Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 55 van de 68 [ 1683 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 68  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Pawshake topic

 
Profiel   

Een zwitserse herder is zeker iets te groot? :') Ik ken iemand die herplaatsers opvangt en een goed huisje voor ze zoekt :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 14:44 



 
Profiel   

Hmm ja enigszins. Wij hebben een 4k appartement (85 m2) en balkon. Wel losloop gebied achter ons huis en het bos dichtbij. Dus zo'n grote hond gaat het hier thuis denk ik niet fijn vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 17:42 



 
Profiel   

Net weer een aanvraag voor volgende week de hele week dagopvang.

Teckel pup van 15 weken.

Ze zijn net even kennis komen maken en dingen bespreken.

Nu afgesproken dat ze Leffe om 06:30 binnen zet in haar bench, dan blijven Skip en ik nog boven op bed want 06:30 is wel héél vroeg om op te staan. Ze wordt dan om 17:30 weer opgehaald. Lekkere lange dag dus.

Zal eventjes puzzelen zijn hoe ik het moet gaan doen met uitlaten, want pupje mag natuurlijk maar 15 minuten wandelen en mijn hond heeft toch wel minimaal 45-60 minuten nodig. Gelukkig kan Leffe goed alleen thuis blijven, dus waarschijnlijk loop ik eerst een rondje park met haar en Skip, om haar dan thuis af te zetten en met Skip verder te lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-20 17:44 



 
Profiel   

mvdende schreef
Net weer een aanvraag voor volgende week de hele week dagopvang.

Teckel pup van 15 weken.

Ze zijn net even kennis komen maken en dingen bespreken.

Nu afgesproken dat ze Leffe om 06:30 binnen zet in haar bench, dan blijven Skip en ik nog boven op bed want 06:30 is wel héél vroeg om op te staan. Ze wordt dan om 17:30 weer opgehaald. Lekkere lange dag dus.

Zal eventjes puzzelen zijn hoe ik het moet gaan doen met uitlaten, want pupje mag natuurlijk maar 15 minuten wandelen en mijn hond heeft toch wel minimaal 45-60 minuten nodig. Gelukkig kan Leffe goed alleen thuis blijven, dus waarschijnlijk loop ik eerst een rondje park met haar en Skip, om haar dan thuis af te zetten en met Skip verder te lopen.


Een wandelwagen of bolderkar :D

Macs, kijk eens bin Happy Pets, Happy You. Die hebben vaak leuke herplaatsers in alle maten en soorten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 12:05 



 
Profiel   

Wat leuk een teckel pup,,ik heb een buggy en een buikdrager voor kleine hondjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 12:42 



 
Profiel   

Ik ben incognito vorig jaar bij een opvang hier in de buurt geweest. De hele huiskamer stond vol benches,allemaal vol. Ze vertelde dat als je je hond kwam af geven hij even in de bench ging omdat de baas dan makkelijker weg kon gaan.

Maar alle benches zaten vol, er hingen kleden over heen en als ze blafte dan werd het kleed opgetild en spoot ze met een plantenspuit. Daar breng je toch je hond niet naar toe, en ik hoor van veel mensen dat er veel oppas adressen zijn die zo werken.
Zelfs een adres weerstaan 10 benches, daar zitten ze de hele dag in en ze vraagt 10 euro per dag.

Dat 1e adres waar ik zelf ben geweest zie ik veel reageren in groepen op Facebook. Het is er ook echt vies brrrr.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 14:02 



 
Profiel   

Amandavd schreef
mvdende schreef
Net weer een aanvraag voor volgende week de hele week dagopvang.

Teckel pup van 15 weken.

Ze zijn net even kennis komen maken en dingen bespreken.

Nu afgesproken dat ze Leffe om 06:30 binnen zet in haar bench, dan blijven Skip en ik nog boven op bed want 06:30 is wel héél vroeg om op te staan. Ze wordt dan om 17:30 weer opgehaald. Lekkere lange dag dus.

Zal eventjes puzzelen zijn hoe ik het moet gaan doen met uitlaten, want pupje mag natuurlijk maar 15 minuten wandelen en mijn hond heeft toch wel minimaal 45-60 minuten nodig. Gelukkig kan Leffe goed alleen thuis blijven, dus waarschijnlijk loop ik eerst een rondje park met haar en Skip, om haar dan thuis af te zetten en met Skip verder te lopen.


Een wandelwagen of bolderkar :D

Macs, kijk eens bin Happy Pets, Happy You. Die hebben vaak leuke herplaatsers in alle maten en soorten.


Tja, maar die dingen zijn niet echt goedkoop. En voor die enkele keer.... heb niet echt zin om dan €200 uit te geven voor een goede wandelkar.

Dan blijft het pupje maar even alleen thuis. Dat heb ik ook aangegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 17:49 



 
Profiel   

Ik vond mijn innopet bij een kringloop voor 35 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-20 20:58 



 
Profiel   

marleen_usar schreef
Ik vond mijn innopet bij een kringloop voor 35 euro.


Dat is inderdaad mooi en geluk hebben.

Maar ook 35 is best geld als je bedenkt dat ik voor het hele oppassen maar €48 krijg. Dan blijft er niets over. Zeker niet omdat ik ook een gordel stukje moet kopen eigenlijk om de hond niet los op de achterbank te vervoeren maar in ieder geval vast...

En nu is het een teckel pup, de volgende keer misschien een rotweiler van 13 jaar die geen uur meer kan lopen en in een 50kg fietskar moet....

Ik ga niet voor elke hond benodigdheden aanschaffen afgesteld voor specifiek die hond.

Want dan blijf ik bezig en gaat oppassen alleen maar geld kosten ipv opbrengen.

Woensdag moet ik ook naar de training met Skip en heb besloten dat de teckel dan maar enkele uren thuis moet blijven. Want 1 uur rijden over de snelweg met hond los op de achterbank zie ik niet zitten en met zn 2en in de kleine achterbak gaat ook niet.

Ik kan nog kijken of haar bench klein genoeg is om voor de voorstoel te staan, of achter de voorstoel.

Maar op de achterbank is gewoon niet veilig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 07:24 



 
Profiel   

Er zullen vaker puppys of oude honden komen als je dit werk wil blijven doen? Dan is 35 euro een investering om je werk makkelijker te kunnen doen. Maar goed pup even alleen laten kan uiteraard ook als het diertje het al gewend is. Dat heb je ongetwijfeld al besproken met de eigenaar.

Moet jouw hond iedere keer een ronde van een uur? Anders kun je ook een beetje schuiven natuurlijk. Dat de overdag kleinere rondjes doet dat de pup niet zo lang alleen hoeft te zijn en dan savonds een grote ronde met je eigen hond te doen. Met zo'n kleintje moet je er toch vaker uit over de dag verdeelt dan met een oudere hond.

Pup een paar uur alleen laten voor je training zou ik alleen doen als de eigenaar er al mee getraind heeft. Het beestje is nu in een vreemd huis wat voor zo'n jong beestje best een ding is. Toen mijn ex en ik op een pup paste zorgden we dat we eigenlijk continu thuis waren. Alleen een half uurtje boodschappen tussendoor doen als het niet anders kon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 08:06 



 
Profiel   

Als ik je zo hoor, wil je wel weinig aanpassen voor een oppas pup. Is t dan verstandig om zulke hondjes aan te nemen..?
Niet smorgens eruit om hondje te ontvangen vind ik zelf echt heel onpersoonlijk.. Je kan altijd nog even terug. Maar goed t baasje gaat er ook mee akkoord, wat voor mij een nee zou zijn als de oppas m'n hondje niet zou ontvangen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 08:34 



 
Profiel   

Ik heb van alles aangeschaft hier komen veel verschillende hondjes en het is een goede investering.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 15:24 



 
Profiel   

Maar jij doet dat ook echt als je volle baan toch..?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 15:29 



 
Profiel   

De pup zou al 6 uur alleen kunnen blijven volgens de eigenaar.

Mijn hond moet 1x per dag een wandeling van 1 uur, dat doe ik liever niet na een hele dag op een pup gepast te hebben.

Ik zal morgen ochtend wel even de pup opvangen en daarna mn bed weer in. Het zijn lange dagen voor de pup van 06:30 tot 17:30. Ook voor mij zijn het lange dagen zo weer een pup in huis. Dus ik zal aardig gesloopt zijn als Leffe weer naar huis is.

De training van mijn eigen hond ga ik niet afzeggen, dat kost me een les A €14,50.... Want wij mogen niet inhalen op een ander moment.

En mijn autotje is gewoon niet groot genoeg om 2 benches kwijt te kunnen in de achterbak.

Ik zal kijken of ik Leffe haar bench ergens veilig kwijt kan in de auto, anders zal ze toch echt 3 uurtjes alleen moeten blijven. Tis 35 minuten heen en 35 minuten terug en 90 minuten les.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 17:35 



 
Profiel   

Ja ik heb het als volle baan dat klopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-20 07:57 



 
Profiel   

Hoe lang mag het ongeveer duren voor iemand op een bericht/aanvraag reageert? Ik heb nog niet eerder gebruik gemaakt van pawshake, maar heb voor a.s. vrijdag dagopvang nodig. Afgelopen vrijdag iemand benaderd via pawshake, gisteren ook maar vast gereserveerd en betaald, maar geen reactie. En omdat het best kort dag is heb ik nu maar iemand anders een berichtje gestuurd, ik hoop dat diegene snel reageert, anders weet ik het ook niet.

Het gaat om een labrador van 6 maanden, omgeving Nieuwegein/Utrecht. Of ergens tussen Nieuwegein en Zoetermeer, want daar moet ik die dag heen. Als jullie nog concrete tips hebben voor een geschikt adresje dan is dat heel welkom (via pb).

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 22:00 



 
Profiel   

Vervelend! Misschien DvD's dierenoppas? Te vinden op Facebook :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 22:05 



 
Profiel   

Op een reservering moet binnen 24 uur gereageerd worden.. En meestal eerst een kennismaking of t klikt..

De meeste pensions bieden ook dagopvang als je niemand kan vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 22:08 



 
Profiel   

24u idd. Beste is gewoon een hoop mensen aanschrijven !

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 23:04 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties! 24 uur dus, dan was deze oppas te laat.

Ik heb iemand anders benaderd en die reageerde vanochtend meteen. Dus het lijkt erop dat het helemaal goed komt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 07:38 



 
Profiel   

Nou ja te laat, je had überhaupt nog geen reactie gehad en toch meteen gereserveerd..
Ik kan ook niet altijd meteen reageren op een berichtje dus als iemand al reserveert voor er contact geweest is, is dat niet slim..

Fijn dat t je iig wel iemand gevonden hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 07:42 



 
Profiel   

Mariposa11 schreef
Nou ja te laat, je had überhaupt nog geen reactie gehad en toch meteen gereserveerd..
Ik kan ook niet altijd meteen reageren op een berichtje dus als iemand al reserveert voor er contact geweest is, is dat niet slim..

Fijn dat t je iig wel iemand gevonden hebt!

Goed om te weten!

Ik vind het wel laat, ze had 3 dagen niet gereageerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 07:51 



 
Profiel   

Er zijn meerdere sites waar je kan reageren o.a Holidog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 08:05 



 
Profiel   

3 dagen niet reageren is inderdaad laat. Ik krijg ook wel eens een direct betaalde boeking, dan is het meestal spoed/last minute en daar reageer ik op zodra ik het zie zodat als ik niet kan de mensen ook direct verder kunnen zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 09:58 



 
Profiel   

Mss is ze wel ziek.. T kan altijd gebeuren dat je wat niet meteen ziet of kan openen..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 11:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 55 van de 68 [ 1683 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 68  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen