Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 21 [ 513 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Chauffeurs van bokt.

 
Profiel   

Haha mooi man beetje de boel opjutten :-)

Volvo alweer terug?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 06:44 



 
Profiel   

Natuurlijk is volvotje weer terug.
Sterker nog ik was erbij toen ze hem repareerde.
Ik kijk namelijk de monteurs te graag op hun vingers.
Plus de garage is 1.5 uur van het snadpunt af waar we altijd laden/vrachtautos staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 07:33 



 
Profiel   

Ik ben vandaag rondje randstad aan het rijden :)
Morgenavond ook rondje randstad 16.00 beginnen.
En vrijdagochtend moet ik 5.00 vertrekken van een locatie in Delft :+ lang leve rij en rusttijden, mag daar dus ook 45 minuten stil staan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 09:23 



 
Profiel   

Kom je dan ook Maasvlakte Waalhaven Jeanine?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 10:20 



 
Profiel   

Nop :)
Vandaag Berkel, Roelofarendsveen, Ridderkerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 10:21 



 
Profiel   

Jammer anders hadden we even kunnen zwaaien :wave:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 10:26 



 
Profiel   

Aargghhhhh
Heb een aan hangertje achter m'n bus en het is krappp om in m'n tijd op de zaak te komen... Dus nu sta ik stil voor 15 minuten en als ik het net niet red ben ik bijna thuis en dan heb ik verschillende stopplaatsen voor ik thuis ben...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 00:48 



 
Profiel   

x_Jeanine_x schreef
Aargghhhhh
Heb een aan hangertje achter m'n bus en het is krappp om in m'n tijd op de zaak te komen... Dus nu sta ik stil voor 15 minuten en als ik het net niet red ben ik bijna thuis en dan heb ik verschillende stopplaatsen voor ik thuis ben...


Gered, dankzij het helpen van een collega met afkoppelen van de aanhanger *\o/*
Morgen, de 24ste rijd ik op dit tijdstip net weer weg :z

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 02:31 



 
Profiel   

Jeej wat een lieve collega.

Ik lig ook net pas in bed. Ben gesloopt :Z

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 03:12 



 
Profiel   

Mag ik mijn ook melden?
Mijn vriend is touringcarchauffeur en is dus dagelijks op de weg te vinden met de bus en hij vind het werk onwijs leuk om te doen,. Het bied veel diversiteit aan van een klas naar de Efteling brengen tot naar het buitenland met oudere mensen voor een paar dagen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 06:18 



 
Profiel   

Ik geloof dat iedereen zich hier mag melden :D

Ik weet niet of ik het hier al eens opgemerkt had maar ik werk samen met een collega op 1 auto.
De collega die ik heb is toch wel vervelend. Denkt dat hij beter en slimmer is etc etc. Teveel om op te noemen hoe irritant hij is.
Ik wou daarom ca 6 weken geleden al een gesprek met de planners erover maar tot op het heden hebben de planners geen tijd.

Nu heeft gisteravond iemand de roldeur van de wasstraat eruit gejaagd met de vrachtauto.
En ik heb vanmorgen bij de eerste x laden schade voor en boven aan van de opbouw gevonden.
En ik kan zien dat hij met de vrachtautotelefoon een planner gisteravond op zijn mobiel gebeld heeft. Dus ja, 1+1+1=3.
Ik geloof dat het mijn colega was _O- _O- echt karma doet zijn werk nog wel.
Nu nog maar afwachten of hij mij straks om 1 uur komt aflossen of dat hij ineens weerk "ziek" is

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 09:46 



 
Profiel   

O dat is echt hell hagelslag. Ik zit ook met een ander op de auto. Op zich hele aardige gozer en ruimt netjes op, maar vorige week had hij ook op 1 dag 2 schades. Wel gemeld maar toch. Rij ik weer in een half gammele auto rond haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 11:01 



 
Profiel   

Naja die ik heb is dus echt niet "normaal" en ruimt niet netjes op, repareerd niet kleine dingen die je zelf kunt doen.
En als de afspraak is dat de late dienst de auto wast en tankt en hij dan in de late dienst niet tankt of met opzet slechts 30 liter tankt zodat ik in de vroege dienst moet tanken waar eigenlijk dan geen tijd voor is.
Das gewoon irritant.
Dat iemand schade rijd gebeurd nu eenmaal, maar gewoon fatsoenlijk het even ook bij je rijcollega melden vind ik normaal.
Ik heb al vaker geprobeerd hem op iets aan te spreken alleen hij reageerd dan zo raar of helemaal niet dat tsja

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 11:37 



 
Profiel   

Oh lekker dan hagelslag!

Wij hebben ook geen vaste bussen, loop standaard rondje met telefoon om de bus heen en maak dan foto's. En meld het op mijn ritopdracht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 12:08 



 
Profiel   

Het is nogal vervelend.
Ik heb wel een vaste auto en vaste collega maar het samenwerken loopt gewoon niet.
Maarja meer hersencellen heeft hij geloof ik ook niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 14:20 



 
Profiel   

Helaas, bij ons ook geen eigen auto's. Het is ongelooflijk hoe de auto's (en mijn werkplek dus) worden achter gelaten, ik snap er helemaal niets van. En dan heb ik het niet over een vergeten flesje.
Qua schades is het inderdaad jezelf indekken en vooraf aan de route de auto nalopen en foto's maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 21:19 



 
Profiel   

Midden in de nacht zie je vaak ook dingen anders dan overdag. Dus ik ga zo naar de bus, loop een rondje met zaklamp en kijk zodra het lichter word nog een keer, ook als ik al passagiers heb, dan lijkt het alsof ik de bagageluiken controleer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 01:16 



 
Profiel   

Je wil niet weten wat ik aantref. Wij verhuren natuurlijk, van korte periode tot lange en je krijgt soms wagens terug waar je niet eens in durft te zitten. Zoooo smerig!! Maar ook mensen die echt heel netjes geweest zijn. Echt van alles.
Een van mijn trekkertje <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 03:12 



 
Profiel   

Sta inmiddels al ff op rust in Delft :) hopenlijk zijn mijn reizigers te vroeg en kan ik ook eerder naar Den Haag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 04:06 



 
Profiel   

Dat de auto bij ons niet dagelijks schoon te maken is logisch.
We hebben nu eenmaal met erg veel stof te maken tijdens het laden en uitblazen van voer.
Maar als je 2 a 3 x per week een simpel doekje door de kabine haalt a 5 minuten werk dan kun je het simpel bijhouden.
Gister nog een mooie discussie gehad met een collega van de andere dienst die vriendjes is met mijn vrachtautocollega.
Hij vond het niet kunnen dat ik tampons in een kastje in de vrachtauto heb. Zegt hij, als je mijn collega was, had ik je van de auto afgesmeten.
Dus ik zeg tegen hem, heb jij kackpapier in je auto? Hij antwoord ja.
Dus ik zeg heel mooi dan mag dat ook niet meer.
Dat is aanstootgevend voor je collega.

Opzich snap ik het dat het anders is met een vrouw op de auto te rijden, maar komop we leven anno 2019, het is niet dat ik ander spul op de auto heb rondslingeren wat er niet thuis hoort

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 04:42 



 
Profiel   

Wat een dom gelul over die tampons. Zou er ook condooms naast leggen. Gewoon omdat het mag :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 05:29 



 
Profiel   

Ik heb in het begin er nog over nagedacht om "speelgoed" in de auto te leggen.
Maar heel eerlijk, dat is het gewoon de moeite niet waard.
Het is wel flink irritant maar hij zoekt het maar uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 07:09 



 
Profiel   

Hebben jullie geen eigen kastje hagelslag?

Wij hebben allebei ons eigen kastje en daar ligt dan ook bijv mijn helm en mijn eten enz

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 21:01 



 
Profiel   

Je bedoelt in de vrachtauto? Of in de kleedkamer?
Ik heb een kluisje in de vrouwenkleedkamer/wc.
Maar dat helpt mij niet als ik met de vrachtauto op 2 uur afstand ben en dan vanuit het niets de feestweek krijg

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 21:03 



 
Profiel   

O nee bedoel in de vrachtwagen , sorry ik heb geen kluisje dus dan vergeet je dat haha.

Wij hebben 3 boven kastjes en de middelste is bijv voor mij en die kan ik eventueel op slot doen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 21:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 21 [ 513 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen