Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 21 [ 513 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Chauffeurs van bokt.

 
Profiel   

Zo weer lekker on road :)
Sta nu in Sittard te wachten op mijn passagiers en dan via Roermond en Eindhoven naar Didam en daar ben ik om 8 uur klaar. Helaas Red je dit rondje niet op je rijtijd van 4,5 uur, lang leve een bus zonder wc en alle voorzieningen dicht zijn op station.

En de, ik gok zwervers, schrokken zich net te pletter toen ik met de bus het station op draaide :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 04:14 



 
Profiel   

Altijd lekker, ik ga zo ook rijden. Mag eventjes na winschoten en dan nog een tourtje

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 04:46 



 
Profiel   

Zo thuis... Werd nog gebeld of ik een treinstremming Arnhem dieren wilde rijden... Ik zo ja kan wel als die niet te lang duurt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 12:13 



 
Profiel   

Oh lekker, nog even 'wat' uurtjes er bij :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 13:54 



 
Profiel   

Yes indd.
Lekker ook als je 3 uur de slapen heb en half 1 je bed uitgekomen bent en vanaf 2 uur aan het rijden bent hahha :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 14:36 



 
Profiel   

Maar vind je het zelf dan nog verantwoordt om mensen te vervoeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 17:51 



 
Profiel   

Heb eerst op station nog pauze gehad en kunnen eten toen was het goed.
Heb bij de planning ook aangegeven dat het niet te lang moest duren,vanwege de nacht.
En lag gisteravond wel al vroeg op bed, heb wel 7 uur op bed gelegen en mijn middagactiviteiten aangepast gisteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 18:09 



 
Profiel   

Oef ja, dan zit je ook met je nacht uren inderdaad.
Ben blij dat ik daar nu geen omkijken naar heb, komt later wel weer :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 18:20 



 
Profiel   

Lijkt mij lastig als 's nachts niet in je ritme zit, om dan op tijd toch in slaap te vallen.

Op zondag weet ik dat ik eerder moet starten en ga ik op tijd naar bed, maar echt veel eerder val ik niet in slaap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 18:25 



 
Profiel   

In het begin vond ik het heel lastig. Maar hebben airco op de slaapkamer en ik kan het redelijk donker maken.
Manlief gaat of tegelijkertijd naar bed of gaat erin als ik beneden kom.

Woensdag ook ietsjes te lang voor mijn doen opgebleven, wel verantwoord met mensen voor mij en donderdag normale tijd erin voor mij en dan vrijdag goed rust pakken.

Morgen rond 7. 45 vertrekken met de bus dus blijf redelijk vroeg op moeten en maandag om 5.45 in Zwolle staan voor treinstremming.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 19:02 



 
Profiel   

Lekker vroeg inderdaad!

Ik vind het ideaal als ik pas na 8u hoeft te beginnen. Alles voor 7 uur is te vroeg :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 19:10 



 
Profiel   

Mooi op tijd!

die is wel prettig idd. Airco die het doet en de grote van een verlengde sprinter trekt zou ook fijn zijn! En niet alleen voor mij... oh oh naja heeft de maker van de bus niet goed over nagedacht.

Ondertussen heb ik trouwens een keus gemaakt. Blijf bij het bedrijf maar op inhuur basis via een veredeld uitzendbureau/payroll/detacheringbureau... hoe het noemen wilt.
Rust voor nu en lekker door toeren :-)
Ov chauffeur, buurtbus lijkt me ook wel wat. Nu alleen nog even niet, eerst balans.
Tijd voor mijn paardjes en fijne uren. Heeft even geduurd...maar alles komt goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 23:21 



 
Profiel   

Komende week de laatste. Heerlijk!!! Kan zo boos worden dat werkgever dus echt nooit iets vraagt en er vanuitgaande dat ik savonds niets anders te doen heb dan werken. Donderdag dus laatste dag en vanaf 1 aug. Beginnen bij mijn nieuwe baan. Heb er zin in!! Ga leren kranen. Werktijden van 7 tot 16 uur en niets geen overwerk of weekenden. ( of je moet pech krijgen). En niet onbelangrijk 3 loonschalen omhoog. Zo pipo ziet t wel zitten. Heb voorheen ook al in het vuil gezeten en was daar altijd tevreden. Nu ondergrondse containers optillen, legen en schoonmaken. ( in de vrachtwagen zit een spuitinstalatie). Bijrijder zou de buitenkant en onderkant doen dus rijden, hijsen en terugplaatsen. Lijkt me leuk en leerzaam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 05:18 



 
Profiel   

Ahh met een kraan werken leek mij ook leuk.
Heb toen zon 4 daagse cursus ervoor gedaan. Was er toch best goex on.
Vooral geduld was zeer zeer belangrijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 08:09 



 
Profiel   

Wat gaaf pipo!!!!
Heel veel succes en vooral plezier :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 12:25 



 
Profiel   

Jeeej 2 dagen vrij :D
Vandaag gereden tussen station 't Harde en station Zwolle :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 18:50 



 
Profiel   

Als je er gister had gereden had je mijn kids misschien wel in de bus gehad

Donderdag zou mijn laatste dag zijn, maar aangezien ik alweer aardig wat overuren heb gedraaid schei ik er de 10 E smiddags mee uit. Is mijn zoon jarig en is zijn eerste vakantiedag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 20:11 



 
Profiel   

:= oeps, 84 ipv 80... da's een boete van 46 euro....

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-19 14:16 



 
Profiel   

Ik vind die 'kleine' bekeuringen zo duur in verhouding tot grotere overtredingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-19 14:28 



 
Profiel   

Altijd sneu geld!
Ik zet altijd Mn crude controle op 83 misschien een tip? Moet wel kunnen uiteraard

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-19 17:23 



 
Profiel   

Ohh dat is zonde!

Vandaag weer gereden tussen 't Harde en Zwolle als vervanging voor de trein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-19 18:22 



 
Profiel   

Anne_GTI schreef
:= oeps, 84 ipv 80... da's een boete van 46 euro....


Dat is toch een boete in de eerste categorie? Als jij onder de cao ov valt betaald de werkgever die omdat lijnbussen geen geijkte km teller hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-19 10:23 



 
Profiel   

Ik weet niet hoe het met de veluwe zit maar die van Utrecht zijn wel geijkt omdat we een tacho hebben.

En uitzendkrachten hebben ook pech, die mogen ook voor die 1 km te hard dokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-19 10:31 



 
Profiel   

als je teller geijkt is zal je zelf moeten betalen maar ik wist niet dat er in het ov ook geijkt werd, heb altijd begrepen dat elk jaar ijken duurder is dan de boete's betalen voor de baas .

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-19 11:56 



 
Profiel   

Tja, ik snap ook niet dat we tacho's hebben want het is niet alsof die gebruikt worden :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-19 14:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 21 [ 513 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen