Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 17:35

Ik had er hier 1 totaal niet opgevoed ik had ze al eerder gehad maar zonder andere honden erbij.Dat ging wel goed alleen had ik wel een spoedcursus opvoeden.Vrijdag kwam ze weer naar het was niet te doen, ze nam geen seconde rust.Het oudje hier vloog daar door mijn eigen hondje aan. Ik bracht ze naar een vriendin in overleg met haar baas.

Haar baas wil ze niet meer dus is ze met mijn vriendin in overleg om te kijken of ze daar tijdelijk kan blijven? Macs klinkt goed veel plezier.

95Ellen

Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 18:27

Hier gaat het gelukkig inmiddels iets beter, als ik mijn eigen hond heel streng duidelijk maak dat hij niet mag rijden en de pup hem niet lastig laat vallen zijn ze allebei redelijk relaxed. Bedankt voor het meedenken iig allemaal :)

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 18:40

Ja duidelijk zijn kan soms goed werken gelukkig dat het beter gaat.

95Ellen

Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 19:44

Toch blijft mijn eigen hond het wel proberen, zou het verstandiger zijn te blijven corrigeren of zou het ophouden als ik hem gewoon 1x zijn gang laat gaan? Ik weet niet of dit nou bepalen van de rangorde of gefrustreerde hitsigheid is... het zijn allebei reuen

KarmaChansy

Berichten: 6927
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 19:47


marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 21:13

Afbeelding
Ik had vanmorgen heel veel last van de warmte maar nu ben ik weer blij.

KarmaChansy

Berichten: 6927
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 21:25

aww knap koppie, van de week wordt het hier weer boven de 30 graden. Mijn poolhonden zijn echt niet blij zelfs mijn andere oppas chinese crested zijn niet blij :=

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 21:42

Ik heb een vloer ventilator echt heel fijn.

KarmaChansy

Berichten: 6927
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 21:44

ja die heb ik ook gelukkig, en de honden slapen vaak in de badkamer op de tegels :D

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 22:50

Ik had net platte kluifjes uit gedeeld, en het oudje had hem op en die ging onder de tafel liggen. De Westy liep langs en die werd gegrepen, mijn man greep meteen in dus het viel mee. Maar het oudje is op sommige momenten echt een soort van hongerig.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 16:49

Boris is echt een mega leuke hond ik heb echt lol!
Er was vandaag nog een hondje bij voor een middagje, een kleintje geen idee welk ras eigenlijk haha.
Ze hadden elkaar nog niet ontmoet maar ik had al een noodoplossing voor als het niet goed ging. Gelukkig ging het wel goed! En nu komt die volgende week nog vijf daagjes, Boris is er dan nog. Wel gezellig maar waarschijnlijk ook wel druk! Ik heb maar 1 kamer:7 Ben altijd blij als ik alles weer echt goed kan schoonmaken haha.

Hoe gaat het bij jullie?

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 17:34

Ik heb er nu 6 en zaterdag 2 er bij voor een paar uur. Zondag gaat er 1 weg☺met deze warmte zijn ze heel rustig. En mijn uitlaat service komt vandaag 2 keer een uur.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 15:02

Ik krijg een chiwawa voor een jaar .

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 15:04

Een jaar :wow: Hoe is dat zo gekomen?

Ik krijg morgenochtend tot maandagochtend twee honden. Een boxer teefje en een vuilnisbakje. Hele lieve beestjes maar man wat zijn ze druk _O-

StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 15:08

Een jaar?! Dat moet toch haast onbetaalbaar zijn?

De hond die ik nu heb zitten is echt heel braaf. Veel braver dan voorgaande keren. Laat zich corrigeren, kan uitgelaten worden naast een van mijn honden zonder dat ze aanvalt etc.

Macs

Berichten: 7642
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 15:45

Wow een jaar??
Kaus 2 drukke erbij jeetje. En je hebt er zelf al 2 toch :+ Moet er niet aan denken.
StonedRomy fijn dat je een brave hebt!

Hier zijn we echt onwijs fan van de chihuahua kruising. Wat een meeega lief en braaf beestje. Kan je ook lekker mee spelen. Gisteravond laat lekker meegenomen naar het terras, daar ging ie lekker slapen op een bankje. Vond ik een beter idee dan thuis in ons warme huis laten.
Mijn vriend en hij zijn echt beste vriendjes :+: zo leuk om te zien. Die hond loopt 's ochtends super enthousiast naar hem, ruikt even aan mij, en rent weer naar m'n vriend :')
Hij moet nu al een beetje huilen dat hij zondag of maandag wordt opgehaald. ;(

We waren nooit fan van kleine hondjes maar we zien nu wel in hoe makkelijk ze zijn, en met een goede opvoeding echt super leuk en stoer kunnen zijn :))
Het baasje is trouwens ook helemaal top en ze is heel blij dat de kleine machoman het zo goed heeft hier!

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 16:07

Ze gaat een jaar vrijwilligerswerk doen en wil 1200 euro geven.

StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 16:15

Mmm, das dus zo’n 3 euro per dag? Dan neem ik aan dat je nog geld krijgt voor zijn voeding, dierenarts kosten etc? Ik persoonlijk dat het voor dat geld niet doen.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 16:31

Aan welk bedrag denken jullie? Ik heb er nu 6 en morgen komen van 3 uur tot 11 uur in de avond een whippet en dan grippet.

StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 16:40

Ik zou eerst bedenken hoe je het gaat doen met de eigenaar. Stel, hond zijn halsband moet vervangen worden, mag je dan alles kopen en maakt ze het over? Wat voor hond is het? Vlooien/teken druppels en inentingen etc.

Misschien wordt deze hond na een aantal maanden wel zat van de nieuwe honden en begint matcho gedrag te vertonen.

Wat zijn je normale prijzen? Ik begrijp dat je die niet gaat vragen, maar bedenk je hoeveel tijd je per dag bezig bent met een hond van een ander. 3 euro gaat dan niets ‘ vergoeden ‘ zou dan al
Minimaal het dubbele vragen... of 10 euro minimaal per dag.

Hoe oud is het dier?

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 16:42

Dacht dat het niets zou worden maar heb nu toch opeens een aanvraag om 2 a 3x pw langs te gaan bij een kat *\o/*

Blijkt ook nog eens voor langere tijd te zijn omdat die mevrouw vaak weg is.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 22:32

Wat leuk zeg ja aan huis verzorgen is ook leuk en dan langere tijd, leuk hoor voor je. Ik wordt maandag gebeld door de baas van de chiwawa die zit al in het buitenland. Ze wil gewoon betalen wat ik normaal vraag maar ze zegt korting is welkom.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 00:05

Ik ben wel benieuwd hoeveel je normaal vraagt dan? Als je namelijk 20€ aanhoudt zit he op 7300€. Dat is natuurlijk wel heel veel := Maar ik zou het voor 1200€ echt niet doen hoor :n

En inderdaad, heel goed de regels afspreken! Straks breekt de hond een poot bij je, besluit jij de hond in te laten slapen omdat het niet te redden is en heb je gedoe...

Macs

Berichten: 7642
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 10:20

Klinkt voor mij als een zooitje ongeregeld eigenlijk. Ik zou er zelf niet aan beginnen op deze manier..
Tenzij je er rekening mee houdt dat de hond nooit meer weggaat en je zelf voor de dierenartskosten mag opdraaien en je daar tevreden mee kunt zijn.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 10:24

Ze belt me maandag en heeft een bericht terug gestuurd, ze is met haar man aan het overleggen hoe en wat. Het eerste bericht wat ze stuurde was kort maar het 2e bericht was uitgebreid, en ook zegt ze dat ze normale vergoeding willen geven.