Enquete onderzoek naar wat jongeren leuk vinden op camping!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CupCakes_

Berichten: 3320
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Enquete onderzoek naar wat jongeren leuk vinden op camping!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-18 21:10

Hoi allemaal!

Eerst excuses voor deze kromme titel, maar het paste er niet helemaal in :+

Voor mijn niveau 4 opleiding Toerisme moet ik een afdelingsplan maken over mijn stage bedrijf. Daar moet ik ook een nieuw product bedenken of een bestaand product verbeteren. Ik ga een recreatie programma maken gericht op de doelgroep jongeren.

Deze enquĂȘte mag door iedereen ingevuld worden! Jullie zouden mij daar heel erg bij helpen.

https://www.enquetesmaken.com/s/d1835ef

Dankjewel alvast!

Liefs, Willemijn

Tips zijn altijd welkom!

san4nie
Berichten: 3560
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Enquete onderzoek naar wat jongeren leuk vinden op camping!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 21:25

Wie vallen er voor jou precies onder jongeren? Degene die nog met ouders mee gaan, een feestvakantie in een groep, of een jong stel?

CupCakes_

Berichten: 3320
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-18 22:08

san4nie schreef:
Wie vallen er voor jou precies onder jongeren? Degene die nog met ouders mee gaan, een feestvakantie in een groep, of een jong stel?



Goede vraag die je stelt! De jongeren/pubers zie ik t/m 18 jaar. Dat is de groep die vaak nog met de ouders mee komen op vakantie, vooral ook vanwege die alcoholwet waardoor 16 jarigen niet meer op 'zuipvakantie' kunnen. Deze groep gaat daardoor langer met hun ouders mee op vakantie.

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Re: Enquete onderzoek naar wat jongeren leuk vinden op camping!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 22:11

Ik ben 20, mag ik hem dan invullen? :P

san4nie
Berichten: 3560
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 22:39

CupCakes_ schreef:
san4nie schreef:
Wie vallen er voor jou precies onder jongeren? Degene die nog met ouders mee gaan, een feestvakantie in een groep, of een jong stel?



Goede vraag die je stelt! De jongeren/pubers zie ik t/m 18 jaar. Dat is de groep die vaak nog met de ouders mee komen op vakantie, vooral ook vanwege die alcoholwet waardoor 16 jarigen niet meer op 'zuipvakantie' kunnen. Deze groep gaat daardoor langer met hun ouders mee op vakantie.


Helder! Dan ga ik hem niet invullen. Hoewel ik mezelf ook nog steeds jongere vind, heb je dan voor je onderzoek niks aan mijn antwoorden. :+