Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-20 19:38

Zo kom je nog eens ergens, wat mooi zeg!

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 00:05

Dat is inderdaad het leuke aan de job. Ik heb ook al heel wat 'architectuur' mogen beschouwen. Altijd interessant.

(Al vond ik één van de leukste huizen toch echt het huis met regendouche. De beste douche ooit. :') )

Spoiler:
Voor de duidelijkheid, ik bleef er een week slapen en mocht de douche gebruiken. :+

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:48

Zo dat ziet er goed uit hoor, ja dat is het leuke aan ons werk.

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 11:36

Hebben jullie nog oppas hondjes, hier is een pup van 5 maanden. Een skyterrier,haar baas wist zich even geen raad met haar dus was de vraag of ik met haar aan de slag wilde gaan?
Ze is erg onzeker maar de dingen die ze thuis deed dat doet ze hier niet.

Het is echt een schatje en dinsdag gaat ze naar huis maar ik ga haar echt missen.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 11:40

Wat leuk! Kan je goed met haar overweg?

Ik zat afgelopen 30 dagen helemaal vol. Maxmaal 3huisbezoeken per dag ( 1x4) en het is nu gelukkig wat rustiger. Ik ben ook echt superblij met mijn reviews :D

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 11:48

Ja het gaat goed, gewoon duidelijk zijn. Ik denk dat ze zich bij haar baasje verveeld en dat ze dan rottigjeid gaat uit halen.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 12:53

Maureen95 schreef:
Wat leuk! Kan je goed met haar overweg?

Ik zat afgelopen 30 dagen helemaal vol. Maxmaal 3huisbezoeken per dag ( 1x4) en het is nu gelukkig wat rustiger. Ik ben ook echt superblij met mijn reviews :D


Dat klinkt goed!! Fijn hè goede reviews:D

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 12:58

Jaa :D Ik word er zo blij van :D Het fijne is dat ik nu ook bovenaan sta. Ik heb nog niet de meeste reviews maar ik heb wel het idee dat mensen sneller voor je kiezen.

Afbeelding

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 14:44

Ah super leuk!

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:23

Ik zit op meerdere sites en vaak reageert iemand, ik reageer dan terug. Vaak hoor ik niks terug of pas veel later. Laatst ook iemand op marktplaats, die vroeg me mijn hemd van mijn lijf. Dus ik reageerde steeds terug,opeens hoefde het niet meer.

Daar gaat best tijd in zitten.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-20 10:59

Wat leuk Maureen!! Dat is zeker wel iets waar mensen op letten is mijn ervaring. Het zijn ook echt mooie reviews. Altijd zo leuk om te lezen wat mensen over je schrijven vind ik :)

Marleen, goed zeg dat het hondje bij jou ander gedrag laat zien. Dat zegt ook wel wat lijkt mij! Hoe lang heb je haar gehad dan?

Bij mij was het mega druk. 7 huisbezoeken per dag heb ik gehad bij de drukste dagen, nu valt het wel weer mee. Vanaf half juni tot midden september heb ik eigenlijk elke dag wel een hond in huis. Donderdag komt mijn favoriet; een jonge Viszla reu Jack!

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 13:02

Ze is hier morgen een.week, en ze gaat dinsdag weg.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 14:17

Hier ook veel mooie reviews gehad. Helaas ligt het sinds augustus zo goed als stil. Corona of het feit dat ik nu een euro duurder ben, geen idee.

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 15:37

Ik denk niet dat 1 euro verschil maakt hoor, hier is het ook rustig.Ik sta op meerdere sites en dat werkt wel. Dinsdag komen er 2 malthesers een nachtje logeren die zijn via marktplaats.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 18:46

Mijn account is gedeactiveerd omdat ik niet gereageerd zou hebben op een reservering die nu loopt en er ook staat als zijnde loopt nu >;)

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:40

Weten jullie hoe je als baasje een beoordeling achter kan laten? Mijn klant wilt dat doen maar weet niet waar ze de reactie achter kan laten

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 17:35

Volgens mij sturen ze een mail na de reservering of je een beoordeling achter wil laten?
Maar hoe anders, geen idee eigenlijk..

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 08:39

Via marktplaats een reactie, of hondjes ook kunnen logeren, het om 2 malthesers.Het is voor vandaag en morgen, en of ze hun benches mee mogen nemen. Ik heb niks meer gehoord dus weet ik ook niet of het door gaat?
Het klonk wel serieus maar ik breng vandaag ook de pup naar huis. Gisteren heb ik mijn telefoonnummer nog door gegeven, maar ook daar geen reactie op.

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 18:14

Vind het echt zo raar dat mensen niet even laten weten dat het niet meer nodig is.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 19:33

Heel vervelend als mensen niets meer van zich laten horen. Ik heb dat nog niet gehad. Wel had ik gister een aanvraag. Die mensen wilde net op vakantie gaan en hun oppasser belde af. Dus vroegen ze mij. Ik zat net op mn fiets en toen belde meneer weer af. Oppasser kon toch opeens wel :')

Ik heb nu 2 ontzettende schattige kittens. Ze zijn alleen nog niet helemaal zindelijk. De eigenaren hadden de plekjes laten zien waar ze soms plassen. Dus ik die plekjes controleren. Ligt er gelukkig niets. Toen ik vandaag een rondje door het huis ging maken kwam ik er achter dat ze andere plekjes gevonden hebben. Allemaal plas. Stonk ook ontzettend :=
Maar als ik ze zie smelt mijn hart en is alles weer goed <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 13:41

Ach wat een schatjes, hoe komt het dat ze naast de bak hun behoefte doen weet je dat?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 13:45

Ja ze zijn ook echt heel lief. Ze komen ook altijd lekker knuffelen.

Ik durf niet te zeggen waarom ze naast de bak plassen. Ze hebben 2 bakken ( moeten er eigenlijk 3 zijn) maar plassen achter de bak ipv in de bak. Laatst betrapte ik er ook al eentje op een tas.
Ik pak ze nu nadat ze gegeten hebben gelijk op en zet ze in de bak. Dan gaan ze ook gelijk plassen. Ik denk niet dat het iets medisch is. Ik moet mij maar eens in gaan lezen of ik er wijzer uit kan worden. Wel vies de heletijd dat plas opruimen :')

Macs

Berichten: 7637
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 13:49

Ik heb besloten pawshake op te zeggen omdat we op zoek zijn naar een eigen hondje :)) Omdat jullie nog al wat tegenkomen mag ik hier vast wel een verzoekje doen toch? We zoeken eigenlijk een makkelijk, kleiner type hondje (tot 20kg). Eentje die in is voor lange wandelingen en rustig is in huis. Sociaal naar andere honden en eentje die even alleen thuis kan blijven. Liefst tot 4 jaar, pup ook geen probleem. Mijn vriend werkt thuis (altijd al gedaan) en ik parttime.
Mochten jullie iets tegen komen, laat het me weten. Het is geen gemakkelijke zoektocht hebben we al gemerkt.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 13:51

Wat leuk Macs dat jullie een eigen hond gaan nemen. Dat is toch leuker dan een oppashond :D
Ik weet helaas niks voor je. Maar als ik wat tegenkom denk ik aan je. Heb je nog een voorkeur voor ras?

Macs

Berichten: 7637
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 14:03

Dank dat je mee wilt kijken :) Nee we hebben geen voorkeur voor ras, ook uiterlijk is niet belangrijk. We zijn zelf gek op shelties en dat soort hondjes, maar we zijn vandaag bij een bulldogkruising wezen kijken :P Liever geen buitenlandse hondjes omdat wij dat niet geschikt vinden, maar mocht je er toch eentje zien wat schikt laat het ons weten. :)