Eind examens 2018

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Summerfly

Berichten: 2903
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 22:35

Jeetje wat hebben jullie allemaal hoge punten zeg :oo denk dat ik al heel blij mag zijn met 45 van de 78 punten, maar denk dat het zelfs wel lager zal liggen.

Anoniem

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 22:41

Moet wel zeggen dat dit extreem zeldzaam
is hoor, m’n eerste cijfer in de bovenbouw voor wiskunde was een 2.4 :=. Hopelijk is de n term wel boven de 0, een 8.4 is leuker dan een 7.4 haha.

Aah maar met 45 red je het ook toch? Dan heb je iig een 5.2! Keep it positive :(:)!

Summerfly

Berichten: 2903
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 22:46

Met n-term 0 een 5.2? Dan red ik het wel haha :P. Het zal voor mij allemaal best meevallen, twijfel gewoon snel aan mezelf en ben gewoon niet zo goed in wiskunde. Maar komt goed! Morgen geschiedenis, hopelijk gaat dat een beetje lekker.

Anoniem

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 23:33

Met n=0 heb je met 45 punten als het goed is een 5.2 ja! Komt vast helemaal goed.

Aaah morgen GS ja, ben aan de ene kant bang voor wat er gaat komen want ik heb niet bijster veel geleerd maar aan de andere kant heb ik altijd rond de 7 gehaald dus ik hoop dat er een voldoende in zit! Als ik een 3.6 haal sta ik alsnog een 5 dus dat komt hopelijk goed! Met een 6.6 sta ik een 7 gemiddeld dus daar gaan we voor.

Succes morgen ladies!

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 10:17

Zo net mijn laatse examen gehad en ik kan zeggen zomervakantie !

Alhoewel ik denk dat ik herkansing moet gaan doen haha . Net aardrijkskunden gehad manman echt moeilijk alles ging over t zelfde en natuurlijk net t gene waar ik minder goed bij ben . baalde echt want ben er echt goed in behalve wat ik kreeg op examen

Anoniem

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:52

Jeetje zo snel al? Wel fijn, geniet er van!

AK komt vast wel goed! Wie weet krijg je een hoge n-term :).

Net GS gemaakt (vwo) en ik weet niet goed wat ik er van moet vinden. Vond 'm best lastig eerlijk gezegd, wat jullie?

Keizerinnnn

Berichten: 1221
Geregistreerd: 09-09-15

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:58

Ik net gs havo. Ik vond hem mee vallen paar pittige vragen en (gelukkig) weinig kenmerkende aspecten. Ik ga het niet nakijken geeft voor mij alleen maar stress haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:01

Nog meer mensen van het vmbo die zo wiskunde hebben?
Man wat ben ik zenuwachtig. Ik denk altijd dat wiskunde mijn slechtste vak is omdat ik daar mijn eerste keer klas 3 een 2,9 op stond. :+
Sta nu een 7,6 gemiddeld. Dus ik moet het gewoon kunnen.

Heeel veel succes weer iedereen vandaag!!

nienke555

Berichten: 4933
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:16

Lauriannnn schreef:
Ik net gs havo. Ik vond hem mee vallen paar pittige vragen en (gelukkig) weinig kenmerkende aspecten. Ik ga het niet nakijken geeft voor mij alleen maar stress haha

Hier vwo geschiedenis... Ik vond dat wij juist veel kenmerkende aspecten haha :P


Anoniem schreef:
Jeetje zo snel al? Wel fijn, geniet er van!

AK komt vast wel goed! Wie weet krijg je een hoge n-term :).

Net GS gemaakt (vwo) en ik weet niet goed wat ik er van moet vinden. Vond 'm best lastig eerlijk gezegd, wat jullie?

Ik weet het inderdaad ook niet zo goed... Hij ging niet slecht, maar ook niet geweldig.

Summerfly

Berichten: 2903
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:35

Ja hij was pittig en veel kenmerkende aspecten! Had die echt slecht geleerd dus dat ging niet zo goed bij mij :o. Hij was erg lang ook vond ik. Ik zat ook erg te twijfelen over die vraag van het binnenlandse probleem in de DDR, ik dacht probleem? Welk probleem? Ben maar voor armoede gegaan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:36

Ja we hadden echt veel KA’s! Balen want die ken ik niet zo goed. Nouja, we zien het wel.

nienke555

Berichten: 4933
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:48

Summerfly schreef:
Ja hij was pittig en veel kenmerkende aspecten! Had die echt slecht geleerd dus dat ging niet zo goed bij mij :o. Hij was erg lang ook vond ik. Ik zat ook erg te twijfelen over die vraag van het binnenlandse probleem in de DDR, ik dacht probleem? Welk probleem? Ben maar voor armoede gegaan :')

Ik dacht het leegstromen van de DDR... (Dat de oost-Duitse burgers naar het Westen gaan.)

Anoniem

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:58

Dat heb ik ook ingevuld inderdaad. Wist het anders ook niet. We zijn niet de enige die het een mwah-examen vinden, er waren zelfs betraande gezichten heb ik gelezen op internet... Laten we hopen op een hoge n-term!

Tortilla

Berichten: 474
Geregistreerd: 30-05-14

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 13:03

Mag ik mij hier ook melden? VWO eindexamen.

Maandag Wiskunde A gehad, vond het opzich geen heel moeilijk examen maar zat helaas heel weinig in van de delen die ik echt heel goed geoefend had.
Vandaag geen examen.

Wyb_ster

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 13:33

nienke555 schreef:
Summerfly schreef:
Ja hij was pittig en veel kenmerkende aspecten! Had die echt slecht geleerd dus dat ging niet zo goed bij mij :o. Hij was erg lang ook vond ik. Ik zat ook erg te twijfelen over die vraag van het binnenlandse probleem in de DDR, ik dacht probleem? Welk probleem? Ben maar voor armoede gegaan :')

Ik dacht het leegstromen van de DDR... (Dat de oost-Duitse burgers naar het Westen gaan.)


Dat had ik ook!! _/-\o_

Ik vond de vragen wel okay, maar de toets aan de lange kant. Ik kreeg echt tijdsnood en toen ben ik het heel kort en bondig op gaan schrijven en dan is je antwoord niet meer compleet -O-

Ik vond de tweede volgorde vraag ook echt lastig....
En ik vond de inleidingen bij de vragen misleidend, kwam vaak een heel andere vraag dan je zou verwachten met zo'n inleiding...

Hopen voor een beetje leuke N-term, maar dat zal er wel niet in zitten :(:)

Summerfly

Berichten: 2903
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 13:50

Ohja het leegstromen van de DDR, dat zal het idd wel geweest zijn haha :P stom dat ik daar niet aan gedacht heb!

Keizerinnnn

Berichten: 1221
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 14:43

Wyb_ster schreef:
Dat had ik ook!! _/-\o_

Ik vond de vragen wel okay, maar de toets aan de lange kant. Ik kreeg echt tijdsnood en toen ben ik het heel kort en bondig op gaan schrijven en dan is je antwoord niet meer compleet -O-

Ik vond de tweede volgorde vraag ook echt lastig....
En ik vond de inleidingen bij de vragen misleidend, kwam vaak een heel andere vraag dan je zou verwachten met zo'n inleiding...

Hopen voor een beetje leuke N-term, maar dat zal er wel niet in zitten :(:)


Dat vond ik ook bij het havo examen... dacht ik bij de inleiding ja dit onderwerp snap ik goed en kwam er een andere vraag 8)7 Ik had gelukkig geen tijdnood (2.5 uur erover gedaan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 15:44

Nou Frans is ook achter de rug. Heb normaal niet veel moeite met Frans maar vond het echt wel pittige teksten! Ik weet oprecht niet wat voor cijfer ik hiervoor kan verwachten. Zie het wel :)).

Hoe gingen de examens van de rest vandaag?

deksel

Berichten: 3797
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 15:44

Lauriannnn schreef:
Ik net gs havo. Ik vond hem mee vallen paar pittige vragen en (gelukkig) weinig kenmerkende aspecten. Ik ga het niet nakijken geeft voor mij alleen maar stress haha

Same, ging best goed. Wel even snel naar de antwoorden gekeken en ik denk dat ik wel veilig zit.

Engels leestoets vond ik ook wel te doen, wel wat lange teksten in het begin waar ik vrij lastig doorheen kwam. Maar ik denk dat ik daar ook veilig zit.

Juliette

Berichten: 1167
Geregistreerd: 29-12-13

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 15:55

Ik vond Engels best pittig! Heb normaal geen moeite met Engels en had veel oude examens gemaakt, deze viel toch best tegen.. Vooral die tekst over de supermarkten die online goederen gingen verkopen vond ik lastig!

MillyH
Berichten: 640
Geregistreerd: 21-05-14

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:33

Ik heb vandaag Wiskunde gehad (Tl) en vond deze toch wel heel erg moeilijk.
Heb mn punten ff uitgerekend en kom dan op 41 punten uit..
Dat is een 4.7

Ik ben heel benieuwd hoe het bij anderen is gegaan

Anoniem

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:35

Ik had ook wiskunde vandaag (vmbo), ging best goed! Heb even nagekeken en heb echt best veel goed dus ik verwacht gewoon een ruime voldoende. :)

TessaxQuincy

Berichten: 1041
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Eind examens 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:40

Ik ook Wisk TL, ik vond het ook moeilijk, eerste opdrachten gingen nog wel maar daarna :n . Ik ben sowieso al niet goed in wiskunde. Maar we hopen op het beste! :)

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:42

Ik heb vandaag ook Engels gehad en vond hem ook lastiger dan de examens van voorgaande jaren. Er zaten vooral veel lange teksten in en door sommige teksten kwam je heel moeilijk heen. Ik heb gelukkig wel een goed gevoel over, maar dat kan pas over een kwartier bevestigd worden haha

MillyH
Berichten: 640
Geregistreerd: 21-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:43

TessaxQuincy schreef:
Ik ook Wisk TL, ik vond het ook moeilijk, eerste opdrachten gingen nog wel maar daarna :n . Ik ben sowieso al niet goed in wiskunde. Maar we hopen op het beste! :)


De eerste opdrachten gingen inderdaad wel erg goed, maar daarna begon het pas :+
We hopen maar op het beste