Deliquent gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xnaomivdh
Berichten: 552
Geregistreerd: 02-01-13

Deliquent gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-19 19:47

Hi bokkers,

De titel komt misschien een beetje vreemd over, maar voor een opdracht van de universiteit zijn ik en mijn studiegenootje op zoek naar een persoon om te interviewen over zijn/haar deliquente gedrag. Bijvoorbeeld iemand die in zijn/haar jeugd heeft gestolen, iets heeft vernield of andere strafbare feiten heeft gepleegd. Het hoeven geen heftige delicten te zijn of delicten waarbij iemand gepakt is door de politie. Zo'n persoon zit alleen niet in ons netwerk dus vandaar dat ik het via bokt wil proberen :). Het interview is volledig anoniem en gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet gedeeld met derden.

Wij hopen via via in contact te kunnen komen met iemand. Uiteraard kunnen jullie mij ook een pb hierover sturen!

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Deliquent gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 10:20

Ik heb wel wat rottige dingetjes gedaan in mijn vroege puberteit, dus vraag maar raak.

Rakkie123
Berichten: 1158
Geregistreerd: 28-07-19
Woonplaats: Nabij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 10:25

Hier nog een jeugdig delinquent :D
Veel uitgevroten in mijn jeugd en vooral pubertijd.

xnaomivdh
Berichten: 552
Geregistreerd: 02-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-19 20:06

Wat fijn dat er nog enkele reacties zijn gekomen! Inmiddels hebben wij toch binnen ons netwerk een geschikte respondent kunnen vinden. Alsnog bedankt voor jullie aangeboden hulp :)

Excuses overigens voor de spelfout in het woord delinquent, op het moment dat ik het doorhad kon ik het al niet meer aanpassen, oeps

mysa

Berichten: 10485
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 09:05

Maak er delinquent van (met een 'n' er tussen) bij de transcriptie/uitwerking. ;)

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 09:06

mysa schreef:
Maak er delinquent van (met een 'n' er tussen) bij de transcriptie/uitwerking. ;)


Heeft ze al gezegd :D