Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Galaika

Berichten: 597
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Belgïe

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 14:48

Dankjewel voor jullie reacties. Ik ben erover na aan het denken om een uitlaatservice te beginnen, niet specifiek via pawshake want ik had vernomen dat er een bepaald percentage naar de site zelf gaat? Een hondenpension is moeilijker te realiseren denk ik.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-24 20:45

Ja klopt, 19 procent.
Dit kan je zien als bemiddelingskosten en er zit iets van een verzekering bij in maar daar weet ik het fijne niet van want heb ik nooit mee te maken gehad.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 14:42

Ook in Nederland is er een groot tekort aan dierenpensions, maar ook aan oppas adressen. Bij ons komen alleen hondjes met problemen, onzeker, angst enz. Maar ook met epilepsie, hoog bejaard, doof blind enz. Ook die hondjes willen graag in een huiselijke opvang logeren.

Ik krijg heel veel aanmeldingen, maar ik moet zo vaak nee verkopen.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 19:03

Op welke sites staan jullie nog meer ingeschreven als petsiiter.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 15:05

Logeren is echt veel vraag naar, het is dat ik niet veel ruimte heb maar anders zat ik bomvol.

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 20:16

Even een vraagje... Ik dacht dat je bij Pawshake ook ergens in kon vullen of je een voorkeur hebt qua reu / teefje etc?

Ik ben wel even een beetje klaar met reutjes die binnen lopen te markeren :roll:
Dus ik wilde eigenlijk even instellen dat ik alleen teefje erbij neem, maar ik kan het niet vinden. Heb ik verzonnen dat dit kon? :+

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 21:58

Ik durf het niet te zeggen, maar je kan het in je verhaal zetten?

Macs

Berichten: 7639
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 23:55

Paar jaar geleden kon dat iig wel!

lalala_20

Berichten: 129
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 15:57

Ik denk erover om me aan te melden op Pawshake (of andere sites) als honden oppas. Ik heb zelf een hond die sociaal is naar andere honden, dus het lijkt me leuk om honden bij mij thuis op te vangen. Maar ik vroeg me af, hoe doen jullie dat als je zelf even een boodschap moet doen of bijvoorbeeld wilt gaan sporten? Laat je de oppashondjes dan gewoon even alleen thuis? In de bench of los? Hoe lang maximaal? En vinden baasjes het goed als je een oppashond een of twee uurtjes alleen laat, of bespreek je dat altijd van tevoren?

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 17:00

Ligt er aan hoe lang ze thuis alleen kunnen zijn, ik laat mijn eigen roedel max 5 uur alleen. Dit alles bespreek ik tijdens een kennismaking, ze nemen ook eigen voer mee. Ik heb veel klanten via Facebook en marktplaats. Maar zeker ook via mond op mond reclame.

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 20:40

Inderdaad gewoon bespreken met de baasjes :)
Wij hebben veel vaste gasten, dus ondertussen weet ik wat ik van die honden kan verwachten. In het begin zette ik ook altijd effe een cameraatje aan als ik de eerst keer weg was.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-24 20:52

Als ik bijvoorbeeld 3 weken een hond had in de vakantie dan liet ik deze ook wel eens alleen als ik boodschappen moest doen of iets dergelijks. Anders is het niet haalbaar.
Ik vroeg ook altijd bij een kennismakingsgesprek hoe lang de hond alleen kon blijven. Mensen begrijpen altijd heel goed dat je ook wel eens even ergens heen moet over het algemeen.
Nu helaas geen oppashonden, ik mis het wel!

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 12:34

Ik merk wel dat als er meer honden zijn dat ze dan wel alleen kunnen blijven. Ik snap dat je de oppas hondjes mist, ik vind het altijd heel gezellig om me heen.