dat herken ik. Ik zit in het onderwijs en krijg zelfs telefoontjes van uitzendbureau's in Den Bosch. Of ik even kennis wil komen maken. Sorry, maar zonder concrete vacature ga ik geen uur enkele reis in de auto zitten.

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 10:53

Ik kreeg net een mail van werk dat we nogsteeds flink zoekende zijn naar nieuwe collega’s :)
Het gaat om een functie als luchthavenbeveiliger en je hoeft hiervoor (nog) geen diploma te hebben, die kun je namelijk (ook) behalen via het bedrijf. Je moet wel in een straal van (volgensmij) 30km wonen rondom Schiphol.
Mocht je meer informatie willen, kun je mij altijd PBen ;)

Leeftijd speelt overigens geen rol! Weet wel dat je te maken hebt met onregelmatige diensten!

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 11:06

Dreamy schreef:
Ik kreeg net een mail van werk dat we nogsteeds flink zoekende zijn naar nieuwe collega’s :)
Het gaat om een functie als luchthavenbeveiliger en je hoeft hiervoor (nog) geen diploma te hebben, die kun je namelijk (ook) behalen via het bedrijf. Je moet wel in een straal van (volgensmij) 30km wonen rondom Schiphol.
Mocht je meer informatie willen, kun je mij altijd PBen ;)

Leeftijd speelt overigens geen rol! Weet wel dat je te maken hebt met onregelmatige diensten!

Zo jammer dat het voor mij te ver is! :D Jammer dat het niet voor Eindhoven geldt :=

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:55

Ik werk nu ongeveer een half jaar bij de Mac. Er is dus niet aan personeel te komen!

Zoveel mensen die geen werk kunnen vinden. Ok geen droombaan maar het is werk toch?

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:29

kohtje schreef:
Ik werk nu ongeveer een half jaar bij de Mac. Er is dus niet aan personeel te komen!

Zoveel mensen die geen werk kunnen vinden. Ok geen droombaan maar het is werk toch?


Klopt ik heb er ook bijna 2 jaar gewerkt. Kon altijd wel heel veel werken met uitzondering van de vakanties.
MC zoeken ze altijd en overal mensen :) en mijn voordeel was dat ik nog een beetje dagen kon eisen en uren ook :o zeker ochtenden en overdag zochten ze altijd mensen.

farahtjuh

Berichten: 2031
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: meeden

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 14:11

Dinsdag weer 2 gesprekken bij uitzendbureaus. Ben heel benieuwd. Wel gister ook gebeld door het huidige uitzendbureau hoe het gaat Enzo maar omdat ik tijdelijk die plek invul voor iemand met een burn-out en ik niks weer van hoe en wat ben ik gewoon verder gaan zoeken. En dat vond ze toch wel een beetje apart en gaat maandag direct intern overleggen tja zoek gewoon een plek voor langere tijd en waar ik zelf ook nog veel van kan leren. Das toch niet erg

kaatje77

Berichten: 10433
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 16:09

Ik heb vandaag mijn contract getekend!!! Na bijna een jaar voor het uzb te hebben gewerkt. Iets meer geld en super secundaire voorwaarden. Het is niet naast de deur. Maar hopelijk zit ik tot mijn pensioen onder de pannen

Marcella

Berichten: 36768
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 16:18

Gefeliciteerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 17:55

Gefeliciteerd!!

Farahtjuh, logisch dat je beetje rond kijkt in die situatie..

Mijn leidinggevende vroeg laatst hoe het solliciteren ging (studeer volgende maand af en kijk rond voor iets gerelateerd aan mijn studie). Najah nog niks leuks gezien, vond die fijn te horen, want hij wilde me graag nog even houden _O-

Zie ik afgelopen week toevallig een leuke functie die past bij mijn afstudeerrichting en niveau.. binnen het bedrijf waar ik nu werk :+