Hallo Jumbo!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nardxash

Berichten: 4012
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 17:39

Ik werk inmiddels ook al weer 3 jaar bij de jumbo.
Eerst 2 jaar brood en nu 1 jaar op de slagerij.
Ik moet nog een vaste aanstelling krijgen althans daar hoop ik op.
Anders is het augustus voorbij

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-18 17:44

Ooh dat is wel een prettig vooruitzicht.

Heb via de site gesolliciteerd, heb mijn gegevens ingetypt en drukte toen op volgende en toen was het al spontaan verzonden? Dus vond dat nogal vreemd.. En ook bang dat het niet goed gegaan is, maar om het nog een keer te doen :')

Fira

Berichten: 1953
Geregistreerd: 30-10-08

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 17:46

Heb je wel je motivatie en cv kunnen uploaden? Anders zou ik het nog een keer doen of er even een belletje aan wagen. :)

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-18 17:47

Nee ook niet, en dat vond ik zo raar, of ik heb super scheel gekeken..

Ik kijk er zo nog wel eventjes naar.
Eerst andere dingen regelen..

Edit;

Afbeelding

dit was er alleen..

jahoorisgoed

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 18:25

Ik werk ondertussen alweer 6,5 jaar bij Jumbo :') begonnen achter de kassa, doorgegroeid naar de informatiebalie en vorig jaar een jaar eerste medewerkster geweest. Nu ben ik weer begonnen met studeren en weer ‘gewoon’ achter de balie, al ben ik in de praktijk eigenlijk nog steeds eerste medewerkster aangezien er nog geen vervanger is :) inmiddels dus ook een contract voor onbepaalde tijd, dus ik zit er wel goed voorlopig :j

Sterreke geef de hoop niet op, wij nemen soms ook oudere mensen aan en zeker als het oud werknemers zijn. Onder het mom van: die hoef je niet helemaal opnieuw in te werken, die weten al hoe het allemaal gaat en we weten al wat we aan ze hebben. Ik duim voor je +:)+

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-18 19:12

Jaa ik hoop het echt!
Ik zou het weer super leuk vinden om weer te beginnen, ik vind het alleen zo raar dat ik niks van een motivatie of een cv kon doorsturen, want nu weten ze praktisch niks van me.. (behalve mijn naam,e-mail en leeftijd)

Maar goed, anders bel ik binnenkort wel.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 19:27

Volgens mij is dat wel vaker zo bij jumbo? Ik heb toen ook via de site gesolliciteerd, maar kan me eigenlijk niet herinneren of ze ook om motivatie enzo vroegen.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 19:31

Hier ook nog steeds een jumbo medewerker!

Werk er inmiddels 5 jaar. Waarvan ik er 3 maanden tussen uit moest vanwege contractverlenging.
Inmiddels een vast contract en sta ik 32 uur per week op de vleeswarenafdeling.

Ben dit schooljaar ook begonnen aan een opleiding binnen Jumbo.

jahoorisgoed

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 20:23

sterreke98 schreef:
Jaa ik hoop het echt!
Ik zou het weer super leuk vinden om weer te beginnen, ik vind het alleen zo raar dat ik niks van een motivatie of een cv kon doorsturen, want nu weten ze praktisch niks van me.. (behalve mijn naam,e-mail en leeftijd)

Maar goed, anders bel ik binnenkort wel.

Hmm ja zou het inderdaad even in de gaten houden... voor zover ik weet moeten onze sollicitanten via de site een soort CV invullen (praktische gegevens, school, werkervaring, hobby’s etc) waarbij er ook een kopje ‘motivatie’ is. Al bestaat die motivatie meestal uit één woord, namelijk ‘geld’ :')

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-18 20:33

marindexo schreef:
sterreke98 schreef:
Jaa ik hoop het echt!
Ik zou het weer super leuk vinden om weer te beginnen, ik vind het alleen zo raar dat ik niks van een motivatie of een cv kon doorsturen, want nu weten ze praktisch niks van me.. (behalve mijn naam,e-mail en leeftijd)

Maar goed, anders bel ik binnenkort wel.

Hmm ja zou het inderdaad even in de gaten houden... voor zover ik weet moeten onze sollicitanten via de site een soort CV invullen (praktische gegevens, school, werkervaring, hobby’s etc) waarbij er ook een kopje ‘motivatie’ is. Al bestaat die motivatie meestal uit één woord, namelijk ‘geld’ :')



Zeg niet dat jullie ze dan ook echt aannemen :')

Ja ik heb het geld nodig, dat is ook wel een grote reden, maar ik moet ook iets te doen hebben, anders zit ik tot september vrij weinig te doen haha.

Ik hou het idd dan nog eventjes in de gaten en bel anders die kant wel op :) laat ook wel iets van motivatie zien denk ik :)

Het enige waar ik dan wel weer aan twijfel is mijn haarkleur, ik ben model en heb daardoor nog wel eens aparte kleurtjes. Ik zou het dolgraag weer richting blond willen verven, maar mij kapper heeft pas 3 april plek :Y)

jahoorisgoed

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 08:56

We hebben wel eens mensen aangenomen die zo’n motivatie geschreven hadden, maar dat bleken niet echt de beste werknemers :') dus dat doen we niet meer. Al is geld natuurlijk wel de grootste reden dat we allemaal bij de Jumbo gaan werken, ik ken weinig mensen wiens droombaan is om in de supermarkt te werken haha.

Haarkleur is helemaal afhankelijk per filiaalmanager. Onze vorige filiaalmanager accepteerde eigenlijk alleen de standaard blond-bruin-zwart en met veel moeite rood. Mensen met een andere haarkleur werden wel aangenomen, maar onder de voorwaarde dat ze het weer een ‘normale’ kleur verfde. De huidige filiaalmanager vind eigenlijk alles prima, zolang je er verder maar verzorgd uitziet en je werk goed doet. Een collega had haar haar pastel roze geverfd en het enige wat hij daarop zei was: ‘hey jij hebt je haar geverfd, staat goed.’ Heb het zelf ook roze, groen en blauw gehad en daar heb ik nooit een opmerking over gehad :)

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-18 13:55

Nou dan hoop ik stiekem dat ik iemand zou krijgen als jouw 2de filiaalmanager haha.

Ik zit elke dag die website te checken, maar ik blijf het vaag vinden lol

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-18 15:39

Ik denk trouwens dat ik maar even mijn cv + motivatie ga uitdraaien en naar de desbetreffende jumbo breng. Moet toch die kant op. Studenten ov stopzetten ;(

Sassii

Berichten: 1614
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 08:18


biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 08:23

Ohh wat leuk een jumbo topic !
Ik werk er nu ander half jaar op de brood afdeling en kassa . Heerlijk om bij deze jumbo te werken !

Overvallen en stelen valt me op dat het de laatse tijd echt veel gebeurd

jahoorisgoed

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 12:28

Sassii schreef:
Nou jongens,

Ik ben gisteren voor de tweede keer bij de jumbo overvallen. De eerste keer was 3 jaar geleden bij mij aan de kassa, en gisteren was het bij mij aan de servicebalie.... :'(

https://www.google.nl/amp/s/www.rtvnoor ... arresteerd

Wat naar! Sterkte :(:)

Wij hebben dat helaas ook al drie keer meegemaakt in het filiaal (ik was wel op de afdeling maar het was 'gelukkig' nooit bij mijn kassa/de balie). Bij ons werd er slachtofferhulp aangeboden, dat heeft voor een aantal mensen enorm geholpen! Als je erover wil praten staat mijn pb box altijd open :)

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 13:54

Heeeeeel oud topic weer.

Maar ik werk weer sinds 3 weken bij de Jumbo! Heb in 2014-2016 als caissière gewerkt, nu op de bakkerij :D

Ons filiaal is deze week open gegaan en heb dus de verbouwing meegemaakt. Vond het erg leuk, maar kijk wel uit naar het daadwerkelijke werken :)

Morgen mooi op tijd beginnen, namelijk 6 uur.

Zijn vast nog wel meer mensen die (nog) bij de Jumbo werken?

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 13:55

Yes hier ook een bakker. Wij beginnen ook om 6u idd.

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 13:58

Oh echt standaard? Wel vroeg hoor :o

Wij alleen de week van de opening. Anders gewoon om 7. Zijn jullie dan een groot filiaal? Wij zijn best klein. Formaatje buurtsuper zegmaar.

Toevallig had ik een sollicitatiegesprek met een oude leidinggevende van me, dus dat was een erg gezellig gesprek ;)

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 14:01

Ja iedere dag om 6u alleen zondag een uurtje later. Om 6u komt gelijk de broodvracht bij ons. Wij zijn idd wel het grootste filiaal in de omgeving

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 14:32

Oh heftig! Bij ons beginnen we dus maandag t/m zaterdag om 7. En zondag om 11.

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 17:38

Hier ook nog steeds werkzaam op de broodafdeling bij jumbo en wij beginnen ook om 6 smorgens!

Ipsilonka

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 17:42

In onze winkel begint het brood op zaterdag om 6 en de rest van de week om 7 uur

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 18:16

Heel veel brood medewerkers! Gezellig! Echt alleen op de bakkerij of ook op het vlees? Ik alleen op het brood, maar word wel ingewerkt op het vlees, zodat ik eventueel in kan vallen.

Ipsilonka

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Hallo Jumbo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:36

Ik ben eigenaar van de winkel, dus ik doe alles