Werken bij de politie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Re: Werken bij de politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 23:20

Leuk! Welk team ga je he blauwe maand doen?

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 12:54

Melissa schreef:
Leuk! Welk team ga je he blauwe maand doen?


Ik kom te werken in Zuid de Pijp :)

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Re: Werken bij de politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 13:07

Leuk gebied! Ga je vast nog wel eens tegenkomen dan :-)

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 19:19

Phoe dat was 'm dan... Kon m'n ogen vrij snel al openen, maar m'n huid, whoee :=

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 22:11

Hoe gaat het met iedereen?
Veilig de feestdagen doorgekomen?

Deb100
Berichten: 190
Geregistreerd: 07-01-07

Re: Werken bij de politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 23:17

Ik zou graag wat praktische informatie willen over de politieacademie (Amsterdam) en de overstap van ander werk naar politiewerk. Wie heeft hier ervaring mee en mag ik via PB benaderen? Alvast bedankt :)

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 01:16

@Deb100 mij mag je een pb sturen, maar ik ben al iets van 8 jaar van de academie af :') en sindsdien is er veel veranderd qua opleiding

Er is ook veel informatie te vinden op http://www.kombijdepolitie.nl

Deb100
Berichten: 190
Geregistreerd: 07-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 09:44

Melissa schreef:
@Deb100 mij mag je een pb sturen, maar ik ben al iets van 8 jaar van de academie af :') en sindsdien is er veel veranderd qua opleiding

Er is ook veel informatie te vinden op http://www.kombijdepolitie.nl


Dank voor je snelle reactie. Dan is het misschien handiger om te informeren bij mensen die de opleiding nu nog doen of net hebben afgerond. De site is bekend en heb ik goed uitgeplozen, maar op mijn specifieke vragen kan ik geen antwoord vinden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Werken bij de politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 09:47

Ik heb de nieuwe opleiding gedaan, maar niet in Amsterdam. Je mag me pb’en als je wil.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 09:48

Melissa schreef:
Hoe gaat het met iedereen?
Veilig de feestdagen doorgekomen?


Ik heb niet gewerkt met de feestdagen, zit nog altijd in de ziektewet helaas.

Maar ben ook benieuwd hoe het met iedereen is. Hoe waren jouw feestdagen Melissa?

Deb100
Berichten: 190
Geregistreerd: 07-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 10:18

Druif_01 schreef:
Ik heb de nieuwe opleiding gedaan, maar niet in Amsterdam. Je mag me pb’en als je wil.


Super! Ik heb je een pb gestuurd.

Nog anderen bij wie ik mag informeren?

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 11:52

Ik zit nu op de academie in Amsterdam en heb eerst een andere baan gehad, je mag pb'en als je wilt :)

Hier zit ik nu in de blauwe maand! :D
Dus met de feestdagen niet gewerkt ;)

Deb100
Berichten: 190
Geregistreerd: 07-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 13:44

witroosje schreef:
Ik zit nu op de academie in Amsterdam en heb eerst een andere baan gehad, je mag pb'en als je wilt :)

Hier zit ik nu in de blauwe maand! :D
Dus met de feestdagen niet gewerkt ;)


Ik heb jou ook een pb gestuurd :)

NZ92

Berichten: 3171
Geregistreerd: 23-06-09

Re: Werken bij de politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 18:51

Ik zit ook op de academie in Apeldoorn! En heb ook hiervoor ander werk gehad :)

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:34

Druif_01 schreef:
Melissa schreef:
Hoe gaat het met iedereen?
Veilig de feestdagen doorgekomen?


Ik heb niet gewerkt met de feestdagen, zit nog altijd in de ziektewet helaas.

Maar ben ook benieuwd hoe het met iedereen is. Hoe waren jouw feestdagen Melissa?


Goed. Wel gewerkt, maar was rustig. Balen dat je nog steeds in de ziektewet loopt. Hoe gaat het nu?

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:34

witroosje schreef:
Ik zit nu op de academie in Amsterdam en heb eerst een andere baan gehad, je mag pb'en als je wilt :)

Hier zit ik nu in de blauwe maand! :D
Dus met de feestdagen niet gewerkt ;)



Spannend! Op straat is toch wel het leukste :-)

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Werken bij de politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 21:20

Hier nog steeds bij de teamrecherche. Druk op zoek naar iets anders maar geen idee wat ik wil.

power1997

Berichten: 1541
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 23:22

Hoi! Ik lees hier al een tijdje mee. Ik studeer Integrale Veiligheidskunde en werk hiervoor ook veel samen met politie. Op dit moment doe ik een onderzoek naar het effect van de mentale weerbaarheidstraining bij de opleiding in Drachten. Zijn er toevallig mensen die hun opleiding hier volgen/gevolgd hebben en mij zouden willen door het invullen van deze enquête?

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link

Daarbij blijf ik zeker volgen. Ik ga vanaf februari m'n scriptie/eindstage doen bij Korps Caribisch Nederland, en daarna hoop ik te kunnen solliciteren op een functie als politiekundige of recherche :)

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 09:56

Melissa schreef:
Goed. Wel gewerkt, maar was rustig. Balen dat je nog steeds in de ziektewet loopt. Hoe gaat het nu?


Het gaat heel langzaam wat beter, maar ik ben er nog lang niet, helaas. Het is een lang traject wat ik echt zwaar onderschat had.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 09:57

L_iek schreef:
Hier nog steeds bij de teamrecherche. Druk op zoek naar iets anders maar geen idee wat ik wil.


Dat is lastig. Ben je intern of extern op zoek?

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 13:32

Druif_01 schreef:
L_iek schreef:
Hier nog steeds bij de teamrecherche. Druk op zoek naar iets anders maar geen idee wat ik wil.


Dat is lastig. Ben je intern of extern op zoek?


Extern. Heb het wel gezien bij deze organisatie. Goed rondkijken nu maar.

Annabel

Berichten: 4868
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Werken bij de politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 13:08

Wat leuk, wat meer activiteit :) !
Ik begin over ongeveer een week aan Tertiel 3. Werktertiel dus! mega veel zin in!
Zitten hier nog collega's van rdam zuid?

bokker01

Berichten: 94
Geregistreerd: 08-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:29

Hoi hoi! :) Ik zit te overwegen om te solliciteren bij de politie! Ik heb alleen nog een vraag over de selecties, ik ben gisteren naar de Hans Anders geweest om te checken of ik aan de visuseisen voldoe, het was een beetje een aparte man en meneer trok erg snel zijn conclusie dat het niet kon met mijn ogen. Ik draag lenzen links is de sterkte -2.75 en rechts -3,00. Ik vertrouwde het niet helemaal en ik ben vandaan naar de Eye Wish opticien geweest om het daar ook te laten checken, daar kwam uit dat het waarschijnlijk geen probleem zal zijn, alleen wist hij niet zeker of ik zonder lenzen de 0,25 zou halen maar verwachtte hier geen problemen bij eigenlijk. Nu is mijn vraag; zonder bril/lenzen hoe ver is de afstand dat je iets moet oplezen? Op de site staat: ongestoorde visuele waarneming van objecten op een afstand van meer dan 60 centimeter, maar hoe ver is de afstand dan? 60 cm, 2 meter, 5 meter? Ik denk dat ik 60 cm nog wel zou halen maar met 2 meter afstand word het lastig :o. Kan iemand mij hier mee helpen of lees ik het nou zelf verkeerd?

Annabel

Berichten: 4868
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 14:36

bokker01 schreef:
Hoi hoi! :) Ik zit te overwegen om te solliciteren bij de politie! Ik heb alleen nog een vraag over de selecties, ik ben gisteren naar de Hans Anders geweest om te checken of ik aan de visuseisen voldoe, het was een beetje een aparte man en meneer trok erg snel zijn conclusie dat het niet kon met mijn ogen. Ik draag lenzen links is de sterkte -2.75 en rechts -3,00. Ik vertrouwde het niet helemaal en ik ben vandaan naar de Eye Wish opticien geweest om het daar ook te laten checken, daar kwam uit dat het waarschijnlijk geen probleem zal zijn, alleen wist hij niet zeker of ik zonder lenzen de 0,25 zou halen maar verwachtte hier geen problemen bij eigenlijk. Nu is mijn vraag; zonder bril/lenzen hoe ver is de afstand dat je iets moet oplezen? Op de site staat: ongestoorde visuele waarneming van objecten op een afstand van meer dan 60 centimeter, maar hoe ver is de afstand dan? 60 cm, 2 meter, 5 meter? Ik denk dat ik 60 cm nog wel zou halen maar met 2 meter afstand word het lastig :o. Kan iemand mij hier mee helpen of lees ik het nou zelf verkeerd?

Uhhh, dat is een goeie. Ik meen te denken dat het sowieso niet meer is dan 2 meter. Is gewoon in zo'n afspraken kamertje bij de dokter. Misschien dat je even een belletje kan doen naar het recruitment/KLM health services?

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Werken bij de politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 16:44

Ik heb lenzen, maar heb de visuseis gewoon gehaald. Je moet dichtbij en veraf lezen tijdens de selectie.